|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Toch is tof van eens te gaan zien :) |
|
|
| Kaidreas |
| kvond sterrestof anders wel een leuk nummer! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kvond sterrestof anders wel een leuk nummer! |
Ja ik ook hoor.
Ben eigenlijk best wel een fan van hun muziek, alleen past het echt niet op Tomorrowland.
Maar ok, stel dat er niet echt interessante namen op dat tijdstip aan het werk zijn zal je er mij ook wel vinden. |
|
|
| christina |
met de helft van de trancenamen wordt gelachen, maar dit is dan wel geen enkel probleem? w.t.f.?:wtf:
ik krijg het schijt van die mannen, mijn broer heeft hunne cd:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Muzikaal zijn die mannen best sterk, net zoals de Opposites. |
|
|
| Push2005 |
| Haha, the opposites das bijna de grootste rommel dat ik ken. Weghouden die handel |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, the opposites das bijna de grootste rommel dat ik ken. Weghouden die handel |
+1 da's al even erg |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, the opposites das bijna de grootste rommel dat ik ken. Weghouden die handel |
En bij de snackbar om de hoek..pompen ze daily die sound! rolf geweldig toch? :cool: |
|
|
| christina |
| nieuwe naam: SIMON PATTERSON!!! :D |
|
|
| Config |
en Aly & Fila ook blijkbaar.
Waar blijft mijn progressive? :thepirate |
|
|
| Config |
en Aly & Fila ook blijkbaar.
Waar blijft mijn progressive? :thepirate |
|
|
| christina |
| is het nog geen tijd om dit topic sticky te maken en de 2010 versie te un-sticky-en? |
|
|
|
|