|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| לדעתי צריך היות יותר פיקוס על זה שאנחנו באים לקדם את הטראנס... זתאמרת במקום איפה שכתוב אלקטרוני. חוצמזה שלדעתי להגיד אלקטרוני זה יותר מדי "שפת רחוב" . כתוב 'מוזיקה אלקטרונית' במקום זה. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מסכים עם רועי במאה אחוז
עודד תצטרך להתפשר בקטע הזה
תחשוב הגיוני - אתה רוצה לחנך אבל לא בדרך של
להגיד לבן-אדם
בואנה אתה לא יודע הכל ועושה מה שכולם עושים תן לי
אני יותר טוב אני ילמד אותך כנס עכשיו !
אתה צריך לעשות את זה בעקיפין...
אני רושם פה את הנוסח הסופי
מי שלא מסכים שיכתוב בדיוק למה
עכשיו אני רושם את הסופי - יענו זה שעודד רשם בהתחלה
ואת השינויים שהכנסתי אני ישים * לפניהם
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורת צעירים בעלת המכנה המשותף של אהבה למוזיקה בכלל *ולמוזיקה אלקטרוניתבפרט
את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
*אנחנו מייצגים את קהל הנוער הישראלי בכלל ואת אוהבי המוסיקה האלקטרונית בפרט ומבטאים רצון לשפר את תרבות המסיבות והקלאבינג* בארץ כדי ליצור קהל יודע יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל וחשוב מכך, מה הוא רוצה.
* בנוסף אנו מנסים להקל על הקהל בהוספת מידע על
הסצנה בארץ ומחוצה לה.
אנו מאמינים שהוספת מידע זה תקל על קהל הנוער הישראלי לפתח טעם אישי
ולהוריד את רמת התלות וההיסחפות במיינסטרים העכשווי *
אנחנו ננסה לפתח את המודעות לסוגי ההאלקטרוני השונים ולהשוות ביניהם,ואנו מאמינים שיש לנו את היכולת
* לשפר* את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו יחזק אותנו.
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, כשבתכנון מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ. לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך, אנחנו שואפים
* להתערב ולשפר
את סצינת המסיבות הקיימת בארץ* עם שלל אפשרויות התפתחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה,
צוות האתר וקהילת הטראנס הישראלית
...
כולם מסכימים ? |
מה הקטע של המילה "פרט"... היא קצת לא קשורה לניסוח
ואפשר לא להשתמש בה פעמיים..זה מציק..
(זאת לא אובססיה - זה באמת מציק)
בפסקה הרביעית רשום: "ראשית כל"?
אפשר להחליף את המילה הזאת..
בעקרון אהבתי את הניסוח הראשון של עודד...
טיפה להוריד מהפלצנות והמילים הקטנות האלה שחוזרות על עצמן וסבבה.. |
|
|
| DjChook |
טוב נשבר לי הזין
לא נכנסתי לטרד הזה ונוספו איזה 10 עמודים מאז שקראתי בו
רררררררררררררררררר
קראתי חלק
נשמע אחלה
אני חושב שכסרטון פתיחה פלאש צריך להיות כזה
"יש טראנסים כאלה..."
ולהשמיע
DEEDEE - FOREVER
ואז
"יש טראנסים כאלה..."
להשמיע איזה
MELODIC
נורמלי
ואז
"ויש אף כאלה..."
לתקוע איזה פסיכודאלי מטורף
ואז כזה בגדול רצה שאלה
"לא מצליחים להבדיל ?"
ILTA
למען עתיד הטראנס בישראל
משהו כזה חחח
בכל מקרה, אם מישהו צריך עזרה באתרים, אני בעיקרון חתיכת
HANDY MAN :)
אז אם יש איזה משהו שאתם צריכים, שאלו |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, אם מישהו צריך עזרה באתרים, אני בעיקרון חתיכת
HANDY MAN :)
אז אם יש איזה משהו שאתם צריכים, שאלו |
טוב יש לי שאלה..
אתה לא לומד עכשיו ? |
|
|
| DjChook |
באתי להוסיף שאני כרגע עסוק בבחינה למתמטיקה אבל בסוף לא הוספתי את זה
איזה אני מטומטם
אני עלק לומד
אין לי כח בגרוש :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
באתי להוסיף שאני כרגע עסוק בבחינה למתמטיקה אבל בסוף לא הוספתי את זה
איזה אני מטומטם
אני עלק לומד
אין לי כח בגרוש :( |
יש לי מבחן בפיזיקה על זרם ישר
לא התחלתי עוד
אבל החליפו לנו מורה לבנתיים... אז סוף סוף מבינים את החומר :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב נשבר לי הזין
לא נכנסתי לטרד הזה ונוספו איזה 10 עמודים מאז שקראתי בו
רררררררררררררררררר
קראתי חלק
נשמע אחלה
אני חושב שכסרטון פתיחה פלאש צריך להיות כזה
"יש טראנסים כאלה..."
ולהשמיע
DEEDEE - FOREVER
ואז
"יש טראנסים כאלה..."
להשמיע איזה
MELODIC
נורמלי
ואז
"ויש אף כאלה..."
לתקוע איזה פסיכודאלי מטורף
ואז כזה בגדול רצה שאלה
"לא מצליחים להבדיל ?"
ILTA
למען עתיד הטראנס בישראל
משהו כזה חחח
בכל מקרה, אם מישהו צריך עזרה באתרים, אני בעיקרון חתיכת
HANDY MAN :)
אז אם יש איזה משהו שאתם צריכים, שאלו |
אהבתי מאוד! באמת אחרי ה" לא מצליחים להבדיל" ככה איזה לופ דרמטי כזה כמו מתי שנכנס הסינת' המרכזי באיירוייב או משהו כזה, ורואים ככה את השם שלנו והסמל שלנו! |
|
|
| DjChook |
תודה עודד
ורועי...
כלל יד ימין :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
תודה עודד
ורועי...
כלל יד ימין :) |
חחחח
אבל הם לא התחילו מגנטיות אני חושב
***לא חשוב**** |
|
|
| luckystrike |
רעיון טוב
השאלה אם ראלי ???
מישהוא יכול לעשות פה כזה דבר ברמה כזאת ?
בכל אופן בוא נמשיך בינתיים מאיפה שהגענו אליו
אורן - מה קורה דיברת עם רומן
שיהיה יענו רק איזה ייצור ככה מגניב בפתיחה
ומשם זה יוביל אותנו לדף שיהיה כתוב את הניסוח הסופי ?
והינה אני מנסה שוב לשפר את הנסוח פעם אחרונה
חבר'ה אם מישהוא לא מסכים תגידו מה צריך לשנות
:
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורה צעירים בעלת המכנה השמותף של אהבה למוזיקה
האלקטרונית על כל סוגייה ולמוזיקה בכלל.
את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
אנחנו מייצגים את אוהבי המוזיקה האלקטרונית ואת קהל הנוער הישראלי
ומבטאים רצון לשפר את תרבות המסיבות והסצנה בישראל כדי ליצור קהל יודע
יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל
וחשוב מזה, מה הוא רוצה .
בנוסף אנו מנסים להקל על הקהל ע"י הוספת מאגר מידע לאתר על הסצנה
בארץ ומחוצה לה. אנו מאמינים שהוספת מידע זה תקל על קהל הנוער
הישראלי לפתח טעם אישי ולהוריד את רמת התלות וההיסחפות במיינסטרים העכשווי. ננסה לפתח את המודעות לסוגי האלקטרוני השונים ולהשוות ביניהם. אנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשפר את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו, יחזק אותנו .
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, שבתכנון
מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ.
לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך אנו שואפים להתערב ולשפר את סצינת המסיבות הקיימת
בארץ עם שלל אפשרויות התפחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה ,
צוות האתר וקהילת ה***** הישראלית ....
...
כמה שינויים קלים לבקשתו של אורן ?
מה אתם אומרים ?
אולי זה קצת בשפה גבוהה מדי ?
רציני מדיי ?
אנערף ...
תגובות ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חחחח
אבל הם לא התחילו מגנטיות אני חושב
***לא חשוב**** |
צודק
מה לעשות שאלכס הסטלן הזה לא מלמד כלום בשיט
מרים כל כך יותר טובה!!!
סוף סוף מבינים משהו
טוב נפסיק עם הנושא שלא קשור |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רעיון טוב
השאלה אם ראלי ???
מישהוא יכול לעשות פה כזה דבר ברמה כזאת ?
בכל אופן בוא נמשיך בינתיים מאיפה שהגענו אליו
אורן - מה קורה דיברת עם רומן
שיהיה יענו רק איזה ייצור ככה מגניב בפתיחה
ומשם זה יוביל אותנו לדף שיהיה כתוב את הניסוח הסופי ?
והינה אני מנסה שוב לשפר את הנסוח פעם אחרונה
חבר'ה אם מישהוא לא מסכים תגידו מה צריך לשנות
:
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורה צעירים בעלת המכנה השמותף של אהבה למוזיקה
האלקטרונית על כל סוגייה ולמוזיקה בכלל.
את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
אנחנו מייצגים את אוהבי המוזיקה האלקטרונית ואת קהל הנוער הישראלי
ומבטאים רצון לשפר את תרבות המסיבות והסצנה בישראל כדי ליצור קהל יודע
יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל
וחשוב מזה, מה הוא רוצה .
בנוסף אנו מנסים להקל על הקהל ע"י הוספת מאגר מידע לאתר על הסצנה
בארץ ומחוצה לה. אנו מאמינים שהוספת מידע זה תקל על קהל הנוער
הישראלי לפתח טעם אישי ולהוריד את רמת התלות וההיסחפות במיינסטרים העכשווי. ננסה לפתח את המודעות לסוגי האלקטרוני השונים ולהשוות ביניהם. אנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשפר את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו, יחזק אותנו .
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, שבתכנון
מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ.
לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך אנו שואפים להתערב ולשפר את סצינת המסיבות הקיימת
בארץ עם שלל אפשרויות התפחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה ,
צוות האתר וקהילת ה***** הישראלית ....
...
כמה שינויים קלים לבקשתו של אורן ?
מה אתם אומרים ?
אולי זה קצת בשפה גבוהה מדי ?
רציני מדיי ?
אנערף ...
תגובות ? |
נחמד
חחחחחח
איזה כיף לצטט כזה פוסט ארוך ולתת תגובה כזאתי קטנה
:D
אם אתם רוצים
אני מתנדב להיות חתיך הערוץ
ומוש יהיה כיעור הערוץ
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
מוש
אחשלי
הכל ברוח טובה
אוהב אותך
:gsmile: |
|
|
|
|