|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
חשבתי על
The-Scene
או
Night-Clubing |
יומרני ונדוש מדי לטעמי.
סורי
אנחנו יכולים לקרוא עצמנו
The IsraelLi Trance Authority |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sniper
חשבתי על
The-Scene
או
Night-Clubing |
שמות יפים..
Night Clubbing ;)
לדעתי צריך אולי משהו שקשור לישראל
היה פעם
Israel Trance Force
אפשר להחזיר את האימפריה וזה גם שם עם כבוד
? |
|
|
| Q-PiXeL |
Isreali Trance Force
I Like!!!
ITF
נראה יפה!!
ואורן תחבר לאייסיקיו! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
שמות יפים..
Night Clubbing ;)
לדעתי צריך אולי משהו שקשור לישראל
היה פעם
Israel Trance Force
אפשר להחזיר את האימפריה וזה גם שם עם כבוד
? |
אבל יש פה בעיה קטנה אנחנו רוצים שאנשים יבינו מה ההבדל בין ז'אנר של מוזיקה כזאת וז'אנר של אחרת אי אפשר להכליל תמילה טראס בפנים זה לאטוב
תחשבו רגע שאנחנו גם רוצים לצלם תמונות ולתת ביקורות על מסיבות ולא כל המסיבות הולכות סביב טראנססס |
|
|
| clubber@work |
פעם גם אני וחבר שלי רצינו להקים אתר חנות ומועדון
בנושאים כאלה...
אבל כמובן שזה לא יצא לפועל..
מה שכן היה לנו שם ממש טוב (לפי דעתנו כמובן)
אז אני אשאל אותו אם זה בסדר מצידו להעביר את השם...
למרות שבאמת ITF זה חזק.. |
|
|
| MoSH_MaN |
ITF
לא טוב לדעתי.....זה נשמע כמו איזה קבוצה ולא איזה משהו רציני
אמממממממ
Trance Dominion ?
The Trance Dominion ?
The Israeli Tramce Dominion ? |
|
|
| Rising |
עזוב אותך
ITF..
נרשום את זה
Israel Trance Force
גם את מה שאתה רשמת אפשר לשנות ל-
TD
TTD
TITD
שמות של קבוצות ;) |
|
|
| Sniper |
ח'ברה אתם מפספסים פה משו חשוב
אנחנו לא סובבים רק סביב טראנס!! ביכלל אנחנו רוצים שיהיה מודעות לכל סוגי המוזיקה האלקטרוניתת
לא חושבים ככה
? |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אבל
Trance force?
The Trance Dominion...
זה יותר כזה.....נו אנערף |
|
|
| Q-PiXeL |
אבל זה אמור להיות
Isreali Trance Force
לא?
בכל מקרה אם אנחנו עושים תשם באנגלית אז לפי דעתי צריך להיות שם משהו שקשור לישראל... |
|
|
| ripcurl |
אנשים,
אתם רצים קדימה
ומפזרים הכל לכל עבר
ככה כלום לא ילך
צריך להיות יותר מאורגנים
קודם כל בסיס
אחרי זה תתקדמו
אין אפילו אתר וכבר רבים על שם
רגע
קחו אוויר
קודם כל נארגן צוות בנייה לאתר
אחרי זה נארגן צוות תוכן
יש מיליון תפקידים לחלק
צלמים
כותבי טורים
מרכזי מידע
לא חסר
הקיצר בוא נהיה יותר מאורגנים
כל מי שיודע ויכול לתרום לבניית האתר שצרף אותי לאי סי קיו שלו
נדבר שם
17003217
רועי ומוש,
שניכם תותחים בכל הקטע של ניו ריליסס,
אתם יכולים להיות אחראיים על החומר החדש
בעיקרון,
אפשר לעשות פה ושם גם שידורים של סטים
זה גם יכול להיות מעניין
מן רדיו כזה כמו ב
digitally imported
אבל לא 24\7 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אין אפילו אתר וכבר רבים על שם
רגע
קחו אוויר
קודם כל נארגן צוות בנייה לאתר
אחרי זה נארגן צוות תוכן
יש מיליון תפקידים לחלק
צלמים
כותבי טורים
מרכזי מידע
לא חסר
הקיצר בוא נהיה יותר מאורגנים
כל מי שיודע ויכול לתרום לבניית האתר שצרף אותי לאי סי קיו שלו
נדבר שם
17003217
רועי ומוש,
שניכם תותחים בכל הקטע של ניו ריליסס,
אתם יכולים להיות אחראיים על החומר החדש
בעיקרון,
אפשר לעשות פה ושם גם שידורים של סטים
זה גם יכול להיות מעניין
מן רדיו כזה כמו ב
digitally imported
אבל לא 24\7 |
צלמים אני אחראי על המדור הזה מי שרוצה שיכנס אלי באי סי קיו
69300521
מממ בקשר לרדיו כבר הזכרתי את זה אבל לא צריך לעשות את זה 24/7
נגיד יום ראשון אז צח יתקלט
יום שני אתה
יום שלישי דרורי
וכן הלאהה
יש מבין
?? |
|
|
|
|