|
zusjes ghehehehe (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Whahaha!!! GEWELDIG! Had niet gedacht dat deze thread zoveel aandacht zou trekken... We zijn nog geen dag verder en al meer dan 3 pagina's gevuld over zusjes!!! :crazy:
| quote: | Originally posted by Odyne
ik ben iemands zusje... :p |
Dat telt ook... Fotow? :D
Ow... en guess met wie ik nu zit te chatten? :D
Kgeloof dat ik Zip ook maar es ga attenderen op deze thread... Kendie lachen...
Grtz!!! |
|
|
| Little Theseus |
Als ze dit zien heb ik ruzie, maar ik sjow hierbij mijn twee gezustertjes, respectievelijk 17 en 18.

 |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Woehaha wat wil je weten? :D
Je mag alles van dr weten, behalve dr pincode. En dr msn :D :p |
PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ
IK BEN FRUUUHUUUUUUST... dat doe je een mede TA'er toch niet aan? :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ
IK BEN FRUUUHUUUUUUST... dat doe je een mede TA'er toch niet aan? :eek: |
geen nood mijn zoon, Optimus heeft ook nog een zusje :D misschien is dat wel wat voor jouw :D |
|
|
| Optimus |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,
ik ben net terug van wewrk, kijk ik in de thread, is ie 3 pagina's!!!:eek:
Zal ik dan maar ok een pic posten van me zus whaha:D
en dat blonde meisje is mooi!!!!;):) |
|
|
| Jappio |
Als we gaan ruilen doe ik ook mee :)
zo :)
ruilen tegen een innercity of qontact kaartje mag trouwens ook :)
ik ben trouwens die gast, whehe nie dat die n3rd dr vriend is ofzo :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
Ik heb maar 1 doelwit :D Sorry Opti :D

Damn, check mijn eleete handschrift :D |
|
|
| @ddicted |
| Keb twee zussen, 22 en 16 jaar. De jongste is bezet. Maar niet lang meer want ik schop die schizofreen nog een keer door de brievenbus naar buiten. Ow ja (nog?) geen foto's. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb maar 1 doelwit :D Sorry Opti :D
|
jajaja, Chicane...nu wordt het toch echt tijd om te kiezen......het is Eye-Riz of het zusje van DanceTrend.............................
:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
\
Alleen geldig voor echt lekkere chicks van 18 tot 23, niet jonger"
[/B]
moet wel lukke tog?:D |
heb wel leuke fotos van me zus van 24 maar ja dat valt dus buiten de doelgroep jammer hoor, ik had ze graag erop gezet. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Heb idd 2 zusjes, tweeling, eentje is nog in de aanbieding :D
Maar ze valt alleen op blonde kerels, dus val je al af Optimus :D
En je moet eerst door een selectieronde komen, mag je grasmaaien, en wie dat het beste doet, mag haar van mij hebben :p |
WOEI
ik ben blond en heb een GROOT pre: jij hebt geen vervoer vrijdag en ik wel :D :D (hint hint :p ;) )
gelukkig weet ik als enige hoe ze d'r uitzien(ziet, 1 = bezet schijnt) dus concurrentie valt momenteel mee en kuipers zit zelf ook al redelijk ruim in de vrouwen, dus in zon zussenruil ziet ie ook nix :D :D
hehe:disbelief |
|
|
| Dr. Kuipers |
Morgen komen die van mijn zusjes wel ff, staan nl. op andere compu ergens
En dan ruilen we DanceTrend :D |
|
|
|
|