|
zusjes ghehehehe (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
zo, ik heb de hele thread doorgebuffeld, en ben weer op mijn stoel geklommen (nadat ik er afgekukeld was van het lachen, wat zijn jullie toch ook een stelletje kneuzen, echt heel schattig :D )
over dat verhaal: reken maar dat het nep is. Een VROUW zal nooit eerst de cupmaat zeggen (maar een uilskuiken, ehh, ik bedoel man dus wel :D ). Dus niet C65 maar 65C. En dan nog iets: een meisje van die lengte (1.73) zal nooit 65 hebben, al is ze nog zo slank. Als dat wel is, mag ze hoognodig langs de dokter!
[edit]en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, ik ben na 1 regel al gestopt met lezen om dit te schrijven, en ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn om het alsnog te gaan lezen ;) ) |
He niet iedereen over 1 kam scheren :) Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh :)
En idd, jullie n00bjes kunnen nog heel wat leren over cupmaten etc etc. Iris heeft behoorlijk gelijk :)
Ga nu maar eerst aan pappie en mammie vragen hoe kinderen worden geboren. Nee ze worden niet met de ooievaar gebracht :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He niet iedereen over 1 kam scheren :) Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh :)
En idd, jullie n00bjes kunnen nog heel wat leren over cupmaten etc etc. Iris heeft behoorlijk gelijk :)
Ga nu maar eerst aan pappie en mammie vragen hoe kinderen worden geboren. Nee ze worden niet met de ooievaar gebracht :D
Greetz,
SnuggLe |
EEJ BEK! Toevallig had meneer Harmsen dat gister in Goede Tijden uitgelegd ja! :D |
|
|
| Donna |
| 65C bestaat nog eens niet,we beginnen altijd nog bij 70;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Donna
65C bestaat nog eens niet,we beginnen altijd nog bij 70;) |
en in somalië?
(of hebben ze daar geen bh's en cupmaten enzow?:conf: ) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by John
en in somalië?
(of hebben ze daar geen bh's en cupmaten enzow?:conf: ) |
Trap tegen de ribben schijnt soms te helpen :D
Maar uhm, meestal worden ze gebruikt als schoenzool omdat ze hangen? :rolleyes: :conf: :haha: |
|
|
| Eye-Riz |
wahaha, ik dacht ook al dat het niet bestond, 65, maar zag me daar al met mijn betoog voor lul staan als het WEL zo was. Moet zeggen, ik kijk eigenlijk alleen maar naar mijn eigen maat, weet niet goed wat er allemaal aan andere maten is (wel qua cup, maar niet qua omvang)
New Wave: inderdaad, jij bent Bymbo-fanaat. Dus helaas Chikkie.
En mij krijg je ook niet. Al helemaal niet na al die beloofde gouden bergen aan al die anderen. Pff!
:D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
New Wave: inderdaad, jij bent Bymbo-fanaat. Dus helaas Chikkie.
En mij krijg je ook niet. Al helemaal niet na al die beloofde gouden bergen aan al die anderen. Pff!
:D |
Rizzy, m'n liefste, ik flirt maar wat rond, dat weet je toch? Er gaat niks boven een glimlach op je gezicht... jij bent mijn kaarsje, je geeft me licht en warmte... toe toe toe... jij flirt toch ook wel eens? (Zie Addiction foto's.. whehe :D)
Kunnen we samen onze platen delen.. worden we 1 supersterk DJ team! Lijkt je dat niet mooi? :D |
|
|
| eieregooie |
| Hahaha! Ga jij ff lekker in PM slijmen ofsow :) :p :D |
|
|
| Chicane |
| mannen... :rolleyes: |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by eieregooien
Hahaha! Ga jij ff lekker in PM slijmen ofsow |
maar soms helpt dat wel hoor dat slijmen in het openbaar
en nee ik heb er geen persoonlijke ervaring mee :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Gurian
maar soms helpt dat wel hoor dat slijmen in het openbaar
en nee ik heb er geen persoonlijke ervaring mee :D |
VRIEND!! :D Kijk, eindelijk iemand die op 1 lijn zit ;) |
|
|
| Flipper01 |
We missen nog steeds een aantal zusjes:
* TimeportE (23jr)
* MaGiK54 (6jr)
* Teknikol (19jr)
* T.H.C.
* DanceTrend (nog 1tje van 19jr)
* @ddicted (16 en 22jr)
* Basvh (24jr)
* John (16jr)
* Flippe (14jr)
* LightForce (16jr)
* Acces
Kom op mensen niet zo bang zijn! |
|
|
|
|