|
zusjes ghehehehe (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Jij het knien, ik het baasje :D
Wel zo eerlijk |
Richt jij je nou maar op Marjolein... heb je je handen vol aan :p |
|
|
| Chicane |
WWWAAZZZZZZZAAAAAAAAAA :D
Zoveel zusjes, zoveel keus... grrrr :)
Die siesta plaag mij teveel met Marjolein omdat ze nogmaar 14 is (Wel 15 binnenkort toch, Dancetrends?). Het zusje van Jappio ga ik mee op vakantie naar Hawaii met kerst en had ik al een witgouden ring met diamandjes beloofd.... Zusje van Gerrit vond me lief...
Heb hier maar 1 ding over te zeggen:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
| DanceTrend |
6 Februari wordt ze 15 :)
En het zusje van Jappio is VOOR MIJ!!! :D :D :toothless |
|
|
| @ddicted |
| 6 Februari is een hele mooie dag om jarig te zijn :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by @ddicted
6 Februari is een hele mooie dag om jarig te zijn :D |
jep zekers....dan wordt mn cavia 2 jaar :clown: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
6 Februari wordt ze 15 :)
En het zusje van Jappio is VOOR MIJ!!! :D :D :toothless |
/me verwijst DanceTrend vriendelijk naar het nummertjes otomaat daar in de hoek :stongue: :tongue3 :crazy: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
WWWAAZZZZZZZAAAAAAAAAA :D
Zoveel zusjes, zoveel keus... grrrr :)
Heb hier maar 1 ding over te zeggen:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
Ik ook:
sl3t, ho3r :D |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Chicane
/me verwijst DanceTrend vriendelijk naar het nummertjes otomaat daar in de hoek :stongue: :tongue3 :crazy: |
Nee joh ik heb voorrang :rolleyes:
Speciale VIP kaart :D :rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Nee joh ik heb voorrang :rolleyes:
Speciale VIP kaart :D :rolleyes: |
Is da zo?? :rolleyes: :D
Heb hier al flink aantal goeie boden liggen hoor :D |
|
|
| New Wave |
| sluiten deze thread |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jappio
Is da zo?? :rolleyes: :D
Heb hier al flink aantal goeie boden liggen hoor :D |
Voor 2 draaitafels, 137 platen, Innercity tickets en een fantastische zwager ga ik me zus ook vriendelijk vragen of ze wil 'overwegen' toch voor hem te kiezen :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
Voor 2 draaitafels, 137 platen, Innercity tickets en een fantastische zwager ga ik me zus ook vriendelijk vragen of ze wil 'overwegen' toch voor hem te kiezen :D |
lol :D vriendelijk :rolleyes: |
|
|
|
|