return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
zusjes ghehehehe (pg. 32)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by eieregooie
Ehmmm... Ik weet nie waar d'r pa woont... en bovendien ligt ze nu te slapen :)


Had jij niet connecties met dr broertje ofzo? Lijkt me dan toch niet zo'n probleem :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Het is nu ochtend... heb je de telefoonboek al gepakt en gezocht? ;) :p
Ehmmm... sommige mensen slapen 's ochtends :D

quote:
Originally posted by TimeportE
whehe.. je moet wel wat moeite doen ei!! iets krijg je nie zo maar voor niets! :p (wijze uitspraak voor vandaag, write that down! :p)
Ghehehe... zit al de hele week op d'r lip joh...

quote:
Originally posted by Jappio
Had jij niet connecties met dr broertje ofzo? Lijkt me dan toch niet zo'n probleem :rolleyes:
Hmja... Ik zat bij d'r broer, alleen die was er zelf nie... Gelukkin bestaat er nog zoiets als een mobiele telefoon en heb ik d'r gewoon ff gebeld :)
arjoderoon
jonge zeg. die eieregooie maakt er wel werk van :)goed bezig joh
krijgen we hier binnekort een thread: wie heeft wie zn zusje aan het haakje geslagen?
eieregooie
quote:
Originally posted by arjoderoon
jonge zeg. die eieregooie maakt er wel werk van :)goed bezig joh
krijgen we hier binnekort een thread: wie heeft wie zn zusje aan het haakje geslagen?

Whahaha! Bij deze beloof ik plechtig dat als het zover mag komen ik deze thread zal starten :D
Jappio
quote:
Originally posted by eieregooie
Whahaha! Bij deze beloof ik plechtig dat als het zover mag komen ik deze thread zal starten :D


We gaan toch niet useless posten hè :rolleyes: :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
We gaan toch niet useless posten hè :rolleyes: :D

Ik zou nie durven :D

Trouwens... dat doe ik toch anders ook nooit :rolleyes:
arjoderoon
je moet toch wat nu er geen zusjes meer bijkomen? ik w8 nog steeds op gegevens van dat nichtje van euh flipper01. :) en ut zussie van dancetrend natuurlijk :)
Flipper01
:D
YEAH!! Ik had net het beeldschone zusje van Dancetrend aan de telefoon :D :D
Helaas realiseerde ik het me pas een beetje laat ;)
eieregooie
Hahaha! Lucky bastard :D ;)

Nu is Chicane jaloers :p
arjoderoon
sjonge jonge... dat is een kans van 1 op een miljoen dat je dat kind aan de tel krijgt en jij grijpt je kans niet even om dr mee uit te vragen??? moge jij branden in de h*l :p

k had graag met je geruild hoor. of heb ze un kut stem? :) (tja dr mankeert altijd wel iets hoor...)

Access
quote:
Originally posted by eieregooie
Whahaha! Bij deze beloof ik plechtig dat als het zover mag komen ik deze thread zal starten :D

quote:
ei-l33t is refining his methods... says:
-auto response message-
ff lekkur douche met Lin ;P Hehehe...


Volges mij moet jij binnekort 'n thread starte :p :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Volges mij moet jij binnekort 'n thread starte :p :p

Whehehe... sl3t!!!

Dat hoef nie iedereen te weten jah... :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Privacy Statement