|
zusjes ghehehehe (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Odyne
foto van mij?? okee.. hier is er eentje...
Lief was ik 17 jaar geleden he :p |
wooowwwww, wat een lekker ding is dat!
daten?:D:D:D |
|
|
| Optimus |
| WAT EEN GENIALE THREAD IS DIT HE!!!!:D:D:D |
|
|
| Chicane |
| Ik geef je meteen een doos vol karma... Opti is mijn held :D |
|
|
| Optimus |
| ja man, pass me es wat karma op RMF, ik heb alleen mar mensen die me negatieve karma geven, klootzakken:( |
|
|
| Chicane |
| de hoeren daar zeg... wat een stelletje eîkôhls |
|
|
| TranceFool |
| hahaha, humor deze thread :), ik kan jullie ook nie verder helpen, heb geen zus |
|
|
| DanceTrend |
Ok op de gok :D
- Naam: Marjolein
- Leeftijd: 14, 6 feb. 15
- Scholing: Gymnasium, klas 4.
- Favo tv: TMF / MTV / TheBox :mad:
- Nelly?: Vindt ze helaas wel cool dacht ik
- Trance?: Gaat dr ook nog wel in bij haar :D
- Relatie: Geen idee, ze had wel iemand maar ze ging het iig uitmaken :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Ok op de gok :D
- Naam: Marjolein
- Leeftijd: 14, 6 feb. 15
- Scholing: Gymnasium, klas 4.
- Favo tv: TMF / MTV / TheBox :mad:
- Nelly?: Vindt ze helaas wel cool dacht ik
- Trance?: Gaat dr ook nog wel in bij haar :D
- Relatie: Geen idee, ze had wel iemand maar ze ging het iig uitmaken :) |
eey.. paar pagina's terug was ze nog 19? :conf: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Owja vergeten, ik heb ook nog een zus van 19 :D Maar geen foto.
En omdat jullie zo hope(/kans)loos bezig zijn (;)), hier dan toch maar een foto :disbelief
:cool: |
ahum? :D is zij nou 15 of 19? :D |
|
|
| DanceTrend |
| Nee deze is 14, van die van 19 heb ik geen foto, die woont overigens in Leeuwarden :) |
|
|
| Chicane |
AAAAAAAAAAAAAARGGGGHHH
19 vond ik nog wel gaan, maar 15 is wel ERRUG jong... ik ben 21 namelijk (22-07-1981)....
Jappi0... hoe oud was jouw zus ook alweer? Ghehe, neej sorry... ik vind negsteeds dat Marjolein best wel super knap is :D |
|
|
| Access |
| quote: | | - Trance?: Gaat dr ook nog wel in bij haar :D |
En trance-liefhebbers ??? :D :D :D
Anywayz, ik gaat toch maar mee doen (blaaaaaat) en m'n zus ook maar poste ... tenminste, dat probeer ik al sinds vanmiddag maar ik krijg nix op m'n wanadoo (:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: ) site-tje ... flink bagger ... |
|
|
|
|