|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Vorig jaar was ne Red Bull even duur als een pintje. En kappen maar! |
Ik heb 2 jaar geleden de hele zondag overleefd op redbull. zelden zo kapot geweest. |
|
|
| Kaidreas |
| die joeng manne van tegenwoordig e, niks gewoon! |
|
|
| FredNova |
| Ze zouden beter allemaal terug 't leger in moeten verdekke! |
|
|
| Synthesia |
Mooie newsposts van de Tomorrowland FB pagina.
@Fred: kan je al iets toelichten ivm die Comfort Tickets van TL INCLUSIEF kamerverhuur/overnachting :-)
Thanks! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
GU! |
Dat begint er al zeer mooi uit te zien :)
Op basis van zijn laatste Beatport chart mag Speedy J anders ook wel aan de line-up toegevoegd worden :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zonet gezien op zijn site dat John 00 Fleming op vrijdag 22/07 op Tomorrowland draait ... mijn Tomorrowland weekend kan al niet meer stuk :cool: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
die joeng manne van tegenwoordig e, niks gewoon! |
:p |
|
|
| Solar1 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zonet gezien op zijn site dat John 00 Fleming op vrijdag 22/07 op Tomorrowland draait ... mijn Tomorrowland weekend kan al niet meer stuk :cool: |
schitterend nieuws!!! |
|
|
| TOR |
Oliver Lieb is precies nog actief:
Voeg hem maar gelijk toe aan de TL line-up voor een retrosetje :p
+ Art of Trance plz :cool: |
|
|
| MikeVee |
Website is online met de dag & stageindeling van de reeds bekende namen.
Gaat weer onmogelijk worden om alles te horen wat ik wil, en er moeten nog hopen namen/stages bijkmen :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
Moesten er nog mensen zijn die overnachting zoeken en camping niet zien zitten:
Wij hebben vandaag een hotelarrangement geboekt: 260 euro voor combi-ticket, drie overnachtingen incl. ontbijt, en elke dag bustransfer van en naar het festival. De hotels (er zijn ook nog duurdere opties) liggen wel nabij Zaventem, maar een echt probleem is dat nu ook weer niet aangezien er busvervoer voorzien is. Het verschil met combi+camping is uiteindelijk nog geen 100 euro, dus dat is de meerprijs imo wel waard voor als ge wat comfort en fatsoenlijke nachtrust wilt. :)
(info is terug te vinden op site van Tomorrowland) |
|
|
| Kitt |
Ziet er naar uit de de Vrijdag nog interessantste dag gaat zijn voor Trance Namen ... Ferry , Aly & Fila , John 00 Fleming ...
Normaal ga ik elk jaar de Zondag .. maar daar zie ik niks van trance namen/stage .... ( vorig jaar ASOT stage vond ik zalig )
Vermoed dat er nog wel wat namen bijkomen de vrijdag .. zaterdag & zondag lijkt me al vrij vol .. tenzij er nog ASOT ofzo bij komt .. maar betwijfel het sterk :(
Stom die dat die VVK alweer begint als de full lineup nog niet gekend is :( 3 dagen zie ik nie zitten .. |
|
|
|
|