|
zusjes ghehehehe (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
AAAAAAAAAAAAAARGGGGHHH
19 vond ik nog wel gaan, maar 14 is wel ERRUG jong... ik ben 21 namelijk (22-07-1981)....
Jappi0... hoe oud was jouw zus ook alweer? Ghehe, neej sorry... ik vind negsteeds dat Marjolein best wel super knap is :D |
17 whehe
pedo alert pedo alert pedo alert
19 en 14 kan toch wel :D :D :D ??? whehe zal DT ook maar is pmtje sturen, of moet je dan eerst een tekening maken :D |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Chicane
19 vond ik nog wel gaan, maar 14 is wel ERRUG jong... ik ben 21 namelijk (22-07-1981).... |
Woehaha gelukkig maar ;) :D :p
| quote: | Originally posted by Jappio
whehe zal DT ook maar is pmtje sturen, of moet je dan eerst een tekening maken :D |
Of liever heb je zelf ook een leuk zusje? :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Woehaha gelukkig maar ;) :D :p
Of liever heb je zelf ook een leuk zusje? :D |
moet je ff paar pagina's terugkijken :) |
|
|
| TimeportE |
WHAHAHA... tering wat heb ik gelachen toen ik alles nog een keer nalas! :D:D
mijn zus is 23 dus dat valt buiten de vraag-groep! :p
btw.. nog een meid erbij op het forum??.. laten we het haar deze keer niet zo moeilijk maken jongens (voor verdere uitleg vraag het john ;):D) |
|
|
| Jappio |
John??
en 23 valt nog best binnen de doelgroep, dus nie mekkeren en die foto posten :D |
|
|
| Chicane |
| 23 is geen probleem hier :D |
|
|
| Optimus |
| mijn doelgroep is 12-80:D:D:D:D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijn doelgroep is 12-80:D:D:D:D |
http://chat.msn.nl
:D |
|
|
| Flippe |
14/15 is mooie leeftijd voor mij,
ik wordt over 3 weken 17 :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mijn zus is 23 dus dat valt buiten de vraag-groep! |
Hé 23 is juist dé perfecte leeftijd!! Kom dus maar op met die foto!!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijn doelgroep is 12-80:D:D:D:D |
Zowel mannen als vrouwen?? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|