return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 8)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Real
Vorig jaar was ne Red Bull even duur als een pintje. En kappen maar!

Ik heb 2 jaar geleden de hele zondag overleefd op redbull. zelden zo kapot geweest.
Kaidreas
die joeng manne van tegenwoordig e, niks gewoon!
FredNova
Ze zouden beter allemaal terug 't leger in moeten verdekke!
Synthesia
Mooie newsposts van de Tomorrowland FB pagina.

@Fred: kan je al iets toelichten ivm die Comfort Tickets van TL INCLUSIEF kamerverhuur/overnachting :-)

Thanks!
TOR
quote:
Originally posted by FredNova
GU!

Dat begint er al zeer mooi uit te zien :)

Op basis van zijn laatste Beatport chart mag Speedy J anders ook wel aan de line-up toegevoegd worden :crazy:
FCB_Fanatic
zonet gezien op zijn site dat John 00 Fleming op vrijdag 22/07 op Tomorrowland draait ... mijn Tomorrowland weekend kan al niet meer stuk :cool:
diddi
quote:
Originally posted by Kaidreas
die joeng manne van tegenwoordig e, niks gewoon!

:p
Solar1
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zonet gezien op zijn site dat John 00 Fleming op vrijdag 22/07 op Tomorrowland draait ... mijn Tomorrowland weekend kan al niet meer stuk :cool:

schitterend nieuws!!!
TOR
Oliver Lieb is precies nog actief:

Voeg hem maar gelijk toe aan de TL line-up voor een retrosetje :p

+ Art of Trance plz :cool:
MikeVee
Website is online met de dag & stageindeling van de reeds bekende namen.

Gaat weer onmogelijk worden om alles te horen wat ik wil, en er moeten nog hopen namen/stages bijkmen :crazy:

FenixStyle
Moesten er nog mensen zijn die overnachting zoeken en camping niet zien zitten:

Wij hebben vandaag een hotelarrangement geboekt: 260 euro voor combi-ticket, drie overnachtingen incl. ontbijt, en elke dag bustransfer van en naar het festival. De hotels (er zijn ook nog duurdere opties) liggen wel nabij Zaventem, maar een echt probleem is dat nu ook weer niet aangezien er busvervoer voorzien is. Het verschil met combi+camping is uiteindelijk nog geen 100 euro, dus dat is de meerprijs imo wel waard voor als ge wat comfort en fatsoenlijke nachtrust wilt. :)

(info is terug te vinden op site van Tomorrowland)
Kitt
Ziet er naar uit de de Vrijdag nog interessantste dag gaat zijn voor Trance Namen ... Ferry , Aly & Fila , John 00 Fleming ...

Normaal ga ik elk jaar de Zondag .. maar daar zie ik niks van trance namen/stage .... ( vorig jaar ASOT stage vond ik zalig )

Vermoed dat er nog wel wat namen bijkomen de vrijdag .. zaterdag & zondag lijkt me al vrij vol .. tenzij er nog ASOT ofzo bij komt .. maar betwijfel het sterk :(

Stom die dat die VVK alweer begint als de full lineup nog niet gekend is :( 3 dagen zie ik nie zitten ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement