return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 19)
View this Thread in Original format
FredNova
christina vroeg paar jaar terug al naar Orjan, hij staat er nu pas
config wil hernan, die staat op extrema BE dit jaar, stel u voor twee keer dezelfde set horen :o) (of 'weeral dezelfde van vorig jaar') trouwens hij zakt regelmatig af naar CDA

tis altijd wat he
soit, we leven in luxe mensen (zeker met Tomorrowland)
peace n love

ik heb een aparte mailbox nodig, twee zelfs (ivm TL):
eentje met de aanvragen voor gratis kaarten, neen die heb ik niet
en een tweede voor artiesten die willen komen draaien (die mailtjes stuur ik door en ik geef wat input, maar bepaal niet het uiteindelijke resultaat)
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
Die progliefhebbers toch. Jaren geleden breken ze trance af omdat het altijd hetzelfde is en iedereen oogkleppen heeft omdat ze naar niets anders luisteren. En kijk nu eens, nu vragen ze dezelfde 5 namen omdat ze op een line-up van 200 van de wereld beste dj's er geen 5 goeie kunnen vinden ...

:stongue:

Waar heb je gelezen dat ik 5 dezelfde namen vraag? Rare interpretatie. Enkel gezegd dat ze er voor mijn part gerust mogen staan.

Er staan ook meer dan 5 goeie namen op de affiche, maar mis toch iets..

Ik weet dat de trancefreaks zeker niet zullen klagen want er staat iedere dag een stage boordevol trancenamen. Voor mijn part mochten dat er serieus minder zijn, vorig jaar stond er toch ook niet te veel volk aan de trancestages.
Maar 1 dag een tent met progressive zoals de voorgaande jaren lukte jammergenoeg niet meer..

Als je al ni meer mag zeggen dat je beter verwacht had is het al ver gekomen. Breinloze ja-knikkers zijn er nochtans al genoeg. Tomorrowland wordt alom gehyped en de helft van de bezoeker kent wellicht nog geen 5% van de line up die er staat.
Ikzelf zou er echter ook graag kwaliteit horen zoals de voorgaande jaren, en zeker de laatste 2 jaar dan volop het geval was.

De scene telt pakken namen die volgens mij echt de moeite waard zijn om te boeken en bovendien ook bijna niets gaan kosten. Jasper postte namen als Chymera, Ian O'Donovan, Funk D'Void.. namen die ofwel opkomen ofwel reeds gevestigde namen zijn in de scene en die garant kunnen staan voor een tent die in volledige extase gaat.

Enfin, dan maar wat meer techno beluisteren dit jaar.
FCB_Fanatic
veel trancestages ... weinig trancenamen :(
FredNova
alle BeTA's worden percies ouder he :-)
Config
quote:
Originally posted by FredNova
alle BeTA's worden percies ouder he :-)

gij ook he precies, ge zijt al onze voorstellen vergeten :p
BZRK
http://jim.be/festivalitis/wie-verd...land-te-draaien

Iemand, verlos ons aub, we hebben nog een dag om op u te stemmen!

Wa nen hoop brol dat er daar nu opsta Der zijn der welgeteld 3 die denk ik ooit in de verte eens van Above & Beyond gehoord hebben...

*edit* Blijkbaar al te laat :(
"Kandidaten krijgen tot 14 juli 23.59 de tijd om zich in te schrijven"
MikeVee
Die artiestennamen alleen al getuige van veel originaliteit bij de meeste :toothless
Jasperovitsj
Hola, DJ Delirium staat ertussen, onder welke steen is die vandaan komen kruipen? Als er dan toch iemand gekozen moet worden, zou hij mijn stem alvast krijgen. De man kent zijn stiel.
Config
Kheb op Onix gestemd, collega van me op topradio.
FCB_Fanatic
vraagje @ FredNova ?

wanneer wordt de indeling bekend gemaakt van de verschillende area's (de plattegrond bedoel ik dus)? gaan we dat pas te weten komen op de dag van TL zelf of gaan ze dat nog eerder op de site vermelden?

het zou wel handig zijn om dat op tijd te weten om al op voorhand keuzes te kunnen maken welke area's ik aandoe. Zeker op vrijdag aangezien er dan toch wel extreem veel knopen moeten worden doorgehakt

FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
vraagje @ FredNova ?

wanneer wordt de indeling bekend gemaakt van de verschillende area's (de plattegrond bedoel ik dus)? gaan we dat pas te weten komen op de dag van TL zelf of gaan ze dat nog eerder op de site vermelden?

het zou wel handig zijn om dat op tijd te weten om al op voorhand keuzes te kunnen maken welke area's ik aandoe. Zeker op vrijdag aangezien er dan toch wel extreem veel knopen moeten worden doorgehakt

In de mobile app is er toch alvast ruimte gelaten voor een plattegrond. Momenteel staat er wel nog "coming soon", maar ik veronderstel dat die dus wel voor vrijdag beschikbaar zal zijn. En hij zou idd welkom zijn ivm het maken van keuzes.

Nuja ik denk dat grotendeels dezelfde indeling van vorig jaar zal behouden worden.
FredNova
idd via de app
of er verschijnt voor vrijdag nog wel een pdf (via de website of facebook pagina)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement