|
zusjes ghehehehe (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik ben iemands zusje... :p |
FOTO FOTO FOTO FOTO:D:D:D
en Jappie, pass es het nr van je zus:p:D |
|
|
| eieregooie |
Bij deze dan ook maar mijn zusje...
De linker is me zussie...
Grtz!
[EDIT]Owja, volgens ut bordje op de achtergrond zijn ze een gang :rolleyes: [/EDIT] |
|
|
| franzelare |
ok voor de liefhebbers dan maar :)

ik en mijn zusje
gezellig samen opweg om te gaan golfsurfen :D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bij deze dan ook maar mijn zusje...
De linker is me zussie...
Grtz!
[EDIT] :rolleyes: [/EDIT] |
nou ik moet zeggen dat ze wel geil uit d'r ogen kijkt!!!
enneh t gat wel hard met de posts ...
er is blijkbaar markt voor zusjes.. alleen jammer dat t aanbod beperkt is :D
ik moet ook maar is opzoek naar een foto van mijn zusje.. ( ken ff duren ) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by franzelare
ok voor de liefhebbers dan maar :)
|
Whehehe... Toch maar wel he? :D
Kan dat trouwens niet bij de forumregels? Verplicht een fotow van eventuele zusjes posten in deze thread? :p :tongue2 :crazy: :toothless :D
Grtz! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
ik moet ook maar is opzoek naar een foto van mijn zusje.. ( ken ff duren ) |
Ja, ik willet! :D En ook die fotow dat ze in de boom hangt moet ik hebben ;) :D :p
Ow, als ze gescand moeten worden, pass die fotows maar aan mij dan... :D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehehe... Toch maar wel he? :D
Grtz! |
ja joh ben jij ook weer tevreden :) |
|
|
| Chicane |
WWWAAAAZZZZZAAAAAAAAAAA!!!!
Deze draad is een traktatie voor het oog :D |
|
|
| New Wave |
dat linker "meisje" is gewoon eiregooie maar dan met een pruik op, lijkt gewoon precies,
Volgens mij zit hij ons te dissen, zo ziet hij der uut in het weekend :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by franzelare
ok voor de liefhebbers dan maar :)
gezellig samen opweg om te gaan golfsurfen :D |
WIEW!! Jullie hebben echt allemaal 3l33t zusjes, mijne is al 25, getrouwd en heeft een kind :rolleyes: |
|
|
| Blik |
het is officieel:
TA-ers ZIJN ZIEK IN HUN HOOFD!!!!!!
:D |
|
|
| Chicane |
welcome to the club...
I NEVER ... SOMEBODY TELL ME WHATS UP.. I GOT TO THIS CLUB, LOOKING FOR SOME LOVE... BUT I ALWAYS END UP ALONE.. I NEVER QUIT... I JUST HANDLE IT!!
Blikkie... hatte gai niet een leuk zusje ofzo? :D |
|
|
|
|