|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
חזק ואמץ אחים שלי
אם רצון והשקעה, באה ההצלחה
יש פה כל כך הרבה רעיונות
נקווה שזה לא יהיה סתם טר'ד מעפן שישכח עם הזמן
ושבעתיד אחרי שהכל יהיה אמיתי, אם יהיה אמיתי , נסתכל על הטר'ד הזה ונבכה מאושר
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by nesher
חזק ואמץ אחים שלי
אם רצון והשקעה, באה ההצלחה
יש פה כל כך הרבה רעיונות
נקווה שזה לא יהיה סתם טר'ד מעפן שישכח עם הזמן
ושבעתיד אחרי שהכל יהיה אמיתי, אם יהיה אמיתי , נסתכל על הטר'ד הזה ונבכה מאושר
:D |
ואימרו אמן |
|
|
| Q-PiXeL |
אל תקפצו יותר מדי...
אנחנו לא צריכים שום חסות עכשיו וגם אף אחד לא יתן לנו...
קודם צריך אתר פשוט עם מידע, חדשות, תמונות וכו' וגם חשוב שיהיה פורום כי בזכות הפורום יש לנו שליטה על קהילת המבקרים...
לאחר מכן אפשר להתחיל לחפש חסות... |
|
|
| oDrori |
שחר, יש מצב שתסדר קצת פרסום באתר של בי יו?
ואני מוכן לכתוב על אפליפטינג טראנס והארד טראנס, ולכתוב את ההירארכיה בסאב ז'אנרים, במילים, ולתת למעצבים לעבוד על איך זה יראה גרפית.
יותר חשוב - אני אשמח לכתוב את הייצוג שלנו... להתחיל לעבוד על זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| רומן מה קרה לעיצוב הראשוני של מה שהיה אמור להיות....:conf: |
|
|
| Scorchio |
הבעיה כאן זה שכשאנשים שמועים טראנס ישר הם חושבים מסיבות יער ורעש וסמים.
ילדים חסרי חיים מהכיתה שלי אומרים לי שטראנס זה רק מוזיקה שיש איזה מישהי שממלמלת שטויות כמו
The universe is ours, prepare to conquer
שטויות כאלה והם לא מכירים את הרבדים שיש למוזיקה הזאת כמונו בגלל שהם לא שומעים את זה בבית ומה שהם כן שומעים זה דידי ולאסגו במסיבות אז הם חושבים שזה כל המוזיקה.
אז עד שישראל תתחיל לנגן מוזיקת איכות במועדונים זה לא ייפתר. |
|
|
| Sniper |
| בקרוב הם יכירו שהפרויקט שלנו יעלה ויגדל |
|
|
| clubber@work |
בעצם מה שאתם (אנחנו) מנסים לעשות זה בדיוק
כמו IVIBES
גם שם זה אתר שנועד להסביר על המוזיקה להביא רעיונות עם מפיקים וכאלה
להמליץ על טראקים טובים ולכתוב חוות דעת
מידע על אומנים וכאלה..
אולי עדיף שננסה להתחבר איתם וכאילו לפתוח "סניף" ישראלי שלהם
וככה נהנה מהתמיכה שלהם - מראיונות עם מפיקים מחו"ל וכאלה?
ובתמורה ניתן להם ראיונות עם DJ'S
מהארץ ומידע על הסצנה המקומית...
אני לא מדבר על משהו כמו הפורומים פה ששייכים למישהו אחר
אלא על אתר עצמאי עם כתובת נפרדת בעיברית שפשוט
יחלוק תכנים עם אתר מבוסס
תחשבו על זה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בעצם מה שאתם (אנחנו) מנסים לעשות זה בדיוק
כמו IVIBES
גם שם זה אתר שנועד להסביר על המוזיקה להביא רעיונות עם מפיקים וכאלה
להמליץ על טראקים טובים ולכתוב חוות דעת
מידע על אומנים וכאלה..
אולי עדיף שננסה להתחבר איתם וכאילו לפתוח "סניף" ישראלי שלהם
וככה נהנה מהתמיכה שלהם - מראיונות עם מפיקים מחו"ל וכאלה?
ובתמורה ניתן להם ראיונות עם DJ'S
מהארץ ומידע על הסצנה המקומית...
אני לא מדבר על משהו כמו הפורומים פה ששייכים למישהו אחר
אלא על אתר עצמאי עם כתובת נפרדת בעיברית שפשוט
יחלוק תכנים עם אתר מבוסס
תחשבו על זה.. |
אהבתי דווקא את הרעיון
ככה יהיה יותר קל באמת וזה לא יהיה כאילו אנחנו "גונבים חומר"... הרי אפשר להעזר במידעים שיש שם על אומנים, סטים , טראקים וכו |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בעצם מה שאתם (אנחנו) מנסים לעשות זה בדיוק
כמו IVIBES
|
באמת?
אז זאת לא המטרה שלי |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Rising
באמת?
אז זאת לא המטרה שלי |
אז מה היא?
תפרט יותר שנבין - כי זה מה שהבנתי מהפוסטים |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רומן מה קרה לעיצוב הראשוני של מה שהיה אמור להיות....:conf: |
אני חושב יש לי אותו עדיין... אבל עזוב אני לא אוהב אותו... |
|
|
|
|