|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
אוקיי, כמה דברים - כן זה טיפה ארוך, אבל תעשו טיפה מאמץ
קראתי הכל ככה שיש לי כמה להגיב......
------
א. שאלה לכולם
?"אתם חושבים שאנחנו צריכים לקבוע מי "בעסק
אם האתר יצליח ואנשים יתחילו לבוא לטראנסאדיקט, וגם ירצו להשתתף
בכתיבת מאמרים לאתר או לא יודע מה...
?נרצה לצרף אותם
או אם נגיד אנחנו מתחילים בקטע יותר רציני, של הפקת מסיבות, או אפילו אם צריך לשלם להקמת האתר...
אז אני חושב שצריך לקבוע מי איתנו...
----
ב. בנוגע לשם
שאמרו ש
ILTA
זה לא טוב בגלל שזה מכיל את המילה טראנס..
אני לא חושב ככה...
אני עדיין חושב שהשם הזה הוא טוב.
גם
ITF (Israel Trance Force)
גם טוב - מישהו פה הזכיר אם אני לא טועה
אבל הקטע שהיה איזה אתר שהשתמש בו.....אז זה לא הכי נראה לי..
-----
ג. התמונה
אורן, התמונה שעשית נחמדה לאלללה!!
;)
לגבי התמונה של הרקע, אני גם אנסה למצוא משו.....
לגבי החיה - אני חושב שזה באמת יכול להיות נחמד חיה 'לא מציאותית', יש לי רעיון אפילו.....לא יודע, של מין איזו חיה שבמקום כפות ידיים יש לה מין צורה של תקליטים
(?מבינים ת'רעיון)
והבטן כזאת יש לה.....אני לא יודע איך לקרוא לזה,
אבל אתם יודעים כל ה'כפתורים' והשטויות של הווליומים ובאסים כמו שיש במיקסר
יענו הגוף יראה כמו מיקסר כזה
אבל כל אלה - זה תלוי בכישרון של המעצבים שלנו
אורן ואת השני שכחתי ת'שם סורי
-------
ד. בקשר למילות פתיחה
לאקיסטרייק - תזכיר לי ת'שם בחייאת
:D
אהבתי מאוד את הניסוח ה-לפני האחרון שרשמת
ובאמת כמו שאורן אמר - את ה"בפרט" השני כדאי להחליף ולמצוא משו יותר טוב
ובמקום ראשית כל, שבאמת נשמע ככה-ככה, אפשר להשמיט את ה'כל' ופשוט לרשום ראשית, נשמע יותר לדעתי
אבל בסה"כ - פתיחה מצויינת, סוגרת כל נקודה אפשרית שאנחנו רוצים להביע לפי דעתי..
-----
ה. הזכירו פה גם את אבוללה
?מה זה?
:conf:
---
ו.קשר עם ביו
ממש לא נראה לי - הם חלק מהאנשים שאנחנו די באים נגדם
?אז למה שנבוא איתם בשיתוף
הרי הם אלה שממסחרים פה...
(או רוב הדיג'יים שם) |
|
|
| Sniper |
חברה שאמרתי בי יו לא היתכוונתי לתוכניות האלה שיש בלילה עם גוטמן וכו' אולי הכי לא מיסחר שם זה גיטלמן שאני דיי נהנה לשמוע תסטים שלו
וגם בימי חמישי יש תתוכנית אלקטרוניקלט שזה הכי לא מיסחר בעולם
אין ואללה יש שם דברים שאני נופל מהרגליים למי שלא שמע או לא יודע זה כאילו סטים של תקליטנים מהעולם וכל פעם יש ז'אנר אחר כמו פרוגרסיב
טראנס קלאב פסיכודאלי וכן הלאהה
טוב חבריה אני מתחיל לפתח קשרים עם אנשים בקשר לפירסום מסיבות באתר
בינתיים כמעט סגור שיהיה קיוג'ה פירסומות שם ומממ בקשר להשקע כספית
אני מוכן לשלם על הדומיין וחצי מהשטח איכסון שיהיה לנו
ואם זה נוגע למסיבות שאני לא חושב שנצליח לארגן כ"כ מהר אני מוכן להיכנס שותף באיזה 30 אחוזים ככה:]]
אבל זה רק לעתיד נקווה הקרוב..
וחברה כל מי שיש לו חברים או הוא עצמו שרוצה לצלם מסיבות שיודיע לי
סבבה??
?
69300521
לילה טוב:] |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורה צעירים בעלת המכנה השמותף של אהבה למוזיקה
האלקטרונית על כל סוגייה ולמוזיקה בכלל.
את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
אנחנו מייצגים את אוהבי המוזיקה האלקטרונית ואת קהל הנוער הישראלי
ומבטאים רצון לשפר את תרבות המסיבות והסצנה בישראל כדי ליצור קהל יודע
יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל
וחשוב מזה, מה הוא רוצה .
בנוסף אנו מנסים להקל על הקהל ע"י הוספת מאגר מידע לאתר על הסצנה
בארץ ומחוצה לה. אנו מאמינים שהוספת מידע זה תקל על קהל הנוער
הישראלי לפתח טעם אישי ולהוריד את רמת התלות וההיסחפות במיינסטרים העכשווי. ננסה לפתח את המודעות לסוגי האלקטרוני השונים ולהשוות ביניהם. אנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשפר את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו, יחזק אותנו .
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, שבתכנון
מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ.
לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך אנו שואפים להתערב ולשפר את סצינת המסיבות הקיימת
בארץ עם שלל אפשרויות התפחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה ,
צוות האתר וקהילת ה***** הישראלית ....
...
כמה שינויים קלים לבקשתו של אורן ?
מה אתם אומרים ?
אולי זה קצת בשפה גבוהה מדי ?
רציני מדיי ?
אנערף ...
תגובות ? |
הניסוח הקודם עדיף. ולמען השם, תכתוב "מוזיקה אלקטרונית" במקום להגיד "סוגי האלקטרוני השונים" !!!!
| quote: | Originally posted by elad11
------
א. שאלה לכולם
?"אתם חושבים שאנחנו צריכים לקבוע מי "בעסק
אם האתר יצליח ואנשים יתחילו לבוא לטראנסאדיקט, וגם ירצו להשתתף
בכתיבת מאמרים לאתר או לא יודע מה...
?נרצה לצרף אותם
או אם נגיד אנחנו מתחילים בקטע יותר רציני, של הפקת מסיבות, או אפילו אם צריך לשלם להקמת האתר...
אז אני חושב שצריך לקבוע מי איתנו...
-------
ד. בקשר למילות פתיחה
לאקיסטרייק - תזכיר לי ת'שם בחייאת
:D
אהבתי מאוד את הניסוח ה-לפני האחרון שרשמת
ובאמת כמו שאורן אמר - את ה"בפרט" השני כדאי להחליף ולמצוא משו יותר טוב
ובמקום ראשית כל, שבאמת נשמע ככה-ככה, אפשר להשמיט את ה'כל' ופשוט לרשום ראשית, נשמע יותר לדעתי
אבל בסה"כ - פתיחה מצויינת, סוגרת כל נקודה אפשרית שאנחנו רוצים להביע לפי דעתי..
|
ב. צודק... אבל נצטרך לחכות עם זה לדעתי כי אנחנו זקוקים לכל נפש.
ד. קסקסה? אין קרדיט אליי? :) |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by oDrori
ד. קסקסה? אין קרדיט אליי? :) |
אם גם אתה היית חלק בניסוח - אז קבל קרדיט
:D
סורי פשוט לא שמתי לב שזה היית אתה.....
;) |
|
|
| warpedd_ |
נראה די נחמד מה שכתבתם
לדעתי צריך לפתוח של השם להצבעה
שכולם יציאו שמות ותפתחו טר'ד עם סקר על איזה שם
נבחר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
א. שאלה לכולם
?"אתם חושבים שאנחנו צריכים לקבוע מי "בעסק
אם האתר יצליח ואנשים יתחילו לבוא לטראנסאדיקט, וגם ירצו להשתתף
בכתיבת מאמרים לאתר או לא יודע מה...
?נרצה לצרף אותם
או אם נגיד אנחנו מתחילים בקטע יותר רציני, של הפקת מסיבות, או אפילו אם צריך לשלם להקמת האתר...
אז אני חושב שצריך לקבוע מי איתנו...
|
אני חושב שלא צריך יותר מדי אנשים חדשים שיצטרפו אלינו למה גם ככה אנחנו ים אנשים פה...
אם מישהו רוצה לכתוב איזה כתבה אז בכבוד שיכתוב ויגיש לאחד מאיתנו ואנחנו כבר נחליט אם לשים אותה איך שהיא או משופצת או משהו
| quote: | Originally posted by elad11
ב. בנוגע לשם
שאמרו ש
ILTA
זה לא טוב בגלל שזה מכיל את המילה טראנס..
אני לא חושב ככה...
אני עדיין חושב שהשם הזה הוא טוב.
גם
ITF (Israel Trance Force)
גם טוב - מישהו פה הזכיר אם אני לא טועה
אבל הקטע שהיה איזה אתר שהשתמש בו.....אז זה לא הכי נראה לי..
|
השם איי טי אף הוא באמת נחמד ולא צריך להרתע דווקא בגלל הטראנס
חשבתי על זה ובעצם זה שיש פה כאלה שאוהבים פרוגרסיב והכל... גם חברים ב[bטראנס אדיקט
קיצר איי טי אף מבחינתי זה פצצה...
אולי אפשר גם לשתף פעולה עם די טי אף בעתיד והכל...
ולהתייעץ איתם אם הם מאשים את השם והכל... כי בכל זאת זה על אותו עיקרון...
| quote: | Originally posted by elad11
לגבי החיה - אני חושב שזה באמת יכול להיות נחמד חיה 'לא מציאותית', יש לי רעיון אפילו.....לא יודע, של מין איזו חיה שבמקום כפות ידיים יש לה מין צורה של תקליטים
(?מבינים ת'רעיון)
והבטן כזאת יש לה.....אני לא יודע איך לקרוא לזה,
אבל אתם יודעים כל ה'כפתורים' והשטויות של הווליומים ובאסים כמו שיש במיקסר
יענו הגוף יראה כמו מיקסר כזה
אבל כל אלה - זה תלוי בכישרון של המעצבים שלנו
אורן ואת השני שכחתי ת'שם סורי
|
וואי דמיינתי את זה וזה יכול להיות סוף!!!!!!
אבל הגוף לא כמו מיקסר בדיוק... כי זה מרובע כזה... צריך יותר עגול כזה...
אבל ת'כלס רעיון פצצה!!!
| quote: | Originally posted by elad11
ד. בקשר למילות פתיחה
לאקיסטרייק - תזכיר לי ת'שם בחייאת
:D
אהבתי מאוד את הניסוח ה-לפני האחרון שרשמת
ובאמת כמו שאורן אמר - את ה"בפרט" השני כדאי להחליף ולמצוא משו יותר טוב
ובמקום ראשית כל, שבאמת נשמע ככה-ככה, אפשר להשמיט את ה'כל' ופשוט לרשום ראשית, נשמע יותר לדעתי
אבל בסה"כ - פתיחה מצויינת, סוגרת כל נקודה אפשרית שאנחנו רוצים להביע לפי דעתי..
|
את זה עוד אני ינסה בהזדמנות לשכתב ונגיש לכם לביקורות :)
| quote: | Originally posted by elad11
ה. הזכירו פה גם את אבוללה
?מה זה?
:conf:
|
זה אתר של הנרגילות
כנראה למורן (לאקיסטרייק) יש קשרים שם או משהו
| quote: | Originally posted by elad11
ו.קשר עם ביו
ממש לא נראה לי - הם חלק מהאנשים שאנחנו די באים נגדם
?אז למה שנבוא איתם בשיתוף
הרי הם אלה שממסחרים פה...
(או רוב הדיג'יים שם) |
אנחנו לא רוצים קשר עם בי יו...
מה שכן אפשר אחרי שיהיה בסיס לאתר ללכת לאתרים כמו לילה ובי יו ולפרסם שם את האתר...
בפורומים או משהו
חוץ מזה... אפשר להעזר בבי יו לקטע המסחרי והכל
אבל לדלות מהם מידע ולא דרכם... יענו לא לדבר איתם ספציפית
אלא ללכת לפורומים ולחת משם מידע על המסחריים והכל
כי בכל זאת הרבה אנשים גם אוהבים את זה
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חבריה אני מתחיל לפתח קשרים עם אנשים בקשר לפירסום מסיבות באתר
בינתיים כמעט סגור שיהיה קיוג'ה פירסומות שם ומממ בקשר להשקע כספית
אני מוכן לשלם על הדומיין וחצי מהשטח איכסון שיהיה לנו
ואם זה נוגע למסיבות שאני לא חושב שנצליח לארגן כ"כ מהר אני מוכן להיכנס שותף באיזה 30 אחוזים ככה:]]
|
אם באמת נרים מסיבות והכל אז נראה לי אני גם מוכן להכנס בכסף...
יענו אין לי בעיה עם זה או משהו |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
תודה עודד
ורועי...
כלל יד ימין :) |
סליחה על התגובה המאוחרת, אבל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:)
כל פעם שהמורה שלי אומר
אני משתמש ביד ימין כל הזמן...
הכלל הזה עובד מצויין
"סובבו את יד ימין לצורה שהאצבעות בצורה מעגלית"
דיי המורה שלי כזה אנס ילדים!!!!!!!!!!!!!!!!;) |
|
|
| Sniper |
טוב התיק עם הקיוג'ה סגור יהיה פרסום בהתחלה אצלנו באתר ואם זה יצמח וילך דיי טוב אז נתחיל לדבר עם כספים:]]
בכל אופן בקרוב ידוע לי גם שיש לימבו יענתו הליין ניפתח שוב
אז אני ידבר עם האחראי שמארגן תמסיבה ננסה ליראות אם יש איזה משו |
|
|
| oDrori |
יש לי הצעה לסמל שלנו :
את הפרטים יעשו כבר המעצבים אבל לדעתי בכללית, זאת צריכה להיות ציפור כחולה, ורצוי שיהיו עליה אוזניות בומבסטיות כאלה של סטודיו, ואולי גם אזיקים על הכנפיים |
|
|
| DjChook |
חח נחמד
אבל למה אזיקים ?
אסף, אם אתם לומדים על שדה עם כלל יד שמאל
אז זה הכי מצחיק שהמורה מרים במרחב את היד
ואז זה נראה כאילו הוא מצדיע כמו נאצי
ומסתובב כדי שכולם יראו
(במיוחד שדובר על המצפן / או השדה האופקי) |
|
|
| MoSH_MaN |
סורי שמחקתי ואני שם את זה מחדש
זה יכול להיות טוב
למרות שאורן לא ממש אוהב
חשבתי שאפשר לשים טקסט בתמונה הזאת
אני חולה נפש.......
ומוזיקה ואולי שזה יהיה פלאש ואולי שזה יזוז קצת
מה אתם חושבים?

 |
|
|
|
|