|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by BZRK
http://jim.be/festivalitis/wie-verd...land-te-draaien
Iemand, verlos ons aub, we hebben nog een dag om op u te stemmen!
Wa nen hoop brol dat er daar nu opsta Der zijn der welgeteld 3 die denk ik ooit in de verte eens van Above & Beyond gehoord hebben...
*edit* Blijkbaar al te laat :(
"Kandidaten krijgen tot 14 juli 23.59 de tijd om zich in te schrijven" |
"de mega ambi deejays" draaien bij ons op plaatselijke fuifen en in men stamcafe: "cafe het anker" die hebben daar eigenlijk niets te zoeken, maarja ik beslis zo'n dingen niet :D
@fred nova, ik heb je nog niet lastig gevallen met mails.... kan ik dan nu gratis kaarten voor volgend jaar aanvragen?:toothless |
|
|
| Swamper |
| See you all there! :) |
|
|
| chinamon |
| quote: | Originally posted by Swamper
See you all there! :) |
How come you always get the window seat and I'm stuck in the aisle? Lol |
|
|
| BZRK |
 |
|
|
| Real |
Is er al ne roll-call gepasseerd?
If not:
Kristof (3 dagen) |
|
|
| FCB_Fanatic |
roll-call:
Kristof (3 dagen)
Joeri (3 dagen) |
|
|
| christina |
roll-call:
Kristof (3 dagen)
Joeri (3 dagen)
christina (3 dagen) |
|
|
| Config |
roll-call:
Kristof (3 dagen)
Joeri (3 dagen)
christina (3 dagen)
Config (3 dagen zagen :p) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Real
Is er al ne roll-call gepasseerd?
If not:
Kristof (3 dagen) |
je bent er zelf mee begonne op p9 lol
Tomorrowland 2011
-----------------
Kristof (3 dagen)
Config (3 dagen (+hotel))
BZRK (3 dagen (+hotel))
FCB_Fanatic (3 dagen (+hotel))
Fenixstyle (3 dagen (+hotel))
De Geert (3 dagen)
Blue Sky (3 dagen)
FredNova (3 dagen)
Synthesia (3 dagen)
MikeVee (3dagen (+eigen bed))
Hydra (3 dagen)
Zjokke1977 (Vrijdag) |
|
|
| Bl@ckOut |
Tomorrowland 2011
-----------------
Kristof (3 dagen)
Config (3 dagen (+hotel))
BZRK (3 dagen (+hotel))
FCB_Fanatic (3 dagen (+hotel))
Fenixstyle (3 dagen (+hotel))
De Geert (3 dagen)
Blue Sky (3 dagen)
FredNova (3 dagen)
Synthesia (3 dagen)
MikeVee (3dagen (+eigen bed))
Hydra (3 dagen)
Zjokke1977 (Vrijdag)
Blackout (Zondag) |
|
|
| Real |
 |
|
|
| MikeVee |
Afgelopen 2 dagen vrij goed weer geweest, geen modder gezien.
Trancetenten zaten bij momenten goed vol, vrees dat het straksbij PvD zijn area een pak minder gaat zijn wegens het weer en te groot.
Had de indruk dat het vuurwerk bij momenten wat te laag ontplofte de afgelopen dagen. Gisteren vielen de gloeiende deeltjes op het dak van de Group Therapy tent , en gleden er af. |
|
|
|
|