|
zusjes ghehehehe (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
We missen nog steeds een aantal zusjes:
|
Spinnin Jack (23(??) jaar) |
|
|
| DanceTrend |
Mijn oudere zus heb ik binnenkort gaan foto van hoor, geen idee wanneer ze hier weer is :)
Maar als ze er is en dit topic bestaat nog (:D) dan zal ik een fotootje posten :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Mijn oudere zus heb ik binnenkort gaan foto van hoor, geen idee wanneer ze hier weer is :)
Maar als ze er is en dit topic bestaat nog (:D) dan zal ik een fotootje posten :) |
:cool: (no words).. |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Flipper01
We missen nog steeds een aantal zusjes:
* Acces
Kom op mensen niet zo bang zijn! |
Ey ... ik hep de mijne al gepost !!!
Voor de duidelijkheid, mijn zusje:

En we hoeve idd nie bang te zijn, ik bedoel, wat is nou 't ergste dat ze kunne doen ??? Slaan ? :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Chicane
VRIEND!! Kijk, eindelijk iemand die op 1 lijn zit |
Heyyyyyyyyyyy ik heb vrienden :D:haha::D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Ey ... ik hep de mijne al gepost !!!
|
Ik geloof dat ze je andere bedoelen :) |
|
|
| aphex |
Wie zijn/haar zusje is dit btw?
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by aphex
Wie zijn/haar zusje is dit btw?
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
dat is geen zusje (ja, ook wel, maar niet van een TA-er) dat ben ik :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by aphex
:eyes: oooooooh ;) |
:D lol..
stond deze foto ook in de post hier je eigen pic draad? |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by TimeportE
:D lol..
stond deze foto ook in de post hier je eigen pic draad? |
ja ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Odyne
ja ;) |
OWWWWWWWW.... beter! :p:D |
|
|
|
|