|
zusjes ghehehehe (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| DanceTrend |
W0ei ik heb 2 dezelfde zusjes :p
Die zusjes zien er allemaal wel zeer leuk uit :D
Nu kan ik geen keuze maken :p
Maak meer fotos dat helpt altijd ;) :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
W0ei ik heb 2 dezelfde zusjes :p
Die zusjes zien er allemaal wel zeer leuk uit :D
Nu kan ik geen keuze maken :p
Maak meer fotos dat helpt altijd ;) :D |
Ghehehe, ik kon het niet laten om 'em er twee keer bij te zetten :D
Heb je nog meer foto's van haar??
PM naar Acces gestuurd, zijn zus komt er dus binnenkort ook bij!! |
|
|
| DanceTrend |
| Jah is goed ik maak wel ff meer foto's van d'r :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
PM naar Acces gestuurd, zijn zus komt er dus binnenkort ook bij!! |
Hij heb er ook twee :D :p |
|
|
| Access |
Rustig rustig heren :D :D :D
Noem 'zusje' en iedereen krijgt hier last van hun hormone (including me :p )
Hep idd 2 zussies, een van 20 en een van 8 (die laatste lijkt mij hier nie gepast) ...
Ben de fotoo al naar Ei aan 't sture ... hij post 'm wel ... |
|
|
| Access |
Uhm ... Ei moest werke ... dat gaat dan nog wel ff dure...
Dus hep ik maar dankbaar gebruik gemaakt van Flipper01's ruimte (thanx!)
Dus, hier mijn zus:

En jah ... ze is 20 ... en bezet ... en hoort blond te zijn :D |
|
|
| eieregooie |
Whehehe... Ei moest nog nie werken... Maar nu wel... :D
Grtz!!!
btw, weet je zeker dat ut je zussie is? je ma heb dezelfde ketting... :p |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by Access
Hep idd 2 zussies, een van 20 en een van 8 (die laatste lijkt mij hier nie gepast) ...
|
alle zusjes gewoon nix uitgezondert
1 t/m OUD!!
gewoon posten!!
:D :D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Schiet op met dat posten van de pic van de Acces' zus!!! |
Whehehe... dit had ik in me PM staan :p
Flipper is wanhopig :D |
|
|
| DJ_Siesta |
damn istie echt maar 14??
maggik der msn, ongeveer mijn age :D
atjooo |
|
|
| T.H.C. |
Ok dan....hier 2 (van de 3) zusjes.
 |
|
|
| Flipper01 |
Wat een schatjes THC!!
Heerlijke thread dit!! :D :D |
|
|
|
|