|
zusjes ghehehehe (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Chicane
Iris wil me niet meer :( :( :( |
Jij hebt mij niet goed begrepen Chicane....
hoezo niet MEER??!?
:D :D :D
Daar gaat je strandhuisje met wuivende palmbladeren... |
|
|
| Eye-Riz |
zo, ik heb de hele thread doorgebuffeld, en ben weer op mijn stoel geklommen (nadat ik er afgekukeld was van het lachen, wat zijn jullie toch ook een stelletje kneuzen, echt heel schattig :D )
over dat verhaal: reken maar dat het nep is. Een VROUW zal nooit eerst de cupmaat zeggen (maar een uilskuiken, ehh, ik bedoel man dus wel :D ). Dus niet C65 maar 65C. En dan nog iets: een meisje van die lengte (1.73) zal nooit 65 hebben, al is ze nog zo slank. Als dat wel is, mag ze hoognodig langs de dokter!
[edit]en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, ik ben na 1 regel al gestopt met lezen om dit te schrijven, en ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn om het alsnog te gaan lezen ;) ) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wat voor werk doe je snachts dan :conf: :D
|
Hij's pooier, en stuurt z'n zusje erop uit :D
Jappio, wat kost je zussie dan?
:D :p ;) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | We missen nog wel een aantal zusjes:
* MaGiK54 (6jr) |
SUPERLOL!:D :D :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Jij hebt mij niet goed begrepen Chicane....
hoezo niet MEER??!?
:D :D :D
Daar gaat je strandhuisje met wuivende palmbladeren... |
Mag ik dan nog wel bij Bimbo komen slapen? :eek:
Maaruh, Riz.. hunnybunny, skatje.. wulpse tijger van me.. wil toch liever jou hoor :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
|
je hebt je zwager er ook maar meteen bijgezet :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Teknikol
SUPERLOL!:D :D :D |
Ze is nog 5 :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mag ik dan nog wel bij Bimbo komen slapen? :eek:
|
Jowww, Bymbo is geen optie meer, Bymbo is mijn alles, mijn lust en mijn leven!! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by magrec
je hebt je zwager er ook maar meteen bijgezet :p |
rofl ik wilde eerst die ezel erafknippen omdat ik bang was dat iemand er wel een opmerking over zou maken dat ik dat zou zijn. Gelukkig heb jij het mailtje toendertijd dus ook gehad en weet je wie het echt is
:D:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
je hebt je zwager er ook maar meteen bijgezet :p |
Whahaha! |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jowww, Bymbo is geen optie meer, Bymbo is mijn alles, mijn lust en mijn leven!! |
Jij het knien, ik het baasje :D
Wel zo eerlijk |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Jij het knien, ik het baasje :D
Wel zo eerlijk |
Baasje krijg je niet meer, je zei dat je niet meer voor der ging :) Je kansen zjin verkeken :) |
|
|
|
|