return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע יש לי נסיון כבר בתור שומר אז למה לא :D
חוץ מזה... למה נראה לך שאני יכניס וואחשים ;)


גבררררר
זה היה בנימה חיובית
:toothless
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


תארגנו מסיבה ואני מוכן להיות סלקטור\שומר בהתחלה :D
כל אחד יעשה מה שהוא הכי טוב
מורן יהיה בקופות כדי שסוף סוף הוא ידע מה זה להחזיק הרבה כסף
הדי ג'יים יהיו מי שרוצה...
אלונה תהיה הרקדנית שלנו
וכו :)


חחחחחח..... רעיון נחמד.. אבל מי יהיה החשפן?!:) :D
elad11
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... רעיון נחמד.. אבל מי יהיה החשפן?!:) :D


אני חושב שעדיף שתהיה חשפנית
...
...
ומכיוון שיש רק בת אחת בפורום

...
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... רעיון נחמד.. אבל מי יהיה החשפן?!:) :D


אולי אם תבקשו יפה אני ישקול :D
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אולי אם תבקשו יפה אני ישקול :D


כמה אתה משלם לי בשביל לראות אותך ולהתאפק לא להקיא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
כמה אתה משלם לי בשביל לראות אותך ולהתאפק לא להקיא?


זוכר את כל הקטע שאני עצבני והכל...
בוא תנסח את זה עוד פעם ותגיד לי מול הפרצוף...
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זוכר את כל הקטע שאני עצבני והכל...
בוא תנסח את זה עוד פעם ותגיד לי מול הפרצוף...


בעעעעע אחשלי
אתה יודע שאני לא רוצה לעצבן אותך , חולה עליך גבר
:tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :happy2: :gsmile:
מה עם רגיעון של הדס?
לא עולה הרבה
:eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
מה עם רגיעון של הדס?


מה איתו???
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה איתו???


מומלץ
;)
Hell_Copter
זה לא בכלל אמור להיות
כפית חיזוקית של הדס??

Rising
קראתי בריפרוף - כמה רעיונות יפים..
באמת צריך לעשות משהו
בקשר לאתר - אפשר לפתוח משהו יפה עם כל הסגנונות ולהסביר עליהם
שאנשים יתחילו ללמוד קצת!
אני יכיול לקחת את זה על עצמי...רק דברו איתי מה אתם רוצים וזה ושיהיו כמה שיעזרו

מועדון זה יותר מסובך..
אבל אפשר למצוא מקום ולהשקיע בו - אם אתם רציניים אז בכיף.
MoSH_MaN
חחחח רגיעון - חברה לשעבר לקחה את זה
:p

ורועי - אני בתור!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement