return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
zusjes ghehehehe (pg. 31)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by arjoderoon
ha en waar moeten we intekenen dan???
(1 tegelijk of mogen we op meerdere intekenen?
1e keus: anne
2e keus: vivian

Voor de liefhebbers van Vivian -> D'r cu2 site
Chicane
wat een sportieve bril draagt ze :D :rolleyes: :cool: :p :eyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
wat een sportieve bril draagt ze :D :rolleyes: :cool: :p :eyes:

Whahaha! Wat een wijf joh :D

quote:

Ik Hou Van 2 Dingen...
Ik Hou Van Rozen En Van Jou...
Van Rozen Maar Heel Even..
En Van Jou Me Hele Leven.

Echt TE erg gewoon...
AFTERNATIVE
TimeportE
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

whehe.. die heb je van watvindjevanmij.nl ofzo iets.. ! heerlijk mooie meid btw! :D:D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by TimeportE
whehe.. die heb je van watvindjevanmij.nl ofzo iets.. ! heerlijk mooie meid btw! :D:D



ghehe, ze komt van www.lekkerding.com , zis erggggg lekkerr:p
eieregooie
Zip zussie is vanavond van de trap gedonderd :( :( :( Arm uit de kom dus da's nie zo mooi... :( Nou mag ze 6 weken niks doen... Beetje zielig wel... En nu zit ze bij d'r pa en nu zie ik d'r niet... Beetje zielug voor mij ook wel :p

Maar ik geloof dat ut wel redelijk goed met 'r gaat naar omstandigheden... Maarja, toch wel jammer...
Chicane
zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen?


:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
zeggeuh.... Romeo... wat let jou om even naar fleurop.nl te fietsen en een bossie blommekes voor de mevrouw in kwestie te kopen met een gezond fruitmandje in je andere arm met croissantjes en beschuit en zo deze jonge dame door deze barre tijden van pijn te dragen?


:D

Ehmmm... Ik weet nie waar d'r pa woont... en bovendien ligt ze nu te slapen :)
Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p

TimeportE
quote:
Originally posted by Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p

whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! :p (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! :p)
arjoderoon
ha sjonge. vivian is al bezet. dat schiet niet op. alleen vrijgezelle klasgenoten dan maar? :D

die ene rondborstige dame in dat witte truitje is trouwens zeker niet misselijk!!!

alle zussies zijn al aan bod geweest???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
Privacy Statement