return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 
zusjes ghehehehe (pg. 29)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
ze is veel mooier als ze lacht...:clown:

Ja, i know... Maar gezien de omstandigheden... De beelden zijn van een uur of 11 / 12 's ochtends... en die gek stond daar al om 7 uur... Was echt een ijsklontje geworden...

En bovendien was ze op een begrafenis ;)
Access
quote:
Originally posted by eieregooie
Was echt een ijsklontje geworden...


Ben jij nou 'n heer, 'n man ???
Nou zeg ... je had ook kenne aanbiede om mee te gaan, om d'r ... uhm ... warm te houwe ;) :D :D
Chicane
PAM, JE HAAR DANST! :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Ben jij nou 'n heer, 'n man ???
Nou zeg ... je had ook kenne aanbiede om mee te gaan, om d'r ... uhm ... warm te houwe ;) :D :D

Om 7 uur lag ik er net in GEK! :D Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!

Maarja, zij moest per se om 7 uur al in de kou gaan staan... Maar daarna kwam ze wel gezellig langs om op te warmen ;) :D
arjoderoon
quote:
Originally posted by eieregooie
Om 7 uur lag ik er net in GEK! :D Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!

Maarja, zij moest per se om 7 uur al in de kou gaan staan... Maar daarna kwam ze wel gezellig langs om op te warmen ;) :D


he sjonge. dat kind is niet wijs!!!
en euh. in die avatar ziet ze dr leuker uit. je mag dr hebben hoor eieregooie

:)

doe me dan dancetrend zn zussie maar :)

me kamer is klaar.. gefixed etc.. dus het feest kan beginnen :crazy:
mastah jc
quote:
Originally posted by arjoderoon
he sjonge. dat kind is niet wijs!!!
en euh. in die avatar ziet ze dr leuker uit. je mag dr hebben hoor eieregooie


kvind er juist minder leuk op de avatar.....
Odyne
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes!! daarom heb (ik moest dit toch doen vanwege school) ff alle vrouwtjes uit de klassefoto geknipt (excl. mijzelf natuurlijk :p)

zo zie hier:

Anne


Daisy


Ineke


Mara


Marije


Marlou


Mieke


Noani


Patricia


Saskia


Vivian


en zit er nog wat moois tussen?? :p :toothless
Ruben_Dubbink
hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne :) Maar die Vivian is niet verkeerd :) wel een beetje jong hoor

Enneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? :D

GreetZ Rubs
Odyne
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne :) Maar die Vivian is niet verkeerd :) wel een beetje jong hoor

Enneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? :D

GreetZ Rubs


ik heb gewoon veel vrije tijd :p en moet toch wat doen he ;)

de gemiddelde leeftijd is 17/18 en ik sta er nie bij omdat er al genoeg foto's van mij rondzwerven op dit forum ;)
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Odyne
ik heb gewoon veel vrije tijd :p en moet toch wat doen he ;)

de gemiddelde leeftijd is 17/18 en ik sta er nie bij omdat er al genoeg foto's van mij rondzwerven op dit forum ;)


je staat vast wel leuk op de klassefoto....en volgens mij wil Chicane die foto ook wel zien (na dat geflikflooi in het 3 woorden verhaal) :D Postuh meid!

total woot
quote:
Originally posted by Odyne
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes


je hebt geen zusjes MEER?

(ben ze verloren ofzo? :D:D


of heb je ze al eerder gepost?)

grtzz
WooT
mastah jc
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Postuh meid!


precies dat vinnik nou ook :D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 
Privacy Statement