|
zusjes ghehehehe (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| DanceTrend |
Ja ik weet zeker wel wat je bedoelt :p Daar ben ik ook meestal te vinden..
En idd veel mooie vrouwen alleen zeer veel huppel / kak / popi jopie :D |
|
|
| arjoderoon |
ach joh.. int donker, en zonder kleren merk je niet veel vant popi jopi verhaal hoor. :) en de dag erna kick je ze toch gewoon de deur uit??? :clown:
(zou dat de reden zijn dat ik al jaren zonder vriendin zit??? :P)
ow k heb nu ook un pic gepost in die thread met foto's van leden deel 2 ofzow. whatever :) (die mag hier niet. dit is un zusjes draad)
mijn zusje is 8 beetje te jong voor jullie dekhengsten, en heb geen pic, en me andere is 23, hartstikke bezet, en ook geen pic. helaas. :)
(dat ff als extra info :))
zoww de draaibar in de 6 tieten regeert!! |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
zoww de draaibar in de 6 tieten regeert!! |
Dude daar ben ik ook altijd :) Maar ik herken je niet van de foto.. |
|
|
| arjoderoon |
das ook niet zow gek... dr komen onwijs veel luitjes... en k ben dr ook niet de hele tijd... (het feest heeft ook un draaibar ben ik achter gekomen :D)
k ga ook nie zow heel veel uit. laat den haag niet toe! (lees: studiefinanciering)
maargoed. als dr weer keer leuk feessie is in the palace (k heb gemailed of ze armin keer willen boeken voor 3 uurs set ofzow :D)
dan euh meeten we wel ofzow. NEEM JE ZUSSIE MEE :p |
|
|
| DanceTrend |
Mja das waar.
Als Armin komt ben ik zeker van de partij :D |
|
|
| arjoderoon |
ha jij weet ook van geen ophouden he :)
als armin komt... laat ik het wel weten hier (vooropgesteld dat ik het te horen krijg van de mensen van the palace)
maargoed. we zijn lekker offtopic bezig!!! (laatste 20 berichten zijn van ons 2?)
we moeten een groningen forum aanmaken joh :D |
|
|
| eieregooie |
Uitgebabbeld? :) :p
Anywayz, heb vanaaf een vriendin gezien van ut zusje van zip... Nou... ik hou ut wel bij het zusje zelf :) |
|
|
| arjoderoon |
ja we zijn uitgebabbeld :)
hahahaha. sorry!! mijn oprechte excuses:rolleyes:
maar euh, die meid die jij in je avatar hebt. wiens zusje is dat dan???
(daar wil ik ook nog wel zo'n nieuw beschuitje mee eten...(zo'n beschuit met zo'n gaatje)) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
zo'n beschuit met zo'n gaatje |
Als het maar een gaatje heeft....
[edit]
spelling
[/edit] |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Als het maar een gaatje heeft....
[edit]
spelling
[/edit] |
ik wilde net zeggen..en ik maar denken dat die sjikeen een sl3t was :rolleyes: :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ja we zijn uitgebabbeld :)
hahahaha. sorry!! mijn oprechte excuses:rolleyes:
|
Boeiuh! :)
| quote: | Originally posted by arjoderoon
maar euh, die meid die jij in je avatar hebt. wiens zusje is dat dan???
|
Da's ut zusje van Zip...
| quote: | Originally posted by arjoderoon
(daar wil ik ook nog wel zo'n nieuw beschuitje mee eten...(zo'n beschuit met zo'n gaatje)) |
Vergeet ut maar :D :p ;)
Grtz! |
|
|
| eieregooie |
OMG!!! :eek:
Zip's zussie was vandaag op TV :D
Kheb ut filmpje kunnen downen en wilde ff een screenshot posten... Maar ut filmpje is Real Media, en ik krijg ut nie voor mekaar om er een screenshot van te maken. Ut beeld is gewoon zwart :(
Iemand tips? :D
Grtz! |
|
|
|
|