|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא מבקשים רשות?
כבר אין זכויות יוצרים בארץ הזאת?! |
צודק, צודק....
דבר למיקרופון |
|
|
| DjChook |
חחח אוקיי
*זכויות על הביטוי שיכות לרועי "השבלול" שם_משפחה*
:)
בקיצור חשבתי בדרך הביתה מביהס על משהו
אפשר לעשות יונה ובמקום עם עלה זית בפה לשים את המחט של הפטיפון
אהה נו אני לא זוכר איך קוראים לזה
או סתם תקליט, אבל אז צריך מקור גדול :)
אפשר להשתמש בשל רועי |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי חן רעיון טוב אבל אפשר לשים תקליט בפה של היונה
והמקור לא צריך להיות גדול
כיאלו היא תופסת אותו מהצד
:] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אוקיי
*זכויות על הביטוי שיכות לרועי "השבלול" שם_משפחה*
:)
בקיצור חשבתי בדרך הביתה מביהס על משהו
אפשר לעשות יונה ובמקום עם עלה זית בפה לשים את המחט של הפטיפון
אהה נו אני לא זוכר איך קוראים לזה
או סתם תקליט, אבל אז צריך מקור גדול :)
אפשר להשתמש בשל רועי |
כשיצא לך בוא רד ליום כיף...
ואפשר להשתמש במה שלי?! |
|
|
| Vortex_SA |
| אני יכול לארגן איזה לוגו, אבל חכו שאני יסיים לקרוא את כל הטרד... |
|
|
| DjChook |
חחחח רועי אני נשבע לך שקראתי את זה עכשיו ואין לי מושגגג למה התכוונתי
חחח
אני חוזר לתקופות הרעות שלי
:thepirate :eyespop: :disbelief :eyespop: :thepirate
:eek: :nervous: :eek: |
|
|
| Vortex_SA |
לדעתי האתר הזה יצעק מיינסטרים לפי איך שניסחתם הכל!!
אני כבר רואה איך ילדים בני 12-13 נכנסים לאתר לחפש
"טראנסים"
ויהיו פול ערסים, ראיתי אתרים כאלה קמים ונהיו בדיוק הגועל נפש הזה שאני מתאר עכשיו... זה סבבה שיש אתרים שמאפשרים לכולם להכנס וזה, אבל צריך איזשהם חוקים כדי לשמור על רמה באתר (לא רצינות, עם הומור לאף אחד אין בעיה...), לתת באתר למצטרף המתחיל איזה כמה עמודי קריאה של הסגנונות השונים וכאלה כדי שכשהוא יכנס הוא כבר ידע על מה אנשים מדברים ולא שהוא יכנס, יבקש איזה דידי וכולם יצחקו לו בפנים... יש מבינים?? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לדעתי האתר הזה יצעק מיינסטרים לפי איך שניסחתם הכל!!
אני כבר רואה איך ילדים בני 12-13 נכנסים לאתר לחפש
"טראנסים"
ויהיו פול ערסים, ראיתי אתרים כאלה קמים ונהיו בדיוק הגועל נפש הזה שאני מתאר עכשיו... זה סבבה שיש אתרים שמאפשרים לכולם להכנס וזה, אבל צריך איזשהם חוקים כדי לשמור על רמה באתר (לא רצינות, עם הומור לאף אחד אין בעיה...), לתת באתר למצטרף המתחיל איזה כמה עמודי קריאה של הסגנונות השונים וכאלה כדי שכשהוא יכנס הוא כבר ידע על מה אנשים מדברים ולא שהוא יכנס, יבקש איזה דידי וכולם יצחקו לו בפנים... יש מבינים?? |
אז זהו אחי, שהאתר הזה שאנחנו באים להקים לא יהיה עוד אתר כמו שאתה אומר..
זה יהיה משהו מיוחד
חוצמיזה כבר אמרנו שמוזיקה להורדה לא תיהיה
וזה אתר מידע..חוקי לכל דבר
ככה שגם אם ערסים יכנסו הם מהר מאוד יעזבו כי אין להם מה לחפש שם..
הבנתוש ?
אהבתי תרעיון עם היונה...
יאללה רומן :D
סתם..
נשב על זה. |
|
|
| Sniper |
שמע אורן צודק במיליון אחוז
שגיא וחוץ מזה מה קשור לערסים עכשיו??
ומין הסתם יש חוקים באתרר
זה לא שאפשר לעשות שם מהה שרוצים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ומין הסתם יש חוקים באתרר
זה לא שאפשר לעשות שם מהה שרוצים |
חחחחח מה כבר אפשר לעשות לאתר יא סתומים
זה לא פורום שאפשר להציף או משהו :p |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחח אני היתכוונתי שיהיה פורום אחי.. אבל בינתיים לא יהיה פורום
אז אתה צודקק |
|
|
| DjChook |
אלעד תחדש על החתימה
אורן....................... |
|
|
|
|