|
zusjes ghehehehe (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by total woot
je hebt geen zusjes MEER?
(ben ze verloren ofzo? :D:D
of heb je ze al eerder gepost?)
grtzz
WooT |
ik heb dr (het is er maar 1) al eerder gepost ;)\
okee, okee, hier ben ik dan ook nog van de klassefoto..:
 |
|
|
| TimeportE |
hee odyne je hebt echt nix beters te doen he! :D:D ;)
meot wel zeggen dat het gehalte h0rk nog wel meevalt! maar ze moeten eens leren lachen, en dan echt lachen! (voorbeeld =>) :) |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hee odyne je hebt echt nix beters te doen he! :D:D ;)
meot wel zeggen dat het gehalte h0rk nog wel meevalt! maar ze moeten eens leren lachen, en dan echt lachen! (voorbeeld =>) :) |
ik heb wel wat beters te doen, maar daar heb ik geen zin in :toothless en over dat lachen.. tja, tis schoolfoto he, alle 'glimlachjes' zijn dan lekker gemaakt ;) maar je hebt wel gelijk, t kan allemaal wel iets vrolijker :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
Ineke

|
 |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
:eek:  |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
:eek: |

Maar ff back 2 topic, ik heb nog wel een foto van twee nichtjes ;)

Mijn 'vrouwelijke' klasgenoten zal ik jullie niet laten zien, heb ik ook geen foto's van..En dat wil ik ook niet :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
je staat vast wel leuk op de klassefoto....en volgens mij wil Chicane die foto ook wel zien (na dat geflikflooi in het 3 woorden verhaal) :D Postuh meid! |
WOOHOOOOOHOOOOOOEEEEEEIIIIIIII :D
Odyne heb ik al een paar keer gezien ja op dit forum :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mastah jc
kvind er juist minder leuk op de avatar..... |
Ghehehe... ut maakt me weinig uit wat jullie van d'r vinden... Als jullie er niks aan vinden is het alleen maar gunstig voor mij... Ik ben gewoon FAN :D
Enneuh... van die klassefoto is idd de laatste wel de leukste... Maarja... ze komt niet eens in de buurt van Zip's zussie... :p Maja, da's mijn mening dan he... |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes!! daarom heb (ik moest dit toch doen vanwege school) ff alle vrouwtjes uit de klassefoto geknipt (excl. mijzelf natuurlijk :p) |
ha en waar moeten we intekenen dan???
(1 tegelijk of mogen we op meerdere intekenen?
1e keus: anne
2e keus: vivian
thanks! :D
enneuh flipper. doe mij je linker nichtje "ff" (die blonde)
WOWOWWWWWWW!!! kan je die nabestellen....?????
heb je ook nog tel nummer en adres enzow?
:tongue3 |
|
|
| LightForce |
| Zal eens kijken of ik morgen een foto kan ritselen van het "zusje" van me. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
enneuh flipper. doe mij je linker nichtje "ff" (die blonde)
WOWOWWWWWWW!!! kan je die nabestellen....?????
heb je ook nog tel nummer en adres enzow?
:tongue3 |
Het zijn niet m'n eigen nichtjes hoor ;)
Daar zal ik trouwens ook ff een leuke foto van proberen te vinden.
Het blonde meisje heet Manon en is op 24-06-1983 geboren. :p
[Edit]
Die blonde is een nichtje van me:
http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/cindy.jpg
[/Edit] |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Het zijn niet m'n eigen nichtjes hoor ;)
Daar zal ik trouwens ook ff een leuke foto van proberen te vinden.
Het blonde meisje heet Manon en is op 24-06-1983 geboren. :p
[Edit]
Die blonde is een nichtje van me:
http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/cindy.jpg
[/Edit] |
oke. verstuur dat blonde meisje maar aangetekend richting groningen. ik wacht haar wel op :D
en ze is ook nog op geschikte leeftijd. kom maar hier :)
tel nummer? :happy2: |
|
|
|
|