|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלעד תחדש על החתימה
אורן....................... |
כן אח שלי ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לדעתי האתר הזה יצעק מיינסטרים לפי איך שניסחתם הכל!!
אני כבר רואה איך ילדים בני 12-13 נכנסים לאתר לחפש
"טראנסים"
ויהיו פול ערסים, ראיתי אתרים כאלה קמים ונהיו בדיוק הגועל נפש הזה שאני מתאר עכשיו... זה סבבה שיש אתרים שמאפשרים לכולם להכנס וזה, אבל צריך איזשהם חוקים כדי לשמור על רמה באתר (לא רצינות, עם הומור לאף אחד אין בעיה...), לתת באתר למצטרף המתחיל איזה כמה עמודי קריאה של הסגנונות השונים וכאלה כדי שכשהוא יכנס הוא כבר ידע על מה אנשים מדברים ולא שהוא יכנס, יבקש איזה דידי וכולם יצחקו לו בפנים... יש מבינים?? |
לא סיכמנו שאתה וקדם כל קורא הכל ואז מגיב? :)
אחת המטרות הראשיות של האתר הם לנער את התדמית שיש לטראנס אצל האדם המצוי, בשביל זה הסקציה של הז'אנרים.
ואנשים, לא יודע מה אתכם אבל אם אנחנו מצליחים להביא את הטראנס שלנו למיינסטרים אני אראה בזה הצלחה לא כשלון וחילול קודש. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by coby
מה הכתובת של האתר ? |
d0h :confused: |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח
תודה חן
וכן אם אתה שואל אז אורן עשה לי אותה
:]]
תודה לאורן - חולה עלייך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
מה הכתובת של האתר ? |
חחחחחחחחחח איזה מצחיקול אתה...
או במילים של עודד
לא סיכמנו שאתה קורא הכל ואז מגיב? :stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
ואנשים, לא יודע מה אתכם אבל אם אנחנו מצליחים להביא את הטראנס שלנו למיינסטרים אני אראה בזה הצלחה לא כשלון וחילול קודש. |
אני פשוט עברתי כמה וכמה קהילות שעסקו בטראנס, זאת הכי מעניינת עד עכשיו, וראיתי איך רעיונות יפים מוצפים על ידי אנשים מג'עייפים... הפואנטה שאתה מציג פה היא הפואנטה של ברקן וביו, ואישית, אני מעדיף שלא להדמות לאוכלי חינם האלה... (ברקן ושות'...) צריךך לארגן מסגרת, כאילו שלא יהיה מגעיל, וקראתי הכל אח"ש, אולי לא זכרתי הכל אבל קראתי :)
תבין שאם אתה הופך את הטראנס למיינסטרים זה יהיה מגעיל, תראה מה קורה היום עם סבלימינל ואלה, ועוד דוג', הדיפ האוס שמתמסחר משהו אש פחד, כל הערסים בירושלים שומעים דיפ היום, אנשים שפעם באו למסיבות דיפ כבר לא באים בגלל ההצפה של ערסים, אישית אין לי בעיה עם ערסים כל עוד הם לא מציקים, אבל רוב אלה שבאים למסיבות האלה באים למטרת דווין, מבינים למה אני מתכוון??? |
|
|
| DjChook |
תגיד לי
זה שאתה הולך להסביר לאנשים מה ההבדל בין פסיכודאלי להארד טראנס תגרום לערסים לשנות את הרגלי ההליכה למסיבות שלהם
אני לא מבין על מה אתה מדבר בכלל
וחוץ מיזה, עם ערסים רוצים לשמוע דיפ מי אתה שתגיד להם לא |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי
זה שאתה הולך להסביר לאנשים מה ההבדל בין פסיכודאלי להארד טראנס תגרום לערסים לשנות את הרגלי ההליכה למסיבות שלהם
אני לא מבין על מה אתה מדבר בכלל
וחוץ מיזה, עם ערסים רוצים לשמוע דיפ מי אתה שתגיד להם לא |
אין לי בעיה עם האתר, חשבתי שזאת תהיה קהילה לא? אם זו לא תהיה קהילה כל מה שאמרתי לא תקף...
אין לי בעיה עם ערסים שרוצים לשמוע דיפ, יש לי כמה חברים כאלה אפילו, יש לי בעיה עם ערסים שבאים למסיבות כדי לפוצץ אותן, יש מבינה
אולי פשוט מישהו יתן לי כמה נקודות כלליות כדי שאני לא יזרוק שטויות כל הזמן??? :) |
|
|
| luckystrike |
טוב פיספסתי המון ש-3 ימים האלה
אני ישלים ויגיב מחר על הכל
:)
סורי פשוט חברים מתחיל עוד 3 דקות |
|
|
| Dj-2TaLL |
!!!!!!!צומת לב
טוב שמעו, אין לי כוח לקרוא את כל הטרד המאסיבי הזה
אז אני ידבר (בלי לקרוא!!) ואחרי זה תגיבו
:):):)
לפי העמוד הזה, ומידע קצת מברויטמן, הבנתי שרוצים לבנות אתר
עכשיו ראיתי שרוצים פורום שאליו אני מתנגד למה זה מפגר
??TA בשביל מה יש את
זה צריך להיות אתר עם הגדרות שמנוסחות בצורה פשוטה שיהיה קל להבין ולא כבד מידי לקריאה...
:אהה והכי הכי חשוב
?מישהו מוכן לסכם לי פה את מה שנאמר בקצרה
:):):):)
.נ.ב
אם סגרתם על אתר אני יקח בכיף חלק בבניה... |
|
|
|
|