|
zusjes ghehehehe (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ha en waar moeten we intekenen dan???
(1 tegelijk of mogen we op meerdere intekenen?
1e keus: anne
2e keus: vivian
|
Voor de liefhebbers van Vivian -> D'r cu2 site
 |
|
|
| Chicane |
| wat een sportieve bril draagt ze :D :rolleyes: :cool: :p :eyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
wat een sportieve bril draagt ze :D :rolleyes: :cool: :p :eyes: |
Whahaha! Wat een wijf joh :D
| quote: |
Ik Hou Van 2 Dingen...
Ik Hou Van Rozen En Van Jou...
Van Rozen Maar Heel Even..
En Van Jou Me Hele Leven.
|
Echt TE erg gewoon... |
|
|
| AFTERNATIVE |
 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
|
whehe.. die heb je van watvindjevanmij.nl ofzo iets.. ! heerlijk mooie meid btw! :D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by TimeportE
whehe.. die heb je van watvindjevanmij.nl ofzo iets.. ! heerlijk mooie meid btw! :D:D |
ghehe, ze komt van www.lekkerding.com , zis erggggg lekkerr:p |
|
|
| eieregooie |
Zip zussie is vanavond van de trap gedonderd :( :( :( Arm uit de kom dus da's nie zo mooi... :( Nou mag ze 6 weken niks doen... Beetje zielig wel... En nu zit ze bij d'r pa en nu zie ik d'r niet... Beetje zielug voor mij ook wel :p
Maar ik geloof dat ut wel redelijk goed met 'r gaat naar omstandigheden... Maarja, toch wel jammer... |
|
|
| Chicane |
zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen?
:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen?
:D |
Ehmmm... Ik weet nie waar d'r pa woont... en bovendien ligt ze nu te slapen :) |
|
|
| Chicane |
| Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p |
whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! :p (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! :p) |
|
|
| arjoderoon |
ha sjonge. vivian is al bezet. dat schiet niet op. alleen vrijgezelle klasgenoten dan maar? :D
die ene rondborstige dame in dat witte truitje is trouwens zeker niet misselijk!!!
alle zussies zijn al aan bod geweest??? |
|
|
|
|