return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
ראסמי אנחנון בתאוצה רצינית. שמעו אם כבר אנחנו בברינסטורם אז נחנו יכולים להיות משהו סטייל פלגה (שום קשר לפוליטיקה). מאחר ואנחנו מתבססים דרך האינטרנט נקים אתר ובו יהיה כתוב מה אנחנו מייצגים ומה המטרה שלנו (בכללית אנחנו מייצגים אנשים שרוצים לפתח את הטראנס בארץ והמטרה שלנו היא לנגן מגוון של טראנס ולהנחיל מושגים כמו "אפליפטינג טראנס" ו"הארד טראנס" וכו' כדי שהקהל ידע מה הוא מקבל , ואנחנו רוצים להתחיל לנגן יותר בחופשיות ובלי התחייבות למיסחור) . הגוף הזה שיהיה מורכב מאיתנו יתפקד בעצם כצוות אירגוני של מסיבות ואנחנו נתחיל מאתר בלבד, שם גם נוכל לפרסם את המסיבות... תוך כדי פירוט סטייל של מה שמצופה להתנגן שם אפילו עם סאמפלים כשאנחנו אומרים להם שזה הולך להיות "אפליפטינג טראנס" והם חושבים אנחנו נכנסים לפילוסופיה.
אני בעד שנתחיל מלארגן מסיבות, אחת אחת, בעזרת השמות אם יהיה כסף נוכל להקים מועדון אבל זה כבר השלב הבא.


עודד תאמין לי מילים כדורבנות ! (יאללה איזה משפט חכם ) וחבר'ה
אל תצאו מהנושא
עודד צודק - נתחיל מאתר קטן באמת עם פירוט אפשר כמה תמונות
מאמרים מדי פעם
ואני יכול אפילו לעזור להביא שמות מפורסמים קצת שנראיין אותם
יש לי איך להגיע (יובל - זינגי) להמון דיג'יים ולהשיג איתם
ראיון שלם - ממש יכול לעזור כזה דבר נראה לי ...

בכל אופן - בוא נמשיך לזרום
מי פה יש לו ידע בסיסי בתיכנות ?
לא צריך משהוא מסובך מדי ?

חבר'ה ובייחוד אסף תפרטו קצת על מה אתם יודעים לעשות
ולאיזה רמה בערך של אתר נוכל להגיע ...
נתחיל בקטן .
לגבי העיצוב הגרפי אני מניח שריזינג ועוד כמה יוכלו
לעזור ואני יכול לגייס גם חבר'ה מחו"ל שיעזרו .



quote:
Originally posted by elad11
תשמעו
רעיונות לא חסר......ובאמת יש פה רעיונות יפים

אבל באמת חוץ מכסף...צריך גם יוזמה...
שאנחנו נתחיל לפעול.....כמו שאמרו כבר, אפשר להקים צוות הפקות או משהו בסגנון פור דה סטראט...

ולכל האנשים שחושבים שזה בלתי אפשרי, אז אני לא יודע כמה ממכם 'ותיקים' בענייני ההורדות, אבל לפני שנתיים-שלוש הוקם אתר בשם
DTF = Dutch Trance Force
שהיה נותן כל שבוע את טראק השבוע להורדה, וניהל שם פורום של אנשים שבאמת מבינים עניין.....תוך כמה זמן האתר גדל
(אפילו לא הגיע לגודל של טראנס אדיקט)
אבל אנשים מהפורום והמארגנים של האתר, לקחו יוזמה, ופתחו ליין של
DTF - Design The Future
משו כזה
ועכשיו הם מארגנים כל חודש/חודשיים מסיבות ברמההההה
וחלק מהדיג'איים זה אנשים מהפורום.....
אתם מוזמנים לבקר באתר
DTF


אהבתי לאללה את הדוגמא הזאת !!!
חבר'ה המסיבות שלהם ענקיות !
אני פעם הייתי פעיל שם בפורום עד שהבנתי שאין כמו
הביית - ILTA :)

בכל אופן זה דוגמא ממש טובה הם התחילו כאתר מעפן לאללה
עם פורום קטן
ממש אתר מעפן זה היה למי שזוכר בהתחלה
ולאט לאט לאט לאט אבל ממש לאט הם הגיעו למה שהם היום
עם פרוייקטים וקבוצות שחרור ומסיבות ואתר ברמה חבל"ז ...

DUMONDE TRANCER
בא אלינו משמה דרך אגב ...





quote:
Originally posted by Rising
אני יכיול לקחת את זה על עצמי...רק דברו איתי מה אתם רוצים וזה ושיהיו כמה שיעזרו



אחי עוד פעם - איזה ידע יש לך בערך ?
מה אתה יודע לעשות ? עד כמה ממוקצע ?


quote:
Originally posted by Rising


מועדון זה יותר מסובך..
אבל אפשר למצוא מקום ולהשקיע בו - אם אתם רציניים אז בכיף.


אחי דבר ראשון אני יותר בונה על הקייץ הרי עד שזה ייצא לפועל אני מניח
שכבר זה יוכל להיות בחוץ - ואז הרבה יותר פשוט הענין .

עכשיו בלי כל קשר - בקשר למקום אני יכול לעזור הרבה גם בקטע
של אנשים שמארגנים את החרא הזה - אני מכיר פוווול
שיוכלו לעזור
אפשר אפילו אחרי שנקים אתר קטן עם יענו מצגת שעודד דיבר עליה
שמה שקודם אמרנו "משקיעים" שדרך אגב לדעתי זה לא חובה אבל נגיד
וצריך חסות להתחלה אני יכול להגיע לרועי נברה
ל
RNA
יענו - שזה מספיק טוב
ואני מכיר עוד הרבה מהשטויות האלה .
גם להזמנות אני מתכוון

בוא נמשיך לחשוב !
וחבר'ה תשקיעו אל תתנו לזה להתפוגג :)

יש פה פוטנציאל לסטיקי מה אתם אומרים ?
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד תאמין לי מילים כדורבנות ! (יאללה איזה משפט חכם ) וחבר'ה
אל תצאו מהנושא
עודד צודק - נתחיל מאתר קטן באמת עם פירוט אפשר כמה תמונות
מאמרים מדי פעם
ואני יכול אפילו לעזור להביא שמות מפורסמים קצת שנראיין אותם
יש לי איך להגיע (יובל - זינגי) להמון דיג'יים ולהשיג איתם
ראיון שלם - ממש יכול לעזור כזה דבר נראה לי ...


זה אחלה!!
אם אתה תוכל לארגן את זה זה יוסיף 'בשר' לאתר


quote:
Originally posted by luckystrike
בכל אופן - בוא נמשיך לזרום
מי פה יש לו ידע בסיסי בתיכנות ?
לא צריך משהוא מסובך מדי ?


אני כמעט בטוח שהידע שלי לא יעזור...אבל בכל זאת
יש לי ידע על פסקל.....
סאומוק לא לימדו תוכנה טובה בבצפר

בכל אופן, חבר שלי ואני מצלמים מדי פעם תמונות ממסיבות
זה גם יכול להוסיף בשר לאתר...
אם אנשים מעוניינים בזה בכלל

בכל מקרה, לי יש הרבה זמן פנוי עד הגיוס - סוף מרץ
ככה שיש לי זמן עכשיו להשקיע אם יש במה...


quote:
Originally posted by luckystrike
אהבתי לאללה את הדוגמא הזאת !!!
חבר'ה המסיבות שלהם ענקיות !
אני פעם הייתי פעיל שם בפורום עד שהבנתי שאין כמו
הביית - ILTA :)

בכל אופן זה דוגמא ממש טובה הם התחילו כאתר מעפן לאללה
עם פורום קטן
ממש אתר מעפן זה היה למי שזוכר בהתחלה
ולאט לאט לאט לאט אבל ממש לאט הם הגיעו למה שהם היום
עם פרוייקטים וקבוצות שחרור ומסיבות ואתר ברמה חבל"ז ...

DUMONDE TRANCER
בא אלינו משמה דרך אגב ...


גם אני שם
(עדיין)
רק שאני לא פעיל בפורום כמו פה
אני יותר פעיל באפטיפי שם
:D
שם לא סיבכו אותי עם ההאב הזה.....איזה סבטוחה זה

קיצור,
הדי-טי-אפ האלה הם חבורה של צעירים
בערך פלוס שנתיים עלינו, שבאו עם "חזון" כמו שלנו
אז זה באמת אפשרי


quote:
Originally posted by luckystrike
יש פה פוטנציאל לסטיקי מה אתם אומרים ?


אם אנחנו רציניים, אז חובה
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד תאמין לי מילים כדורבנות ! (יאללה איזה משפט חכם ) וחבר'ה
אל תצאו מהנושא
עודד צודק - נתחיל מאתר קטן באמת עם פירוט אפשר כמה תמונות
מאמרים מדי פעם
ואני יכול אפילו לעזור להביא שמות מפורסמים קצת שנראיין אותם
יש לי איך להגיע (יובל - זינגי) להמון דיג'יים ולהשיג איתם
ראיון שלם - ממש יכול לעזור כזה דבר נראה לי ...

בכל אופן - בוא נמשיך לזרום
מי פה יש לו ידע בסיסי בתיכנות ?
לא צריך משהוא מסובך מדי ?

חבר'ה ובייחוד אסף תפרטו קצת על מה אתם יודעים לעשות
ולאיזה רמה בערך של אתר נוכל להגיע ...
נתחיל בקטן .
לגבי העיצוב הגרפי אני מניח שריזינג ועוד כמה יוכלו
לעזור ואני יכול לגייס גם חבר'ה מחו"ל שיעזרו .





אהבתי לאללה את הדוגמא הזאת !!!
חבר'ה המסיבות שלהם ענקיות !
אני פעם הייתי פעיל שם בפורום עד שהבנתי שאין כמו
הביית - ILTA :)

בכל אופן זה דוגמא ממש טובה הם התחילו כאתר מעפן לאללה
עם פורום קטן
ממש אתר מעפן זה היה למי שזוכר בהתחלה
ולאט לאט לאט לאט אבל ממש לאט הם הגיעו למה שהם היום
עם פרוייקטים וקבוצות שחרור ומסיבות ואתר ברמה חבל"ז ...

DUMONDE TRANCER
בא אלינו משמה דרך אגב ...







אחי עוד פעם - איזה ידע יש לך בערך ?
מה אתה יודע לעשות ? עד כמה ממוקצע ?




אחי דבר ראשון אני יותר בונה על הקייץ הרי עד שזה ייצא לפועל אני מניח
שכבר זה יוכל להיות בחוץ - ואז הרבה יותר פשוט הענין .

עכשיו בלי כל קשר - בקשר למקום אני יכול לעזור הרבה גם בקטע
של אנשים שמארגנים את החרא הזה - אני מכיר פוווול
שיוכלו לעזור
אפשר אפילו אחרי שנקים אתר קטן עם יענו מצגת שעודד דיבר עליה
שמה שקודם אמרנו "משקיעים" שדרך אגב לדעתי זה לא חובה אבל נגיד
וצריך חסות להתחלה אני יכול להגיע לרועי נברה
ל
RNA
יענו - שזה מספיק טוב
ואני מכיר עוד הרבה מהשטויות האלה .
גם להזמנות אני מתכוון

בוא נמשיך לחשוב !
וחבר'ה תשקיעו אל תתנו לזה להתפוגג :)

יש פה פוטנציאל לסטיקי מה אתם אומרים ?


כנס כבר לאיסקיו יא מעפן...
תציג רעיונות לאיך שהאתר יהיה - אני חושב שאני יכול לעמוד בדרישות, רק אל תסחף..

ד"א גם אני
DTF ;) לשעבר
לפני שנה בערך הייתי מהראשים שם..
אפשר להגיד שאני דיי שונא תמקום עכשיו ;)
Q-PiXeL
יש לי ידע בעיצוב
PS6-7
FLASH
JS
HTML
ASP
ו
PHP - אמשיך ללמוד אם צריך

אני יכול לעזור לרייסינג בעיצוב...


אבל אני חושב יותר חשוב התוכן של האתר... אז צריך כמה אנשים שיתחילו לעבוד על התוכן...
warpedd_
קראתי עכשיו את כל ההודעה ונראה די מענין

באמת כדאי להתחיל מאתר
שאפילו רק יתחול מעמוד שער ופורום
PHPBB
וזה שטויות לעשות כזה דבר

בנתים שיהיה רשום שמה רק בגדול
אחרי זה להוסיף זה לא בעיה
nesher
די כבר לא צריך פורום
הפורום שלנו נמצא פה
ולא נעזוב אותו
Rising
כן עזבו אותכם פורום...
חוצמיזה שהוא יזוז נורא לאט.

אז יאללה אני ורומן נשב על העיצוב..
אני ומי שרוצה נכתוב על כל הסגנונות במוזיקה..
יש מתנדבים?
MoSH_MaN
אמממ נראה לי אני יכול לעזור בזה
luckystrike
סבבה במקום פורום של האתר נעשה לינק לפורום פה !
ככה גם נביא לפה יותר חברים
:)


ואני יתחיל לברר דברים בקשר לתוכן
בואנה
Q-PiXeL
אתה ממש יכול לעזור המון בקטע הזה
נראה לי זה הקטע העיקרי

וריזינג - אתה יכול להתחיל לעבוד על העיצוב ?
יענו בוא נתחיל לחשוב
צריך - פתיח כזה כמו שתומר אמר - עמוד ראשון

יענו התחלה

טוב בוא נעשה כזה דבר
כל אחד יציע רעיון לעמוד פתיחה
ואני לא מדבר על אינדקס
אלא נתחיל בקטן
נעשה עמוד כזה כמו שיש לטראנסאדיקט שרואים את המין צפרדע הירוקה
ההיא שם שמובילה לאתר ...

לדעתי זה אחלה להתחיל ככה - מקטן
בוא נחשוב כל אחד יציע רעיון לתמונה או סתם רעיון לעמוד פתיחה
ראשי כזה שממנו יגיעו לאתר ...

עדיף אפילו שתשימו תמונה ואם יש לכם רעיון לאנימציה
גם תגידו
אח"כ ריזינג אולי יוכל להוסיף לרעיונות איזה ממשהוא קטן יפה
בפלאש או משהוא כזה

איך נשמע לכם ?

ועוד משהוא האתר יהיה באנגלית או עברית ?

טוב אני יהפוך לסטיקי
ויאללה בוא נתחיל לחשוב על פתיח
Rising
מה השם של האתר?
אנייעשה עמוד פתיחה

Q-PiXeL
בנתיים אני חושב עדיף בלי שם...

אתם חושבים שכדאי להמציא שם משלנו?

ריסינג, אתה עובד בפוטושופ?
luckystrike
לדעתי הכי טוב זה השם שאמרנו
ILTA ...

אין מה לעשות זה נכון
ISRALI TRANCE ADDICT
מה רע ?

וריזינג הרעיון שנעבוד ביחד
תציע רעיון - ונחליט ביחד
בינתיים שימו פה רעיונות ותמונות
כדי שיהיה ממה לבחור
אני גם ישים תמונות בערב


אל תתעצלו !

ואח"כ שנבחר ככה בסיס של תמונה וכדומה רזיניג
יוכל לשחק איתה ולשנות את העיצוב ו
Q-PIXEL
יוכל להוסיף איזה משהוא יפה בפלאש ...
רק כקישור לעמוד הראשי
:)

ריזינג ופיקסל תזכירו לי את השמות שלכם ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement