|
zusjes ghehehehe (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bij deze dan ook maar mijn zusje...
De linker is me zussie...
Grtz!
|
Je komt elke keer heel hoog uit in pimpwar. Kunnen we er nu achter komen hoe goed je pimpin skills nu daadwerkelijk zijn. :disbelief |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Chicane
Blikkie... hatte gai niet een leuk zusje ofzo? :D |
ik heb een oudere zus van 20 :), en nee ik ga geen foto posten :D |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by New Wave
dat linker "meisje" is gewoon eiregooie maar dan met een pruik op, lijkt gewoon precies,
Volgens mij zit hij ons te dissen, zo ziet hij der uut in het weekend :p |
Klopt !!! Maar zo kleedt ie zich alleen in 'n geile bui ... meestal ziet-ie eruit als Sugar Lee Hooper :p :p :D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Je komt elke keer heel hoog uit in pimpwar. Kunnen we er nu achter komen hoe goed je pimpin skills nu daadwerkelijk zijn. :disbelief |
Whehehe... ik heb ut al eens eerder gezegd... Geef mij 3 kamelen en ze is de jouwe... :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Klopt !!! Maar zo kleedt ie zich alleen in 'n geile bui ... meestal ziet-ie eruit als Sugar Lee Hooper :p :p :D :D |
Kijk maar uit want ik post een fotow van Ever-Red en dan vertel ik iedereen wat je daarmee gedaan hebt... :disbelief :D :p |
|
|
| Dj Lex |
| Kheb alleen een broertje lol :toothless |
|
|
| DanceTrend |
Woehahaha leuke zusjes hier :D
Ok Chicane omdat je zo'n mooie tekenening hebt gemaakt zal ik er nog eens goed over nadenken :D
Ze zal het vast niet erg vinden ;)
Nu die van Dr. Kuipers nog :D |
|
|
| DJ_Siesta |
dat broertje wil petrus wel zien, post um maar ff voor hem :D
oja, misschien dit wat voor jullie? ik vind ze niet mooi :), mja voor 1xtje moetet kunnen tog :D
msn wel, dus pm me maar ff ofzxo
EDIT, dit zijn niet me zusjes ofzo hoor :p |
|
|
| Flippe |
IK vind ze niet mooi siesta :)
En die linkse rookt ( dat zijn al helemaal minpunten ;) )
maare ik heb wel een zusje maar geen foto, ze is 14 dus wat te jong voor jullie mayb? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Woehahaha leuke zusjes hier :D
Ok Chicane omdat je zo'n mooie tekenening hebt gemaakt zal ik er nog eens goed over nadenken :D
Ze zal het vast niet erg vinden ;)
Nu die van Dr. Kuipers nog :D |
IK STA EEUWIG BIJ JE IN HET KRIJT!! DAMN, je zus is echt knap :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Flippe
IK vind ze niet mooi siesta :)
En die linkse rookt ( dat zijn al helemaal minpunten ;) )
maare ik heb wel een zusje maar geen foto, ze is 14 dus wat te jong voor jullie mayb? |
ik vind ze ook niet mooi hoor, maar ze hebben vriendjes nodig enzo :D |
|
|
| LightForce |
| Hehe Sletjes op een foto!! Ik ben geil en ben 14!! En wil graag NU genomen worden :D hehehehe |
|
|
|
|