|
zusjes ghehehehe (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ze is veel mooier als ze lacht...:clown: |
Ja, i know... Maar gezien de omstandigheden... De beelden zijn van een uur of 11 / 12 's ochtends... en die gek stond daar al om 7 uur... Was echt een ijsklontje geworden...
En bovendien was ze op een begrafenis ;) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was echt een ijsklontje geworden...
|
Ben jij nou 'n heer, 'n man ???
Nou zeg ... je had ook kenne aanbiede om mee te gaan, om d'r ... uhm ... warm te houwe ;) :D :D |
|
|
| Chicane |
| PAM, JE HAAR DANST! :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Ben jij nou 'n heer, 'n man ???
Nou zeg ... je had ook kenne aanbiede om mee te gaan, om d'r ... uhm ... warm te houwe ;) :D :D |
Om 7 uur lag ik er net in GEK! :D Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!
Maarja, zij moest per se om 7 uur al in de kou gaan staan... Maar daarna kwam ze wel gezellig langs om op te warmen ;) :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Om 7 uur lag ik er net in GEK! :D Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!
Maarja, zij moest per se om 7 uur al in de kou gaan staan... Maar daarna kwam ze wel gezellig langs om op te warmen ;) :D |
he sjonge. dat kind is niet wijs!!!
en euh. in die avatar ziet ze dr leuker uit. je mag dr hebben hoor eieregooie
:)
doe me dan dancetrend zn zussie maar :)
me kamer is klaar.. gefixed etc.. dus het feest kan beginnen :crazy: |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
he sjonge. dat kind is niet wijs!!!
en euh. in die avatar ziet ze dr leuker uit. je mag dr hebben hoor eieregooie |
kvind er juist minder leuk op de avatar..... |
|
|
| Odyne |
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes!! daarom heb (ik moest dit toch doen vanwege school) ff alle vrouwtjes uit de klassefoto geknipt (excl. mijzelf natuurlijk :p)
zo zie hier:
Anne
Daisy
Ineke

Mara
Marije
Marlou
Mieke
Noani
Patricia
Saskia
Vivian

en zit er nog wat moois tussen?? :p :toothless |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne :) Maar die Vivian is niet verkeerd :) wel een beetje jong hoor
Enneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? :D
GreetZ Rubs |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne :) Maar die Vivian is niet verkeerd :) wel een beetje jong hoor
Enneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? :D
GreetZ Rubs |
ik heb gewoon veel vrije tijd :p en moet toch wat doen he ;)
de gemiddelde leeftijd is 17/18 en ik sta er nie bij omdat er al genoeg foto's van mij rondzwerven op dit forum ;) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb gewoon veel vrije tijd :p en moet toch wat doen he ;)
de gemiddelde leeftijd is 17/18 en ik sta er nie bij omdat er al genoeg foto's van mij rondzwerven op dit forum ;) |
je staat vast wel leuk op de klassefoto....en volgens mij wil Chicane die foto ook wel zien (na dat geflikflooi in het 3 woorden verhaal) :D Postuh meid! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes |
je hebt geen zusjes MEER?
(ben ze verloren ofzo? :D:D
of heb je ze al eerder gepost?)
grtzz
WooT |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Postuh meid! |
precies dat vinnik nou ook :D ;) |
|
|
|
|