Originally posted by BZRK
Schulz heeft wel een eerder aparte eigen stijl op het moment, ook niet meer zo mijn ding. Keihard soms.
De Coldharbour sound van toen en nu, wereld van verschil.
ik heb na Zabiela bijna een uur buiten gezeten met Config en dus wel het één en ander opgepikt van Schulz. ik heb er niet nadrukkelijk naar geluisterd, maar het leek idd vrij hard ... kon mij niet zo boeien in ieder geval
MikeVee
Wat maakt het uit, de award voor slechtse set gaat met ruime voorsprong ook dit jaar naar Dimitri Vegas & Like Mike.
Non-stop irriterende vocals gedurende een set vol mash-ups die zonder ze aan elkaar te mixen worden afgewisseld met hitjes. Dom publiek dat deze onzin slikt, schandalig dat de media en organisatoren deze onzin zo blijven hypen.
Op de 2de plaats komt DJ Ward van I Love The 90's. Zelfde reden: niet bekwaam om te mixen en nog minder om een set op te bouwen. Moet om de paar minuten wat kunnen lullen zoals de gemiddelde dorpsdiscodj.
Denkt ook dat hij goed bezig is, maar als je enkel hits draait is het niet moeilijk om reactie van het publiek te krijgen.
Hét nummer van TL was IMO "Coming Home". Dagelijk in alle mogelijke remixen in elke area gehoord.
Config
Ward werkte ook zwaar op mijn systeem ja, heeft hij 3 mixes gedaan op de hele set?
pzK
quote:
Originally posted by BZRK
Schulz heeft wel een eerder aparte eigen stijl op het moment, ook niet meer zo mijn ding. Keihard soms.
De Coldharbour sound van toen en nu, wereld van verschil.
:conf: :eek: :D Ja, tgaat goed met trance precies :')
Jasperovitsj
Jezus, commercieel opportunisme ten top. Een man van zijn status zou dat toch niet nodig mogen hebben? Ik vraag me af, zou hij dit zelf effectief goed vinden? Zou het hem dezelfde artistieke bevrediging opleveren als pakweg:
(Ik wou z'n remix van Jewel - Intuition posten, maar die staat tragisch genoeg zelfs niet op Youtube...)
Waar is den tijd jongens, dat het halve toenmalige forum collectief uit z'n dak ging tijdens Markus' progtrance sets in de Asta/Oceandiva/Sportpaleis. Ik weet nog in de Asta toen, magistrale set net voor Armin, prachtig opgebouwd met onder andere Swing 2 Harmony, Forwards, Benz & MD schijven, én dat allemaal in peaktime hé. Toen kon dat nog :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Hét nummer van TL was IMO "Coming Home". Dagelijk in alle mogelijke remixen in elke area gehoord.
de track die ik het vaakst gehoord heb is "Green Velvet - Flash"
maar da's wel een goeie plaat natuurlijk :p
djcresto
auch, dat nummer van Schulz is pijnlijk! Zijn remix van Jewel is inderdaad een pareltje.
dupondje
quote:
Originally posted by MikeVee
H�t nummer van TL was IMO "Coming Home". Dagelijk in alle mogelijke remixen in elke area gehoord.
Alle remixen ? :)
Ferry Corsten - Punk anders ook veel gehoord :)
FCB_Fanatic
dat nummer van Schulz trekt idd op de ballen ... heeft echt niks met trance te maken, maar gezien de naam die eraan verbonden is zal het wel zo gezien worden.
ps: Punk heb ik idd ook meerdere keren gehoord
sbastien4678
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
(Ik wou z'n remix van Jewel - Intuition posten, maar die staat tragisch genoeg zelfs niet op Youtube...)
Zijn remix van Stand staat er nog steeds :)
Die is geen voorkeur meer van de jeugd van tegenwoordig helaas
:(
Xilver
joenge Schulz, wa hedde gedaan man, wa hedde gedaan?
Push2005
quote:
Originally posted by pzK
:conf: :eek: :D Ja, tgaat goed met trance precies :')