|
zusjes ghehehehe
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
in opdracht van Petrus:D
wie heeft er geile mooie zusjes voor ons?
plaats dr foto
en dr 06
:D |
|
|
| eieregooie |
Kutzooi... deze wilde ik net beginnen... :(
En ik wil er voor de zekerheid gelijk ff 1tje claimen, en dat issut zussie van Zip :D
Grtz! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
...Dus hoe die nummertjes op de markt komen is voor mij ook een misterie..:conf: |
Volgens mij had iemand zulke nummetjes in de aanbieding... Maar alleen vanaf nummer 100, de rest was al vergeven of zoiets vaags... ene Access ofsow d8 ik... :conf:
:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| dr. kuipers heb ook nog wel 2 mooie exemplaren in de aanbieding volgens mij :D :D ;) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens mij had iemand zulke nummetjes in de aanbieding... Maar alleen vanaf nummer 100, de rest was al vergeven of zoiets vaags... ene Access ofsow d8 ik... :conf:
:p |
:D :D :D :D :D :D :D :D
Yeah baby !!! |
|
|
| franzelare |
mijn zusje is al bezet dus die heb ik niet meer in de aanbieding!
helaas voor jullie :haha: |
|
|
| TimeportE |
| ik heb wel een foto van mijn zus op internet staan maar die post ik nie (dat wil zij nie dus dan doe ik het nie... :)) |
|
|
| Flipper01 |
Nou, Opti kom jij eens met een voorbeeld dan!!
Ik heb geen zusjes dus kan je helaas niet plezieren.. |
|
|
| Jappio |
| Ikke heb ook zusje, maar die is al weer tijdje bezet, geen pic + 06 voor jullie dus :P |
|
|
| DanceTrend |
Ik heb ook een zusje :D
En ze is 14, BrEeZaHsTyLe..
En ik heb ook een foto :rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
mijn zusje is al bezet dus die heb ik niet meer in de aanbieding!
helaas voor jullie :haha: |
Bezet maakt niet uit Frans, dat regelen we wel gewoon ff. |
|
|
|
|