|
zusjes ghehehehe (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehehe... Te flauw...
|
Hehe idd :D
Ik dacht nog: zal ik er nou bijzetten dat ze de linker is of niet?!?! :rolleyes: :D |
|
|
| Chicane |
WOOWOWWOOWWOOW OMG!!!! :eek:
DT: Geef eens wat meer info over haar? :) |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by Chicane
WOOWOWWOOWWOOW OMG!!!! :eek:
DT: Geef eens wat meer info over haar? :) |
OMG niet weer :D :D
Tja euh, 19 jaar, woonachtig in Leeuwarden, werkt daar bij de Expert, doet opleiding Small Buiseness, vrijgezel ook nog d8 ik.. |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by Chicane
:eyes: Gaarne :D
Leeftijd? |
eeehh leeftijd 17/18 kweni egt ze doet dit jaar examen gymnasium....
Trouwens kweni meer wie dat zei maar de rechter dus ECHT niet dat is wel een van de meest lelijke personen op aarde.... geloof mij je wilt er niet in het egt zien....
kzal nog ff een paar foto's zoeken of een link geven ff kijken..... |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb net ff op de TA-map gekeken, maar ik zie DanceTrend er zo niet bij staan (DOORGEVEN).. |
DanceTrend
tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Near Groningen, Netherlands |
|
|
| DanceTrend |
Mja om precies te zijn woon ikzelf in Roden :)
De enige echte Tranceaddict uit Roden!! :D (Van de VRIJBUITER!! :D) |
|
|
| arjoderoon |
oooow roden? stuur dr maar ff door naar mij dan :) groningen - roden is makkelijk te doen.
groningen - leeuwarden ook nog wel :) small business ... mooi! dat past ook nog wel bij mijn studie: ibms :)
lijkt me duidelijk :D |
|
|
| DanceTrend |
| Waar woon jij dan? :D |
|
|
| Chicane |
DT: 19 en vrijgezel... hmmm... alleen Leeuwarden is wel takke eindje weg... maar liefde overwint alles toch?
Mastah JC: Die Suzanne mag er ook wel wezen... meer pics please :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Waar woon jij dan? :D |
groninguhhhhhhhhh(groningen regeert!!)
moet je me adres postcode etc ook nog hebben of zeg je van: nou laat maar? haha...
ze moet er wel snel bij zijn hoor. concurrentie is moordend..
:p
*ahum* |
|
|
| DanceTrend |
:D Nee ik geloof t wel ;)
Mja waar zit je op school enz.?
Blaa.. :) |
|
|
| arjoderoon |
hanzehogeschool groningen.... ben zow af en toe nog weleens in de 6 tieten te vinden...(groninger weet wat ik bedoel :D)
studeer aan hanze hogeschool -> IBS -> IBMS
en ja HET probleem van groningen: veeeeeeel te veel mooie vrouwen. echt ongezond!!!!
maar goed. k sta nog niet op de party pictures van tiesto @ the palace. dus helaas. geen picture voor jullie (meiden) :) |
|
|
|
|