|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ובנימה קצת יותר כיפית, להקים מועדון אנדרגראונד של טראנס... מהסוג שאנחנו פה אוהבים (חח מעניין אם מישהו הציע את זה כבר) |
זה רעיון ענק אחי !!!
ואללה - יש פה פוטנציאל ...
תאמינו לי מועדון כזה כמה שאתם פסימיים ותמיד אומרים
שהרוב לא אוהבים את המוזיקה הזאת וכאלה זה יילך פצצה
לא משהוא ענק - יתחיל כמשהוא בינוני סטייל ניר אליהו עם
ליין כזה של מסיבות כמו של ה
R/N/A
שגם הוא סה"כ התחיל ככה
ממשהוא קטן
ה
RNA
זה הרי רועי נבארה המאנייק הקטן הזה שעשה בוחטה וים כסף ...
צריך באמת להקים משהוא יענו מחתרתי - תראו זה יתפוס פצצה
זה אחלה גימיק |
|
|
| MoSH_MaN |
Money = Domination! :crazy:
חחחח
תראה אם אתה רוצה עיתון - מועדון משהו
שאנחנו נארגן משהו אני צריך תקציב
הרעיון הזה בתוך כמה שנים יכול להתגשם אבל זה עבודה קשה....
Are you willing for that? |
|
|
| T_2199 |
| looks cool :clown: |
|
|
| ripcurl |
זה בדיוק למה העלתי את הנושא
כדי שנתחיל עכשיו
כל המהפכות התחילו בקטן
כל מה שצריך זה להתחיל מהגיל הצעיר
הם יגדלו להיות הדור הבא |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
זה בדיוק למה העלתי את הנושא
כדי שנתחיל עכשיו
כל המהפכות התחילו בקטן
כל מה שצריך זה להתחיל מהגיל הצעיר
הם יגדלו להיות הדור הבא |
MUHAHAHAAHAHAHAHAHA |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
מועדון זה יותר מדי
אבל אתר זה בן זונה
|
חשבנו על זה כבר המון פעמים
אני בקושי זוכר משהוא מה
HTML
שידעתי ...
בכל אופן לך יש ידע ויש פה עוד ואפשר באמת לעשות משהוא טוב !
היום הבנתי שסיומת
.UP.CO.IL
חינם
יש מצב ? |
|
|
| oDrori |
שמעו מועדון זה הפתרון האולטימטיבי ואין לי ספק שאם נתחיל באנדרגראונד נצמח יופי... אבל בפועל אין לנו כאן מספיק חבר'ה שהם לא קטינים + אחרי צבא שיש להם זמן להשקיע בזה... משהו שעדיין נראה רחוק, אבל הרבה יותר מציאותי, זה להקים מסיבה שלנו.
זה יהיה כמו סרט כשיום אחד צוות
ILTA
יקים את מועדון
ILTA |
|
|
| MoSH_MaN |
זה יפה שאתם מדברים על המועדון
אבל
Frist thing first!
יאללה
אתם מוכנים להשקיע?
לשים כסף?
לארגן וכ"ו? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
שמעו מועדון זה הפתרון האולטימטיבי ואין לי ספק שאם נתחיל באנדרגראונד נצמח יופי... אבל בפועל אין לנו כאן מספיק חבר'ה שהם לא קטינים + אחרי צבא שיש להם זמן להשקיע בזה... משהו שעדיין נראה רחוק, אבל הרבה יותר מציאותי, זה להקים מסיבה שלנו.
זה יהיה כמו סרט כשיום אחד צוות
ILTA
יקים את מועדון
ILTA |
אחי בעזרת השם שאני יסיים את הצבא כבר
ואריאל גם עוד מעט בחוץ ...
אבל תאכלס הוא לא מפריע כ"כ ...
צריכים לגייס גם משקיעים ולשים מודעות
עם קצת עבודה אפשר להתקדם עם זה ...
זה לא משהוא בשמיים אחי ... |
|
|
| ripcurl |
שמעו חברה
אתם מדברים במושגים גבוהים
מועדון זה לא כל כך קל לארגן את זה
אולי חוג מסיבות פה ושם
אבל מועדון?
זה יותר מדי לדעתי
בכל מקרה אני חושב להתחיל יותר בכיוון אחר
משהו יותר חינוכי |
|
|
| NyKoN |
ראסמי
אני מסכים עם הרעיון של לפתוח מועדון- נמאס כבר שכשאני אומר למישהו שאני אומר שאני אוהב טראנס אז ישר מייחסים את זה לבום בום כמו רוק או משהו
קיצקץ
צריך למצוא איזה מקום נטוש כזה שיעלה כלום כסף לקנות ולמצוא משקיעים ולהגיד שיש לנו צוות שמוכן בינתיים לעבוד בחינם עד שנחזיר חצי מהסכום ואז הם יתחילו לשלם לנו משכורות
זה אחלה בכלה
צריך למצוא גם מישהו שיביא ציוד...
וזה באמת השקעה לעשות כזה דבר- זה פרויקט של שנים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמעו חברה
אתם מדברים במושגים גבוהים
מועדון זה לא כל כך קל לארגן את זה
אולי חוג מסיבות פה ושם
אבל מועדון?
זה יותר מדי לדעתי
בכל מקרה אני חושב להתחיל יותר בכיוון אחר
משהו יותר חינוכי |
דבר ראשון אפשר גם וגם !
דבר שני אפשר דרך האתר
להגיע לבסוף למועדון ...
להעזר בו למשקיעים
...
וזה לא נכון - זה לא כזה מושג גבוהה אחי
מניסיון אני מכיר כאלה בני 20 שעשו דברים
חבל"ז ...
תראה את מוני בן 22 היה המנהל של האייס ועכשיו של הפאזל ...
ורועי נבארה הזה שעשה בוחטה אדירה של כסף לא נראה
לי יש לו 18 אפילו למאניק !!!
סעמק!
קיצר זה לא בשמיים
זה לאט לאט
עם מאמץ וכאלה ...
שמע אפשר גם להעזר בדברים
להתחיל ממסיבות ולעבור למועדון
יש בו הרבה חבר'ה מהקיבוצים בסביבה תברוו איפה יש איזה
האנגר נטוש עם דמי שכירות זולים ...
אני אישית חשבתי תמיד על ההר של רעננה
איזה מקום למסיבת טראנס יא אללה ... |
|
|
|
|