|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
תמונה חמודה מוש
אבל לא הכי מתאימה נראה לי..... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש לי הצעה לסמל שלנו :
את הפרטים יעשו כבר המעצבים אבל לדעתי בכללית, זאת צריכה להיות ציפור כחולה, ורצוי שיהיו עליה אוזניות בומבסטיות כאלה של סטודיו, ואולי גם אזיקים על הכנפיים |
נשר כחול
אבל אז תקחו לי זכויות יוצרים
=[
חחחח |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by nesher
נשר כחול
אבל אז תקחו לי זכויות יוצרים
=[
חחחח |
רק שאני לא ימות ותעשו את הסמל ואת האתר הזה לזכרי
חס וחלילה
לא יודע למה חשבתי על זה
בלאאטט |
|
|
| Sniper |
שמעו חברה עם כל הכבוד
אי אפשר ליזרוק הכל על המעצבים
כאילו אם יש רעיונות תנסו גם אתם |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
חח נחמד
אבל למה אזיקים ?
אסף, אם אתם לומדים על שדה עם כלל יד שמאל
אז זה הכי מצחיק שהמורה מרים במרחב את היד
ואז זה נראה כאילו הוא מצדיע כמו נאצי
ומסתובב כדי שכולם יראו
(במיוחד שדובר על המצפן / או השדה האופקי) |
המורה שלנו משתמש רק ביד ימין
דייייייי
זה הורג אותי להגיד את זה:D
בכל מקרה,
משום מה אני מרגיש דיי
left out
הלו,
אני בין אלה שהעלו את הרעיון
שתפוני בבקשה... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by ripcurl
בכל מקרה,
משום מה אני מרגיש דיי
left out
הלו,
אני בין אלה שהעלו את הרעיון
שתפוני בבקשה... |
לכל שאלה, פנייה ומענה,
ICQ Num 73384735
סורי שעוד לא הוספתי אותך אחי
והרעיון של ציפור נראה לי מתאים שיהיו אזיקים כי אנחנו באנו לשחרר אותם כדי להרקיע לשחקים... :) וואי אני כזה פוליטיקאי :) |
|
|
| Q-PiXeL |
טוב חברה
בקשר לכל הרעיונות האלו לדמויות אז אני אישית לא יצליח לעשות משהו כזה
אין לי מושג בשום תוכנת תלת מימד...
סורי...
אורן, מה איתך? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
והרעיון של ציפור נראה לי מתאים שיהיו אזיקים כי אנחנו באנו לשחרר אותם כדי להרקיע לשחקים... :) וואי אני כזה פוליטיקאי :) |
אוי תשתוק כבר!!
פעם הבאה פשוט אל תתן סיבה!! :) |
|
|
| DjChook |
תשמע אתה חוזר למצב של
"אתה מטומטם, בוא תראה עד כמה"
אנשים לא יאהבו את זה !
ובקשר לך אסף, בוא דבר למקרופון
ומה זה המורה המרמה בדמקה הזה שלך ?
מה הוא ספר ? להשתמש בכלל יד ימין לשני החוקים זה גרועעע
כלל יד שמאל שולטטטט, |
|
|
| warpedd_ |
חחחח מרמה בדמקה
כמה זמן לא שמעתי את זה
בכל מקרה יד שמאל זה חלש מאוד
יש כלל ימין משופר שגורם לך נקע רציני אחרי שימוש מופרז אבל זה נחמד
זה נראה כמו ווסט-סייד
או איסט סייד איך שקוראים לזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אתה חוזר למצב של
"אתה מטומטם, בוא תראה עד כמה"
אנשים לא יאהבו את זה !
|
לא באנו לשחרר את האנשים, התכוונתי שבאנו לשחרר את האזיקים של הטראנס שמזכיר לי כחול) שלא מצליח לפרוח בקנה מידה מסחרי) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ובקשר לך אסף, בוא דבר למקרופון
|
לא מבקשים רשות?
כבר אין זכויות יוצרים בארץ הזאת?! |
|
|
|
|