return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 21)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
!!!!!!!צומת לב

לפי העמוד הזה, ומידע קצת מברויטמן, הבנתי שרוצים לבנות אתר
עכשיו ראיתי שרוצים פורום שאליו אני מתנגד למה זה מפגר
??TA בשביל מה יש את

זה צריך להיות אתר עם הגדרות שמנוסחות בצורה פשוטה שיהיה קל להבין ולא כבד מידי לקריאה...

:אהה והכי הכי חשוב
?מישהו מוכן לסכם לי פה את מה שנאמר בקצרה
:):):):)




.נ.ב
אם סגרתם על אתר אני יקח בכיף חלק בבניה...


א. אמנם יש את הפורום הישראלי של טראנסאדדיקט אבל אותו אני אשמח לשמור קצת פחות נרחב, אני בכל מקרה עדיין לא תומך בהקמת פורום באתר שם... לא עד שנתחיל לארגן מסיבות וגם אז אני ארצה לשמור אותו ענייני לחלוטין ותחת פיקוח מודים רציני.

ב. אני חושב שאולי כדאי שיהיה
side menu
ושמה יהיה כתוב "עלינו" ושם באמת יהיה הנוסח הרשמי, שאותו אני חושב שאנחנו צריכים כדי להציג את עצמנו בצורה מכובדת כשנפנה לעניינים רציניים.

בפתיחה של האתר אנחנו יכולים לנסח את זה בשפה יומיומית

ג. קפוץ לפוסט של תומר
warpedd_
איזה שני עמודים אחורה, זה פחות או יותר מה שתוכנן...

זתאמרת, אנחנו רוצים בינתיים עמוד פתיחה, למצוא שם וסמל, ולהקים באתר סקצייה של הדרכה על הסאב ז'אנרים, עם אופצייה לקוראים לקרוא הסבר מעמיק ומזיין שכל או הסבר פשוט.

חוצמזה עלו כל מיני רעיונות כמו הפורום, סקציה של פרופיליםפ של מועדונים, מסיבות, דיג'יים וגם תמונות של הנ"ל.
elad11
?אמממ......מישו כבר הכין משו

או הצעה להשיג סרבר או משו יהיה אפשר לאכסן את הכל?
KosmiK-G8
טוב חברה קראתי חלק ממשכתבתם פה ואני רוצה להגיד שהרעיון עצמו יפה ואני חושב שיפה עשו משהשוו את הרעיון שלנו לדי טי אף
בהרמות של פרויקטים מסוג אלה חשוב מאוד ללמוד מאחרים שכבר הרימו דברים כאלה
ולכן אני מציע שאנשים כמו מורן למשל שכבר יש להם קשרים ויכולים לדבר עם אנשים מהתחום
או אפילו לדבר פשוט עם אחד מהעומדים בראש די טי אף משהו ותיק שנמצא שם עוד מהימים שהם היו קטנים כמונו ונלמד את השטח לדעת למה אנחנו נכנסים
כמו כן בואו לא נשכח שבסופו של דבר את הרעיון לא ניישם לא בהולנד ולא בגרמניה ולא בבריטניה אלא כאן בישראל
בגלל זה כל כך חשובה ההסברה אין ספק שאתר צריך להיות חוד החנית בתחילת המאבק שלנו
רעיון מצוין היה גם לדבר עם אנשים מהרדיו ולאו דווקא 99
אני לפני כמה שנים הייתי מאזין קבוע לתוכנית אמבטיית קצב של אלעד אמדי ברדיו ירושלים
ממש הרבה זמן לא הקשבתי לתוכנית אז אני כבר לא יודע מה הולך שם אבל הקיצר היה שילוב בין טראקים לסתם אמ טי וי מסריח
וזה פחות או יותר לטעמי יכול לקרב מאזינים פוטנציאלים למוזיקה שלנו
לרעיון שלנו



ודבר אחרון והכי חשוב
אל תשכחו אנחנו עכשיו כמו מפלגה בדיוק
יש לכולנו אותו מצע - להנחיל את תרבות הטראנס בארץ
ללמד אנשים מושגים חדשים
ובהמשך להתחיל לעבוד על מסיבות ואולי אפילו מועדון

אבל אל תשכחו לכל מפלגה יש מצע משותף אבל כשנכנסים לפרטים הקצת קטנים יותר יש ביניהם הרבה הבדלים
ההבדלים בינינו למשל הם במוסיקה שאנחנו אוהבים לסוגיה
אני חולה על קלאבטראנס אבל ממש לא אוהב דיפ טראנס דיפ האוס טק האוס וכל הבולשיטים האלה
גם פרוגרסיב זה עבורי מעדן קשה לעיכול

ואני מניח שלכל אחד יש טעם שונה אבל אל תשכחו את המטרה חברה - המצע שלנו - לכן הדבר הכי חשוב זה להתאחד סביב המצע הזה

ושיהיה בהצלחה אני יכנס לבדוק תסטיקי מדי פעם ואני ישמח לעזור למרות שאין לי שום ידע בתכנות ואני כולה מת מת מת על קלאב טראנס ודי מבין גם אבל אין לי ידע בתקלוט אני לא מספיק שרירי כדי להיות חשפן לא מספיק ג'באר כדי להיות סלקטור
אבל בעיקר לא מספיק מכוער כדי שתשאירו אותי בחוץ אז אל תשכחו אותי בפרויקט הזה....
שבוע הבא אני בבסיס ואני יתחיל לרחרח באיזור לראות אם יש איזה משהו שאפשר לעשות כי כולנו מסכימים שמצב המועדונים בארץ מתחרה עם המצב הכלכלי והבטחוני על תואר "המצב הכי גרוע ב-2002" ואני מדבר כמובן מבחינת מוזיקה בעיקר
luckystrike
טוב אני יתחיל לענות ...
מצטער שלקח זמן ומצטער
אם אני חוזר על דברים פה !
ובבקשה תקראו הכל גם אם זה ארוך :(

quote:
Originally posted by elad11
א. שאלה לכולם
?"אתם חושבים שאנחנו צריכים לקבוע מי "בעסק
אם האתר יצליח ואנשים יתחילו לבוא לטראנסאדיקט, וגם ירצו להשתתף
בכתיבת מאמרים לאתר או לא יודע מה...
?נרצה לצרף אותם
או אם נגיד אנחנו מתחילים בקטע יותר רציני, של הפקת מסיבות, או אפילו אם צריך לשלם להקמת האתר...
אז אני חושב שצריך לקבוע מי איתנו...
----
ב. בנוגע לשם
שאמרו ש
ILTA
זה לא טוב בגלל שזה מכיל את המילה טראנס..
אני לא חושב ככה...
אני עדיין חושב שהשם הזה הוא טוב.
גם
ITF (Israel Trance Force)
גם טוב - מישהו פה הזכיר אם אני לא טועה
אבל הקטע שהיה איזה אתר שהשתמש בו.....אז זה לא הכי נראה לי..
-----
ג. התמונה
אורן, התמונה שעשית נחמדה לאלללה!!
;)
לגבי התמונה של הרקע, אני גם אנסה למצוא משו.....
לגבי החיה - אני חושב שזה באמת יכול להיות נחמד חיה 'לא מציאותית', יש לי רעיון אפילו.....לא יודע, של מין איזו חיה שבמקום כפות ידיים יש לה מין צורה של תקליטים
(?מבינים ת'רעיון)
והבטן כזאת יש לה.....אני לא יודע איך לקרוא לזה,
אבל אתם יודעים כל ה'כפתורים' והשטויות של הווליומים ובאסים כמו שיש במיקסר
יענו הגוף יראה כמו מיקסר כזה

אבל כל אלה - זה תלוי בכישרון של המעצבים שלנו
אורן ואת השני שכחתי ת'שם סורי
-------
ד. בקשר למילות פתיחה
לאקיסטרייק - תזכיר לי ת'שם בחייאת
:D
אהבתי מאוד את הניסוח ה-לפני האחרון שרשמת
ובאמת כמו שאורן אמר - את ה"בפרט" השני כדאי להחליף ולמצוא משו יותר טוב
ובמקום ראשית כל, שבאמת נשמע ככה-ככה, אפשר להשמיט את ה'כל' ופשוט לרשום ראשית, נשמע יותר לדעתי
אבל בסה"כ - פתיחה מצויינת, סוגרת כל נקודה אפשרית שאנחנו רוצים להביע לפי דעתי..
-----
ה. הזכירו פה גם את אבוללה
?מה זה?
:conf:
---
ו.קשר עם ביו
ממש לא נראה לי - הם חלק מהאנשים שאנחנו די באים נגדם
?אז למה שנבוא איתם בשיתוף
הרי הם אלה שממסחרים פה...
(או רוב הדיג'יים שם)


א. - מי בעסק ? יענו מה הקריטריונים להצטרף ולתת
לאחרים לכתוב ?
לדעתי לא צריך להיות קשה מדי - אם מישהוא רוצה לכתוב שישים פה
בפורום את הכתבה או מאמר או המלצה שהוא הכין וניתן כמעט
לכולם אם זה ברמה סבירה ...

ב. גם אני נראה לי חושב שבכל זאת עדיף
ILTA ...

ה. אבוללה זה אתר של נרגילות
סתם משהוא נחמד והרוב שם אוהבים אלקטרוני + המנהלים אחלה אנשים ...

אלעד - חכה עם הדיבורים על בי.יו קודם כל נראה איך מתקדם הרעיון ...

quote:
Originally posted by Sniper

טוב חבריה אני מתחיל לפתח קשרים עם אנשים בקשר לפירסום מסיבות באתר
בינתיים כמעט סגור שיהיה קיוג'ה פירסומות שם ומממ בקשר להשקע כספית
אני מוכן לשלם על הדומיין וחצי מהשטח איכסון שיהיה לנו



אחי ואללה ממש ענק
תודה ספר לנו איך הולך באמת עם זה בהמשך !
ולגבי הדומיין והאיכסון
שנגיע לגשר נעבור אותו ...

quote:
Originally posted by Hell_Copter



ולהתייעץ איתם אם הם מאשים את השם והכל... כי בכל זאת זה על אותו עיקרון...



אני מקווה שזאת הייתה בדיחה
אם לא אז מה אתה דפוק ??? אותו עיקרון ? הם על הזיין שלי
מה הקשר בכלל אליהם ? מה נראה לך יש להם זכויות יוצרים על שם שלא
קשור ?
quote:
Originally posted by oDrori
יש לי הצעה לסמל שלנו :
את הפרטים יעשו כבר המעצבים אבל לדעתי בכללית, זאת צריכה להיות ציפור כחולה, ורצוי שיהיו עליה אוזניות בומבסטיות כאלה של סטודיו, ואולי גם אזיקים על הכנפיים


אחלה רעיון
אבל למה אזיקים באמת ???

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב חברה קראתי חלק ממשכתבתם פה ואני רוצה להגיד שהרעיון עצמו יפה ואני חושב שיפה עשו משהשוו את הרעיון שלנו לדי טי אף
בהרמות של פרויקטים מסוג אלה חשוב מאוד ללמוד מאחרים שכבר הרימו דברים כאלה
ולכן אני מציע שאנשים כמו מורן למשל שכבר יש להם קשרים ויכולים לדבר עם אנשים מהתחום
או אפילו לדבר פשוט עם אחד מהעומדים בראש די טי אף משהו ותיק שנמצא שם עוד מהימים שהם היו קטנים כמונו ונלמד את השטח לדעת למה אנחנו נכנסים
כמו כן בואו לא נשכח שבסופו של דבר את הרעיון לא ניישם לא בהולנד ולא בגרמניה ולא בבריטניה אלא כאן בישראל
בגלל זה כל כך חשובה ההסברה אין ספק שאתר צריך להיות חוד החנית בתחילת המאבק שלנו
רעיון מצוין היה גם לדבר עם אנשים מהרדיו ולאו דווקא 99
אני לפני כמה שנים הייתי מאזין קבוע לתוכנית אמבטיית קצב של אלעד אמדי ברדיו ירושלים
ממש הרבה זמן לא הקשבתי לתוכנית אז אני כבר לא יודע מה הולך שם אבל הקיצר היה שילוב בין טראקים לסתם אמ טי וי מסריח
וזה פחות או יותר לטעמי יכול לקרב מאזינים פוטנציאלים למוזיקה שלנו
לרעיון שלנו



ודבר אחרון והכי חשוב
אל תשכחו אנחנו עכשיו כמו מפלגה בדיוק
יש לכולנו אותו מצע - להנחיל את תרבות הטראנס בארץ
ללמד אנשים מושגים חדשים
ובהמשך להתחיל לעבוד על מסיבות ואולי אפילו מועדון

אבל אל תשכחו לכל מפלגה יש מצע משותף אבל כשנכנסים לפרטים הקצת קטנים יותר יש ביניהם הרבה הבדלים
ההבדלים בינינו למשל הם במוסיקה שאנחנו אוהבים לסוגיה
אני חולה על קלאבטראנס אבל ממש לא אוהב דיפ טראנס דיפ האוס טק האוס וכל הבולשיטים האלה
גם פרוגרסיב זה עבורי מעדן קשה לעיכול

ואני מניח שלכל אחד יש טעם שונה אבל אל תשכחו את המטרה חברה - המצע שלנו - לכן הדבר הכי חשוב זה להתאחד סביב המצע הזה

ושיהיה בהצלחה אני יכנס לבדוק תסטיקי מדי פעם ואני ישמח לעזור למרות שאין לי שום ידע בתכנות ואני כולה מת מת מת על קלאב טראנס ודי מבין גם אבל אין לי ידע בתקלוט אני לא מספיק שרירי כדי להיות חשפן לא מספיק ג'באר כדי להיות סלקטור
אבל בעיקר לא מספיק מכוער כדי שתשאירו אותי בחוץ אז אל תשכחו אותי בפרויקט הזה....
שבוע הבא אני בבסיס ואני יתחיל לרחרח באיזור לראות אם יש איזה משהו שאפשר לעשות כי כולנו מסכימים שמצב המועדונים בארץ מתחרה עם המצב הכלכלי והבטחוני על תואר "המצב הכי גרוע ב-2002" ואני מדבר כמובן מבחינת מוזיקה בעיקר




אילן מת עלייך יא חמוד !
תבוא לחממה היום !
גם רפפורט בא אחי ואני מביא לשם איזה 20 חבר'ה !
אני מסדר לך כניסה ב30 ושתייה חינם אחי
luckystrike
חבר'ה אני לא מאמין - ממש לא השתנה הרבה בשבוע הזה
ונראה לי שהרעיון מתחיל לגווע ...


נו מה קורה איתכם ?

בגלל זה אמרתי בינתיים לפחות בוא נעלה לאוויר שיהיה משהוא
אורן אחי תעשה טובה יש מצב
תעצב לנו משהוא פשוט


איזה עייט או נץ או אפילו סוס עם כנפיים עם תקליט בפה
משהוא כזה ?

עם רקע יפה
ושילחצו עליו אז הוא יוביל לדף שאני ועודד ניסחנו שאני חושב
שבסופו של דבר הוא כבר כמעט גמור הניסוח ...

יאללה אנשים מה נסגר איתכם ?
קצת פעילות ...
אורן אתה יכול להסביר יותר קצת על השיטה שאמרת
קודם שמשתמשים בה באייוייביס למה לא הבנתי
אותך כל כך קודם .

קיצר - יאללה אני רואה זה מפסיק להתקדם
מה קרה החלטנו לוותר ?
זה עבודה של כלום זמן להתחלה ...

משם נמשיך אבל לפחות את זה שיהיה כהתחלה
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
חבר'ה אני לא מאמין - ממש לא השתנה הרבה בשבוע הזה
ונראה לי שהרעיון מתחיל לגווע ...


נו מה קורה איתכם ?

בגלל זה אמרתי בינתיים לפחות בוא נעלה לאוויר שיהיה משהוא
אורן אחי תעשה טובה יש מצב
תעצב לנו משהוא פשוט


איזה עייט או נץ או אפילו סוס עם כנפיים עם תקליט בפה
משהוא כזה ?

עם רקע יפה
ושילחצו עליו אז הוא יוביל לדף שאני ועודד ניסחנו שאני חושב
שבסופו של דבר הוא כבר כמעט גמור הניסוח ...

יאללה אנשים מה נסגר איתכם ?
קצת פעילות ...
אורן אתה יכול להסביר יותר קצת על השיטה שאמרת
קודם שמשתמשים בה באייוייביס למה לא הבנתי
אותך כל כך קודם .

קיצר - יאללה אני רואה זה מפסיק להתקדם
מה קרה החלטנו לוותר ?
זה עבודה של כלום זמן להתחלה ...

משם נמשיך אבל לפחות את זה שיהיה כהתחלה


אל תדאג לא שכחתי את זה..
פשוט יש דברים לעשות
אי אפשר לשבת לעבוד כל היום.

חוצמיזה אני לא היחיד שצריך לעבוד פה - כמו שאלעד כבר הזכיר..יש לכם רעיונת תעשו אל תפילו הכל על המעצבים..
אההממ רומן..איפה אתה לא רואים אותך לא שומעים ממך - בכוונה?

ומורן תבדוק כבר תהודעות פרטיות..מחכה שם אבטר.
DJ F0cus
וואלה לא נכנסתי לפורום כבר שנים
ומחמם את הלב לראות שאנשים יש מוטיבציה לשנות דברים :)

אני בדיוק רציתי לבנות אתר כזה לפני כמה זמן
איזה חבר אחד שלי ("תקליטן" שלא יודע בדיוק איך לתאם ביטים וצורב ריפים טראקים מסטים מוקלטים ולא יודע שאלה לא טראקים מלאים :D )
בקיצור הוא רצה לבנות איזה "אתר" על שירים מאמ טי וי
לא יודע מה.. סתם זבל
אז הוא רצה שאני אכתוב כתבות על טראקים,מסיבות וכאלה דברים
אבל ה"אתר" לא עלה על היום,אני בספק אם קיים בכלל
אבל מאז רציתי יותר מהכל לבנות אתר כזה
יש לי גם חברים תקליטנים שמבינים במוסיקה אלקטרונית
איזה כמה שמתמחים בטכנו והאוס, השאר בטראנס
פשוט לא יצא בגלל שיש פול דברים לעשות, אין זמן

:(

אבל אם כבר התחלתם, אני מחזיק אצבעות שזה יצליח
חוץ מהחזקת אצבעות, אני יכול לעזור בכמה דברים
אני גרפיקאי עם ניסיון
יודע גם לבנות אתרים

Flash/ASP אז אם אתם צריכים עזרה עם
או גרפיקה - אז יאללה, אני כאן בשביל לעזור :)

וכמובן כתבות, סטים, מה שצריך.

--
מישהו עבד כבר על הלוגו של האתר? אם לא אז תוך יום אני אכין משו
Q-PiXeL
אני כאן, לא הלכתי לשום מקום :)

אלכס (נכון?) אתה יכול לעצב איזה לוגו כזה צורה או משהו יענו בלי השם של האתר בנתיים...
Rising
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אני כאן, לא הלכתי לשום מקום :)

אלכס (נכון?) אתה יכול לעצב איזה לוגו כזה צורה או משהו יענו בלי השם של האתר בנתיים...


לא החלטנו שזאת תיהיה יונה בסוף?
oDrori

מצטער שאני כותב בגדול אבל צריך ישימו לב לפוסט הזה.

מודים, פתחו באב-פורום פה בתוך הפורום הישראלי דוגמת פוטרום החולצות בתוך הצ'ילאאוט או פורום טראק השנה בתוך הפולס הקשורים למוזיקה (בקשו רשות מסוואמפר אם צריך) . סגרו את הטרד הזה, ובפורום החדש נוכל לדסקס עניינים בפירוט הרבה יותר גדול. נוכל לעשות טרד חדש לכל הצעה שתדוסקס בו יותר ברצינות, טרד עיצוב, טרד הסמל, טרד לכל סקצייה באתר, טרד למצג וכו' וככה לדבר עליהם ברצינות במקום לערבב 8 נושאים בעמוד.

אם אין לכם כח לגעת בזה אני אשמח להיות מוד שם, פשוט בשיל לסדר חלק מהטרדים והסטיקיים, למררות שבמחשבה שנייה זה לא נחוץ מאוד, כל עוד אחד המודים יבקר שם.

מוסכם?

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori

מצטער שאני כותב בגדול אבל צריך ישימו לב לפוסט הזה.

מודים, פתחו באב-פורום פה בתוך הפורום הישראלי דוגמת פוטרום החולצות בתוך הצ'ילאאוט או פורום טראק השנה בתוך הפולס הקשורים למוזיקה (בקשו רשות מסוואמפר אם צריך) . סגרו את הטרד הזה, ובפורום החדש נוכל לדסקס עניינים בפירוט הרבה יותר גדול. נוכל לעשות טרד חדש לכל הצעה שתדוסקס בו יותר ברצינות, טרד עיצוב, טרד הסמל, טרד לכל סקצייה באתר, טרד למצג וכו' וככה לדבר עליהם ברצינות במקום לערבב 8 נושאים בעמוד.

אם אין לכם כח לגעת בזה אני אשמח להיות מוד שם, פשוט בשיל לסדר חלק מהטרדים והסטיקיים, למררות שבמחשבה שנייה זה לא נחוץ מאוד, כל עוד אחד המודים יבקר שם.

מוסכם?


אתה מתכוון עוד מיני-פורום בתוך הפורום הזה ... נכון ?

כמו הזה שהיה של החולצות ?
האמת רעיון נחמד ...

ואורן לוגו זה לא הסמל זה משהוא אחר
לוגו זה הכתוב

פוקוס - אחי שמח לראות שחזרת
תזכיר לנו רק את השם ...


ומה עם הסמל יש מצב לדוגמא ?
אם היה לי מושג איך לעצב זה היה טוב
ועזבו אותכם יונה - עדיף עייט כזה
או אפילו תנשמת ...
או כמו שאמרתי קודמת דמות שלא קיימת כמו סוס עם כנפיים או
משהוא כזה ...
oDrori
אני בעד שהחיה תהיה בכל מקרה משהו שפשוט לצייר, ככה שנוכל לשים את זה איפה שרוצים, ואם נרצה אז נעשה כל מיני
artowrk
אח"כ שמי שיודע לעצב יעשה אותה יפה כזה...

מורן, תטפל בעניין הפורום?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Privacy Statement