|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| מה בדבר קרן? איזשהו חשבון חיסכון שכל אחד יכניס מדי פעם כמה פרוטות ונראה אותו טופח לאט לאט... מי יודע מה יכול הצטבר תוך שנה או שתיים? |
|
|
| Rising |
וואלה לא עשיתי עוד כלום
אני מחכה שרומן ידבר איתי.. |
|
|
| warpedd_ |
חברה חברה לכל דבר יש זמן ומקום
כבר דברנו על זה
קודם נרים אתר אחרי זה נחשוב הלאה
כרגע עוד אין אפילו שלד
אחרי שנריץ אתר כמה חודשים
ויהיה פורום פעיל עם הרבה אנשים אפשר להתחיל לחשוב על כסף
אבל כרגע אני ממש לא רואה משהו בעתיד
ד"א אכסון עולה לחודש בסביבות 50 שח |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אחרי שנריץ אתר כמה חודשים
ויהיה פורום פעיל עם הרבה אנשים אפשר להתחיל לחשוב על כסף
אבל כרגע אני ממש לא רואה משהו בעתיד
ד"א אכסון עולה לחודש בסביבות 50 שח |
(מחיר אכסון זה כבר תלוי באלעד אני מניח (בלי לחץ
אני לא חשוב שצריך להיות בהתחלה פורום כי האתר לא יידעדכן בכזאת תכיפות והפורום לדעתי ייצטרך לעסוק אך ורק בפעילות האתר, חדשות וכו', או בדברים שקשורים לאתר בעקיפין |
|
|
| elad11 |
טוב צריך גם שכולם יביעו דעה לגבי שם הקבוצה
אני אישית בעד
ILTA
--
בקשר לשפה - אני חושב שעברית עדיף
---
ובקשר לחסויות שהיו פה
לפי דעתי נחכה עם זה..
כי 'נותני חסויות' לא יתנו חסות על אתר שכמות הנכנסים שלו נמוכה....
צריך להריץ קצת את האתר...ואם הוא יצליח - אז אנשים יהיו מוכנים לתת חסות.. |
|
|
| warpedd_ |
אני חושב שעברית
והשם ILTA
יש קצת בעיה כי זה כאילו של האתר טראנסאדיקט
בנוסף לא ראיתי שמשהו פה הגיב
בקשר לרעיון שלי שלפי דעתי יביא הרבה משתמשים
והוא לרכז באתר מידע על מסיבות בארץ
או כהזמנות סרוקות או סתם כמידע
ובנוסף יהיה אפשר לקבל ביקורת על מסיבות קודמות \המקום וכו' |
|
|
| Q-PiXeL |
מערכת מסיבות יכול להיות נחמד ובאמת יחזיר משתמשים חזרה לאתר כדי לראות מה חדש...
יש מישהו נגד? |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אני חושב שעברית
והשם ILTA
יש קצת בעיה כי זה כאילו של האתר טראנסאדיקט
בנוסף לא ראיתי שמשהו פה הגיב
בקשר לרעיון שלי שלפי דעתי יביא הרבה משתמשים
והוא לרכז באתר מידע על מסיבות בארץ
או כהזמנות סרוקות או סתם כמידע
ובנוסף יהיה אפשר לקבל ביקורת על מסיבות קודמות \המקום וכו' |
אני בעד
ובאמת השם יהווה בעיה בעיברית...
אבל אני עדיין חושב שכדאי לעשות משהו כמו I:VIBES שקשור בארץ...
במקום מסיבות בחו"ל נרשום על מסיבות בארץ וכאלה.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אני חושב שעברית
והשם ILTA
יש קצת בעיה כי זה כאילו של האתר טראנסאדיקט
בנוסף לא ראיתי שמשהו פה הגיב
בקשר לרעיון שלי שלפי דעתי יביא הרבה משתמשים
והוא לרכז באתר מידע על מסיבות בארץ
או כהזמנות סרוקות או סתם כמידע
ובנוסף יהיה אפשר לקבל ביקורת על מסיבות קודמות \המקום וכו' |
רשמתי את זה כבר ב1 הפוסטים שלי פה ואמרתי שזה יכול להיות רעיון טובב
אנחנו צריכים להיתמקד על בני נוער לא כמו בלילה שיש גם מסיבות לגילאי ה 24 פלוס |
|
|
| oDrori |
מצויין, באמת אני בעד הרעיון של המסיבות, ונבקש גם מאנשים שאם יש להם הערות להוסיף לפרפיל של ליינים, מועדונים, מסיבות שישלחו לנו תגובות שנוסיף. אני מציע גם שנעשה מאגר של דיג'יים, נגיד מה הם מנגנים באותה תקופה (סטייל) כולל סאמפלים ודוגמאות של טראקים \ שירים, וככה כשנכתוב מי מנגן שם נוכל לקשר את הקוראים לדף על הדיג'יי, שיידעו ככה מה הם הולכים לקבל.
סקציית קלאבינג רעיון מוצלח! יפה תומר |
|
|
| Sniper |
חשבתי על
The-Scene
או
Night-Clubing |
|
|
|
|