|
zusjes ghehehehe (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Heb idd 2 zusjes, tweeling, eentje is nog in de aanbieding :D
Maar ze valt alleen op blonde kerels, dus val je al af Optimus :D
En je moet eerst door een selectieronde komen, mag je grasmaaien, en wie dat het beste doet, mag haar van mij hebben :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb een zussie van bijna 6 jaar en daar blijven jullie oversexte pedo's vanaf :toothless |
|
|
| Teknikol |
zus van 19 hier maar geen foto voor jullie:D
(deze tread is niet echt een suc6):) |
|
|
| Cosmic Guy |
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN!
En nee, ik heb geen zusje. |
|
|
| Flipper01 |
STELLETJE MIETJES!!
16 reply's en geen foto's :whip: :mad:
Hoe vaak komt je zusje nou langs op het TA-forum, die heeft toch nooit door dat haar foto hier staat... |
|
|
| DJ_Siesta |
holemozes, zijn jullie zo radeloos?:D
nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve,
en dan niet zegge dat je ze van mij hebt :D
-xxx- |
|
|
| T.H.C. |
| Jaja.... hier zitten nogal wat mensjes met een overschot aan hormoontjes, die er 3x per dag uit moet worden gesjort...duzzz dan liever niet op een foto van mijn zus. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
holemozes, zijn jullie zo radeloos?:D
nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve,
en dan niet zegge dat je ze van mij hebt :D
-xxx- |
ja ja ja oe oe oe oe!!
DOEN DOEN!!! VEEEEHEEEET GERRIT R R0XX! Zijn ze beetje in de leeftijd 19-23? :D |
|
|
| Odyne |
| ik ben iemands zusje... :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
holemozes, zijn jullie zo radeloos?:D
nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve,
en dan niet zegge dat je ze van mij hebt :D
-xxx- |
lol @ u :D
Zal ook kijken of ik nog wat vervelende exen heb :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Chicane
ja ja ja oe oe oe oe!!
DOEN DOEN!!! VEEEEHEEEET GERRIT R R0XX! Zijn ze beetje in de leeftijd 19-23? :D |
whahhahaa, nee man, jij bent OUD :D:D
nee ik moezo me telefoon ff pakke met 06 nummertje dan kenne jullie ze stalken, vinde ze vast sexy :)
-xxx- |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
whahhahaa, nee man, jij bent OUD :D:D
*allemaal geblaat* |
BEK HERT :mad:
Ghehe :D regel eens wat ouwere chicks man, die zijn rijper, een banaan vreet je toch ook niet als die groen is? :D |
|
|
|
|