|
zusjes ghehehehe (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
| En heb wel een zusje van 16 maar ja of je die nou wilt hebben?? Je moet wel stevig in je schoenen staan.. Ze is namelijk niet op dr mondje gevallen en tja vecht als een gozer (heb ik dr geleerd :P) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by LightForce
En heb wel een zusje van 16 maar ja of je die nou wilt hebben?? Je moet wel stevig in je schoenen staan.. Ze is namelijk niet op dr mondje gevallen en tja vecht als een gozer (heb ik dr geleerd :P) |
Is ze knap? :rolleyes: :D |
|
|
| Cosmic Guy |
Gooi een paar jongens bij elkaar op een forum, laat het woord ZUSJE vallen en iedereen wordt gek.....
((Maar ga vooral door) :D |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Chicane
IK STA EEUWIG BIJ JE IN HET KRIJT!! DAMN, je zus is echt knap :D |
PM maar ofzo :D
Zal m niet hier op forum openbaar bekend maken want dat zou ik echt zielig vinden :D |
|
|
| MaGiK54 |
Post haar nog maar eens, ze is al weer een paar pagina's niet voorbij gekomen :D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Optimus
FOTO FOTO FOTO FOTO:D:D:D
|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat telt ook... Fotow? :D
Grtz!!! |
foto van mij?? okee.. hier is er eentje...
Lief was ik 17 jaar geleden he :p |
|
|
| DJ_Siesta |
hey, zulen wen eens daten? je ziet er echt lekker uit, woei :D
en nu eentje van wat recenter :)
groetjes |
|
|
| ScuL |
Sorry mannen ik heb ook geen zusje :rolleyes:
Ik moet trouwens wel zeggen dat een aantal zusjes hier er best mogen wezen :D |
|
|
| raoel |
Ik heb geen zusje, alleen een mooie schoonzus die morgen 2 weken mama is.
Maar idd, dancetrend zus is wel leuk ja. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Odyne
foto van mij?? okee.. hier is er eentje...
|
Je kunt het aan de bolle wangen al zien!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Post haar nog maar eens, ze is al weer een paar pagina's niet voorbij gekomen :D |
HE!! DAAR IS ZE WEER!!! OMG OMG OMG
/me valt van z'n stoel...
sodeju, pot vol peren... wat een mooie meid..
Even dancetrend pm'en :D |
|
|
| Chicane |
DT: vertel eens wat meer over der?
Voornaam, scholing, favo tv programma, woonplaats, drinkt ze breezers, houdt ze van trens en dat soort meukjes, vind ze nelly niet tof... al dat soort dingen... ondervraag er eens :D |
|
|
|
|