|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני בעד שהחיה תהיה בכל מקרה משהו שפשוט לצייר, ככה שנוכל לשים את זה איפה שרוצים, ואם נרצה אז נעשה כל מיני
artowrk
אח"כ שמי שיודע לעצב יעשה אותה יפה כזה...
מורן, תטפל בעניין הפורום? |
עודד לזה התכוונת ?
אם כן אני יטפל בזה בערב אל תדאג
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תנשמת זה רעיון טוב.
למה זה יכול לייצג את תרבות קלאבינג בישראל, כאילו זה ציפור לילה וכו'
אני לא גרפיקאי מדרגנה ראשונה, אבל אני ראוה שאף אחד לא התחיל אפילו להתעסק עם כל הקטע של הסמל
אז אאני יתחיל לעבוד על תנשמת
אולי אני יכין איזה משהו בסיסי, ומשם כבר מישהו עם יותר ניסיון ימשיך
ועודד, רעיון טוב עם הפורום בנושא האתר
אפשר יהיה לפתוח כמה סטיקים בנושא גרפיקה, סגנונות מוזיקה וכאלה |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: |
פוקוס - אחי שמח לראות שחזרת
תזכיר לנו רק את השם ...
|
אלכס. :)
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואורן לוגו זה לא הסמל זה משהוא אחר
לוגו זה הכתוב
|
לוגו זה הסמל.
ומה שכתוב זה חלק מהלוגו |
|
|
| oDrori |
אלכס ברוך השב אחי ושוב תודה רבה על התקליטים!
אם אתה יכול לעזור סבבה, תהיה בקשר עם רומן
Q_Pixel
ואורן
Rising
בקשר לעיצוב, בקשר לתכנות אני מניחשזה גם הם, בכל מקרה את כל הרישום הזה נוכל לעשות בפורום החדש... מורן, את תהיה מוכן לתת לי להיות שם מוד? יש לי כל מיני רעיונות |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב
עשיתי מן סקיצה
חסר לי רק הטקסט שיהיה כתוב
מה אתם אומרים
ILTA
או מה
בכל מקרה אני צריך להעלות את זה לאנשהו כדי שכולכם תוכלו לראות
אין לי לאן, אני ישמח לשלוח למישהו את זה באיי סי קיו והוא יעלה את זה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
עודד
כנס שניה לאייסיקיו
תגיד לי אם זה בסדר
וגם תגיד לי מה לעזאזל לכתוב שם???
יענו מה הכותרת של האתר או וואטאוור |
|
|
| luckystrike |
עודד אחי אין לי בעיה הרעיון של פורום חדש על זה
זה דווקא נחמד והכל ואני יסדר את זה אפילו עוד היום
אבל לא יודע - לא שזה משנה לי אבל למה שיצטרכו שם מוד בכלל ?
סתם דיבורים על האתר ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד אחי אין לי בעיה הרעיון של פורום חדש על זה
זה דווקא נחמד והכל ואני יסדר את זה אפילו עוד היום
אבל לא יודע - לא שזה משנה לי אבל למה שיצטרכו שם מוד בכלל ?
סתם דיבורים על האתר ... |
מצידי שזה יהיה אתם אבל לדעתי צריך שם כמה סטיקיים בעיקר על הנושאים המרכזיים, פלוס סטיקי של משתתפים וסטיקי של מה הוחלט. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מצידי שזה יהיה אתם אבל לדעתי צריך שם כמה סטיקיים בעיקר על הנושאים המרכזיים, פלוס סטיקי של משתתפים וסטיקי של מה הוחלט. |
יא סטלן!!
כמה ט'רדים כבר יהיו שם...
לא צריך סטיקים שם
זה פורום שמוקדש רק לנושא הזה ואין טעם לסטיקים בכלל כי בחיים לא יהיו שם מעל 30 ט'רדים שזה עמוד אצלי או יותר כמו אצל אחרים |
|
|
| Dj-2TaLL |
:האתר ברמה המקצועית
שמעו אתם מדברים לי פה על רקעים ופלאש ואתר מפוצץ גראפיקה
אבל בדוגרי אתם צריכים לקחת בחשבון את האלה שאין להם אדסל או כבלים
את זה אפשר לפתור בקלות ע"י בניית אתר "קל" שיהיה האתר ההתחלתי
יענו לא מפוצץ בגראפיקה אבל עם תמונות ומעוצב בסטייל
ואחרי זה אפשר להתפתח לכיוון של פתיחה של פלאש ואולי אפילו אתר מקביל
בגרסאת פלאש
אני דיי מסכים עם זה שצריך איזשהו מיני פורום או עוד כמה סטיקים
(בדוגרי כל סטיקי פה הוא תת-פורום בפורום ישראל)
שיהיה קצת סדר ואולי זה יקל על אנשים...
אין לי בעיה לבנות איזשהו שלד לאתר, אז תחליטו על צבעים,
(גראפיקאים שימו לב הלוגוים והכול יצטרכו להיות בתחום הצבעים של האתר)
:אבל באמת צריך להסגר על הקטע של
-שם-
-לוגו-
למה האתר הוא איזשהו שלוחה של הפורום הזה ILTA אני דיי בעד
ומבחינת לוגו אל תסתבכו יותר מידי, אהבתי את הקטע של ציפור לילה
או משהו בסגנון
אז בתכלס תחליטו על שם ולוגו
ותנו לי תווך צבעים (משהו יפה, לא ורוד כתום וירוק) ואני ישב על שלד שתוכלו לתת הערות ודברים יתחילו לזוז |
|
|
| oDrori |
מיותר אחי... סובלנות שתי שניות ויהיה פה סאב-פורום לכל זה.
ואני עדיין נגד השם
ILTA
כי אנחנו לא רוצים להיות מקושרים לאתר, הם בד"כ בעצמם דואגים שלא יחברו אותם עם שום גוף. |
|
|
|
|