|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מיותר אחי... סובלנות שתי שניות ויהיה פה סאב-פורום לכל זה.
|
יש משהו בזה
במקסימום של המקסימום תדברו בט'רדים האלה ונעביר אותם לסאב פורום...
אבל יש מצב שזה קצת מיותר כרגע
הרי אין בסיס עדיין לכלום |
|
|
| luckystrike |
טוב בקשר לסאב-פורום
דיברתי עם סאומפר על זה ואני מחכה לתשובה ...
אני יידע במשך השבוע מה נסגר עם זה
אני מקווה ומאמין שלא תהיה בעייה עם הקטע הזה ...וזה רעיון טוב עודד
קיצר בינתיים נימרוד זה לא כזה נורא שפתחת את הט'רדים האלה
ובינתיים אני ישים אותם כסטיקי עד שיהיה תשובה לגבי
הסאב-פורום ... למרות שאני מאמין שהרוב פה יתנגדו לעניין הזה
זה רק באופן זמני וככה גם סאומפר יראה שכביכול באמת נוצר פה בלגן ויש
צורך בסאב פורום הזה ...
אז באופן זמני חבר'ה יהיה פה הרבה סטיקים ואני מקווה שהעניין ייפתר מהר ...
לא להתחיל עם תגובות על זה בקשה ... אלא אם כן זה הכרחי ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
עודד
כנס שניה לאייסיקיו
תגיד לי אם זה בסדר
וגם תגיד לי מה לעזאזל לכתוב שם???
יענו מה הכותרת של האתר או וואטאוור |
אחי תעלה את זה שנראה לאנשהוא !!!! :)
ובינתיים רק שנראה נקרא לזה
ILTA ..... :) |
|
|
| luckystrike |
סורי על הרצף ...
אם אתם חושבים שצריך עוד סטיקי או משהוא כזה לכתוב פה
:) |
|
|
| DJ F0cus |
למה נראה כאילו הטרד של הגרפיקה סגור??
בכל מקרה, בקשר ללוגו:
נראה לי שהקטע של התקליט מיותר,
במקומו צריך לשים ביו-הזרד (הסמל של טראנס), תזכרו
שלהרבה אנשים מתוך קהל היעד שלנו אין מושג איך תקליט קשור לזה בכלל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
למה נראה כאילו הטרד של הגרפיקה סגור??
בכל מקרה, בקשר ללוגו:
נראה לי שהקטע של התקליט מיותר,
במקומו צריך לשים ביו-הזרד (הסמל של טראנס), תזכרו
שלהרבה אנשים מתוך קהל היעד שלנו אין מושג איך תקליט קשור לזה בכלל |
???????.
אף אחד לא עד כדי כך מעפן הוא לא יודע מה הקשר לתקליט
ולמוזיקה ותיקלוט ...
בקשר לסמל יפה שאנחנו מסכימים ויש רעיון אבל איפה הביצוע ?
פוקוס תוכל לארגן סקיצות ?
אורן יש משהוא ? רומן ? פיקסל ?
ולגבי הט'רד של הגראפיקות כרגיל אני טמבל
רציתי לאחד אותו עם העיצוב
ואיכשהוא נמחק לי ...
כן אני יודע אני מטומטם ...
אבל לא אסון למה גם ככה עוד לא התפתח שם משהוא חשוב ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
למה מחקו את מה ששמתי? בושה
אני עובד בשביל זה וככה מוחקים את העיצוב שלי
נפגעתי קשות מהיחס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
למה מחקו את מה ששמתי? בושה
אני עובד בשביל זה וככה מוחקים את העיצוב שלי
נפגעתי קשות מהיחס |
אופסי !
אחי לא ידעתי ששמת משהוא
אתה יכול לשים את זה שוב בט'רד השני של העיצוב כעת !
:) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אופסי !
אחי לא ידעתי ששמת משהוא
אתה יכול לשים את זה שוב בט'רד השני של העיצוב כעת !
:) |
לא צריך אחי, גם ככה זה לא היה זוכה לתגובות פה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לא צריך אחי, גם ככה זה לא היה זוכה לתגובות פה |
למה גבר?...
אין סיבה להפגע?...תעלה את העיצוב אני בטוח כולם יגיבו בהתאם למה שעשית
אין מה להפסיד אפשר לקחת את העיצוב להיות משהו רשמי לאתר.
ד"א רומן ופיקסל זה אותו אחד.. |
|
|
| Q-PiXeL |
חחחחח... גם אני לא קלטתי למה הוא אומר רומן ופיקסל...
אבל גם ל
kreig
קוראים רומן...
מורן תפתח תת'רד של העיצוב, הוא סגור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מורן תפתח תת'רד של העיצוב, הוא סגור |
פתחתי...
עכשיו אתה יכול להעלות לשם את מה שרצית... |
|
|
|
|