|
[22, 23 & 24/07/2011] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Een combiticket (drie dagen) kost 135 euro, voor een dagticket betaal je 62,5 euro. Een Comfort combi ticket kost 198,5 euro en een Comfort dag ticket 98,5 euro. Voor een campingticket voor vier nachten betaal je 24,5 euro.
Ouch, wat een prijzen. 't Is tof dat het drie dagen is, maar voor mij zullen twee dagen ook al wel volstaan.
edit: hoewel, voor de prijs van twee dagtickets heb je al bijna een combiticket. Dan zullen we ons toch maar aan 3 dagen wagen zeker? :) |
|
|
| De Geert |
Zoals te verwachten was :)
| quote: | Originally posted by Real
edit: hoewel, voor de prijs van twee dagtickets heb je al bijna een combiticket. Dan zullen we ons toch maar aan 3 dagen wagen zeker? :) |
kan je idd beter direct combi kopen voor 3 dagen.
Dat wordt wel sterven :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by De Geert
Dat wordt wel sterven :D |
amai nog niet, de laatste jaren tegen zondagavond altijd aan het afzien door pijn aan mn voeten. Wat gaat dat niet geven bij 3 dagen Tomorrowland :D |
|
|
| christina |
| drie dagen is toch iets te veel van het goede, maar er zit niks anders op!:) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
drie dagen is toch iets te veel van het goede, maar er zit niks anders op!:) |
tja... verschillende artiesten vragen zelfs om te mogen komen spelen ;-) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by FredNova
tja... verschillende artiesten vragen zelfs om te mogen komen spelen ;-) |
dat moet wel ferm zijn als festivalorganisator, chapeau voor ID&T :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
tja... verschillende artiesten vragen zelfs om te mogen komen spelen ;-) |
Bij deze zal ik het dan ook maar eens vragen.
3 dagen gaat inderdaad zwaar worden. We zullen iets selectiever moeten omgaan met de krachten en hopen dat de redbull niet te duur staat :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
Bij deze zal ik het dan ook maar eens vragen.
3 dagen gaat inderdaad zwaar worden. We zullen iets selectiever moeten omgaan met de krachten en hopen dat de redbull niet te duur staat :p |
Vorig jaar was ne Red Bull even duur als een pintje. En kappen maar! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
Bij deze zal ik het dan ook maar eens vragen.
|
Een BeTA stage ergens in een hoekje moet er toch afkunnen hé? :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een BeTA stage ergens in een hoekje moet er toch afkunnen hé? :D |
Inderdaad. We moeten het gewoon vragen en dan zal ID&T desnoods wel een 4de dag maken voor onze stage. |
|
|
|
|