|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בקשר לדברים הדשים שיוצאים
תראה מלא יוצא פרומו וזה לא ממש עוזר כי זה בעצם לא יצא עדיין...
וגם צריך תמונות ושזה גם יהיה בארץ
כאילו צריך לברר שזה מגיע לחניות
צריך להיות בקשר עם הפאנקי פיש.. |
|
|
| ripcurl |
סבבה
אני מסכים
צריך לעשות כזה לוח שידורים
אפשר גם לנגן סטים מוכנים
יעני להשמיע סט של קוסמיק גייט
או ארמין
ובאתר יהיו הסברים ופירוט על הדי ג'י |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקשר לדברים הדשים שיוצאים
תראה מלא יוצא פרומו וזה לא ממש עוזר כי זה בעצם לא יצא עדיין...
וגם צריך תמונות ושזה גם יהיה בארץ
כאילו צריך לברר שזה מגיע לחניות
צריך להיות בקשר עם הפאנקי פיש.. |
שמע אחי, זה רק מראה לי כמה אתה תותח
יש לך ראש
אני בטוח שהחלק של דברים חדשים ילך חלק אם אתה תטפל בו
אפשר גם לעשות קידור לאמזון..
או לאתרי קניות אחרים
וזה התפקיד של מרכזי המידע
שהאמת זה הכי הרבה עבודה
כי צריך להשיג מלא מידע
על די ג'ייז
אתרים שלהם
אתרים למוזיקה |
|
|
| Sniper |
יאללה אחיםםם
יש פוטנציאל!! ויש רעיונותתת
לעבודהה
ומוש אתה צודק שזה פרומואיםם
אז לא נשים פרומאיםם אין מה לעשות
האתר לדעתי צריך להיות 100% חוקי |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Sniper
יאללה אחיםםם
יש פוטנציאל!! ויש רעיונותתת
לעבודהה
ומוש אתה צודק שזה פרומואיםם
אז לא נשים פרומאיםם אין מה לעשות
האתר לדעתי צריך להיות 100% חוקי |
אז יאללה אני מציע שכל אלה שישתתפו בבניית האתר יארגנו איזה פגישה
או שידברו במקום יותר נוח
יעני לפתוח ט'רד לצוות הבנייה |
|
|
| NyKoN |
חיפשתי את הטרד הזה כבר 4 ימים ולא הבנתי לאיפה הוא נעלם
קיצר אני מסכים עם הILTA
צריך גם לעשות האתר לפחות בהתחלה בעברית ואז אולי יהיה אפשר גם להוסיף אנגלית
אני יודע HTML למי שצריך |
|
|
| warpedd_ |
הממ עברתי קצת על הכל לעשות סדר
זה מה שעברתי עליו עד עכשיו:
==============================
גרפיקאים:
אורן ורומן
תכנות:
אני ורומן וניקון
=====
עמוד פתיחה:
תמונה\ציור\אנימציה
שלחיצה עליה תעביר לעמוד הראשי
עמוד ראשי:
*לוגו של השם שנבחר
*חדשות שוטפות
*מבוא או מצע איך שתקראו לזה
*בנוסף יהיו קטגוריות:
-הסבר על ז'נרים שונים במוזיקה אלקטרונית (הסבר פשוט ומורכב)
-מסיבות לנוער לסוף שבוע+ביקורת אם אפשר
-ראיונות עם דג'יים
-ביקורת על אוספים\דיסקים\טראקים חדשים
-צילום ממסיבות [לדעתי קצת בעיתי כי צריך פה תכנות רציני למשל תראו באתרים אחרים ובנוסף צריך סרבר עם הרבה מקום בשביל התמונות]
====
לפי דעתי חשוב שיהיה פורום שיגבה את האתר כי שם צומכת הקהילה
מי שמוכן להתנדב ולכתוב לאחת הקטגוריות יאללה לעבודה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אנשים,
אתם רצים קדימה
ומפזרים הכל לכל עבר
ככה כלום לא ילך
צריך להיות יותר מאורגנים
קודם כל בסיס
אחרי זה תתקדמו
אין אפילו אתר וכבר רבים על שם
רגע
קחו אוויר
קודם כל נארגן צוות בנייה לאתר
אחרי זה נארגן צוות תוכן
יש מיליון תפקידים לחלק
צלמים
כותבי טורים
מרכזי מידע
לא חסר
הקיצר בוא נהיה יותר מאורגנים
כל מי שיודע ויכול לתרום לבניית האתר שצרף אותי לאי סי קיו שלו
נדבר שם
17003217
רועי ומוש,
שניכם תותחים בכל הקטע של ניו ריליסס,
אתם יכולים להיות אחראיים על החומר החדש
בעיקרון,
אפשר לעשות פה ושם גם שידורים של סטים
זה גם יכול להיות מעניין
מן רדיו כזה כמו ב
digitally imported
אבל לא 24\7 |
אז זהו שכבר אירגנו מה כל אחד עושה..ומי שעושה משהו באתר יודע כבר מזה..
שם זה אחד הדברים הראשונים..
ככה שזה לא קפיצה לדברים..
| quote: | Originally posted by warpedd_
הממ עברתי קצת על הכל לעשות סדר
זה מה שעברתי עליו עד עכשיו:
==============================
גרפיקאים:
אורן ורומן
תכנות:
אני ורומן וניקון
=====
עמוד פתיחה:
תמונה\ציור\אנימציה
שלחיצה עליה תעביר לעמוד הראשי
עמוד ראשי:
*לוגו של השם שנבחר
*חדשות שוטפות
*מבוא או מצע איך שתקראו לזה
*בנוסף יהיו קטגוריות:
-הסבר על ז'נרים שונים במוזיקה אלקטרונית (הסבר פשוט ומורכב)
-מסיבות לנוער לסוף שבוע+ביקורת אם אפשר
-ראיונות עם דג'יים
-ביקורת על אוספים\דיסקים\טראקים חדשים
-צילום ממסיבות [לדעתי קצת בעיתי כי צריך פה תכנות רציני למשל תראו באתרים אחרים ובנוסף צריך סרבר עם הרבה מקום בשביל התמונות]
====
לפי דעתי חשוב שיהיה פורום שיגבה את האתר כי שם צומכת הקהילה
מי שמוכן להתנדב ולכתוב לאחת הקטגוריות יאללה לעבודה |
וואלה אחי יפה עשית..
הכל מרוכז ומאורגן
ד"א
לא צריך למהר קחו תזמן...אף אחד לא רודף אחרינו
אם נשקיע כל הרעיון ילך טוב מאוד. |
|
|
| oDrori |
:אוקיי, מה אתם חושבים על זה?
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורת צעירים בעלת המכנה המשותף של אהבה למוזיקה בכלל ולטראנס בפרט. את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
אנחנו באים לייצג את קהל הטראנס הישראלי שלא מרוצה מהסצינה הנוכחית, ובפרט קהל הנוער הישראלי. אנחנו מבטאים את הרצון לשנות את תרבות המסיבות והקלאבינג בארץ כדי ליצור קהל יודע יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל וחשוב מכך, מה הוא רוצה.
אנחנו שואפים להוריד את רמת התלות במסחור בארץ ולמזער את ההסחפות אחרי המיינסטרים, לטובת טיפוח טעם אישי עצמאי.
אנחנו ננסה לפתח את המודעות לסוגי הטראנס השונים ולהשוות ביניהם, ואנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשנות את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו יחזק אותנו.
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, כשבתכנון מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ. לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך, אנחנו שואפים להתערב בסצינת הקלאבינג וארגון המסיבות בארץ עם שלל אפשרויות התפתחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה,
צוות האתר וקהילת הטראנס הישראלית
|
|
|
| ripcurl |
הלטו
גם אני בצוות התיכנות |
|
|
| Sniper |
אוקי דרורי ניסחת את זה ממש יפה לדעתיי
ממ ריפקרל (אסף לא??) ממ אני כבר לקחתי על עצמי תעניין עם התמונות
אנחנו לא הולכים לעשות את זה כמו לילה ככה שניצטרך לחשוב על עיצוב בשביל התמונות וזה יהיה קצת בעיה.. נקווה לטוב
בקשר לדומין אחי מחר יברר לי על זה וגם על שטח איכסון |
|
|
| Q-PiXeL |
התיכנות של הגלריית תמונות לא צריך להיות ממש קשה...
רק צריך לבנות את זה נוח לצפייה...
בלילה זה דיי בסדר רק שהם מקטינים את התמונות יותר מדי
דומיין נקנה דוט קום ב10 דולר לשנה אחרי שכבר יהיה משהו באתר
איכסון יאללה אלעד...
האתר יהיה על
ASP
?
לא נראה לי שיש כאן מישהו שממש יודע
PHP
חוץ מערן שלא נכנס לכאן כבר |
|
|
|
|