return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 18)
View this Thread in Original format
elad11
תמונה חמודה מוש

אבל לא הכי מתאימה נראה לי.....
nesher
quote:
Originally posted by oDrori
יש לי הצעה לסמל שלנו :
את הפרטים יעשו כבר המעצבים אבל לדעתי בכללית, זאת צריכה להיות ציפור כחולה, ורצוי שיהיו עליה אוזניות בומבסטיות כאלה של סטודיו, ואולי גם אזיקים על הכנפיים


נשר כחול
אבל אז תקחו לי זכויות יוצרים
=[
חחחח
nesher
quote:
Originally posted by nesher
נשר כחול
אבל אז תקחו לי זכויות יוצרים
=[
חחחח


רק שאני לא ימות ותעשו את הסמל ואת האתר הזה לזכרי
חס וחלילה
לא יודע למה חשבתי על זה
בלאאטט
Sniper
שמעו חברה עם כל הכבוד
אי אפשר ליזרוק הכל על המעצבים
כאילו אם יש רעיונות תנסו גם אתם
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
חח נחמד
אבל למה אזיקים ?


אסף, אם אתם לומדים על שדה עם כלל יד שמאל

אז זה הכי מצחיק שהמורה מרים במרחב את היד

ואז זה נראה כאילו הוא מצדיע כמו נאצי

ומסתובב כדי שכולם יראו

(במיוחד שדובר על המצפן / או השדה האופקי)


המורה שלנו משתמש רק ביד ימין
דייייייי
זה הורג אותי להגיד את זה:D

בכל מקרה,
משום מה אני מרגיש דיי
left out
הלו,
אני בין אלה שהעלו את הרעיון
שתפוני בבקשה...
oDrori
quote:
Originally posted by ripcurl

בכל מקרה,
משום מה אני מרגיש דיי
left out
הלו,
אני בין אלה שהעלו את הרעיון
שתפוני בבקשה...

לכל שאלה, פנייה ומענה,
ICQ Num 73384735
סורי שעוד לא הוספתי אותך אחי

והרעיון של ציפור נראה לי מתאים שיהיו אזיקים כי אנחנו באנו לשחרר אותם כדי להרקיע לשחקים... :) וואי אני כזה פוליטיקאי :)
Q-PiXeL
טוב חברה
בקשר לכל הרעיונות האלו לדמויות אז אני אישית לא יצליח לעשות משהו כזה
אין לי מושג בשום תוכנת תלת מימד...
סורי...

אורן, מה איתך?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
והרעיון של ציפור נראה לי מתאים שיהיו אזיקים כי אנחנו באנו לשחרר אותם כדי להרקיע לשחקים... :) וואי אני כזה פוליטיקאי :)


אוי תשתוק כבר!!
פעם הבאה פשוט אל תתן סיבה!! :)
DjChook
תשמע אתה חוזר למצב של

"אתה מטומטם, בוא תראה עד כמה"

אנשים לא יאהבו את זה !

ובקשר לך אסף, בוא דבר למקרופון

ומה זה המורה המרמה בדמקה הזה שלך ?

מה הוא ספר ? להשתמש בכלל יד ימין לשני החוקים זה גרועעע

כלל יד שמאל שולטטטט,
warpedd_
חחחח מרמה בדמקה
כמה זמן לא שמעתי את זה

בכל מקרה יד שמאל זה חלש מאוד

יש כלל ימין משופר שגורם לך נקע רציני אחרי שימוש מופרז אבל זה נחמד
זה נראה כמו ווסט-סייד
או איסט סייד איך שקוראים לזה

oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אתה חוזר למצב של

"אתה מטומטם, בוא תראה עד כמה"

אנשים לא יאהבו את זה !


לא באנו לשחרר את האנשים, התכוונתי שבאנו לשחרר את האזיקים של הטראנס שמזכיר לי כחול) שלא מצליח לפרוח בקנה מידה מסחרי)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ובקשר לך אסף, בוא דבר למקרופון


לא מבקשים רשות?
כבר אין זכויות יוצרים בארץ הזאת?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement