|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מורן אתה די צודק בקשר לדברים החדשים
אבל פשוט נראה לי שעדיף לכתוב
Coming out soon
ולשים סמפל או שניים
ולתת review
טוב
אגב ,אתר באנגלית?
חייבים שזה יהיה בפלאש גם.... |
|
|
| luckystrike |
אורן - בקשר לעיצוב
אחלה בתור התחלה :)
קבל ח"ח !
יש למישהוא הצעות לשיפור באמת ?
ואורן זה אמור להיות הדף אינדקס נכון ?
בוא נתעסק קודם בפתיחה ואח"כ נעבור הלאה ...
יש לי רעיונות לכמה תמונות :
http://www.visualparadox.com/wallpapers/charging.htm
לדעתי זאת תמונה פגז כקישור לאתר שלנו
ועלייה אורן יכתוב את השם של האתר ככה בצורה
ועיצוב יפה כמו שאורן יודע ...
לדעתי זה אחלה תמונה - תגובה ?
כל האתר הזה מפוצץ בתמונות מתאימות אבל זאתי ממש מיוחדת לדעתי ...
אפשר להשתמש בתמונות משם לכל העיצוב של האתר
זה גם יקל על אורן ...
אם נקרא לאתר משהוא עם
GATE
יענו שער אפשר לשים את זה כפתיח ובשער לכתוב את השם
הנה התמונה :
http://www.visualparadox.com/wallpapers/balcony.htm
חבר'ה תסתובבו קצת באתר הוא מדהים !
אפשר להעזר שם בהמון דברים
האבתר והחתימה הקודמת שלי היו משם ! |
|
|
| luckystrike |
אורן אתה יכול עשות בינתיים
איזה דך פתיחה כמו שאמרתי בפוסט הקודם ?
ועל זה תעצב משהוא עם אחד השמות שהצענו רק כדי שנראה איך
זה נראה כדך שיוביל אותנו הלאה לאתר עצמו ?
בינתיים הוא יובל לדף אחר שבוא יהיה כתוב את מה
שאני ועודד ניסחנו
מי אנחנו? את מי אנחנו מייצגים, מה המטרות שלנו ומה בתכנון?
הקהילה שלנו צמחה מחבורת צעירים בעלת המכנה המשותף של אהבה למוזיקה בכלל ולמוזיקה אלקטרונית בפרט. את הקשר יצרנו דרך האינטרנט וראיה זו בלבד מספיקה כדי להראות שיש לאינטרנט שימוש וכח רב ונוכל גם אנחנו להשתמש בו.
אנחנו מייצגים את קהל הנוער הישראלי בכלל ואת אוהבי האלקטרני בפרט ומבטאים רצון לשפר את תרבות המסיבות והקלאבינג בארץ כדי ליצור קהל יודע יותר, קהל מעריך ומוערך יותר, קהל מוטעה פחות ויותר יודע מה הוא מקבל וחשוב מכך, מה הוא רוצה. בנוסף אנו מנסים להקל על הקהל בהוספת מידע על
הסצנה בארץ ומחוצה לה.
אנו מאמינים שהוספת מידע זה תקל על קהל הנוער הישראלי לפתח טעם אישי
ולהוריד את רמת התלות וההיסחפות במיינסטרים העכשווי .
אנחנו ננסה לפתח את המודעות לסוגי ההאלקטרוני השונים ולהשוות ביניהם, ואנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשפר את הסצינה מאחר ואנחנו חלק ממנה, וכל מי שיצטרף אלינו יחזק אותנו.
ראשית כל, אנו מקווים לבסס אתר זה ודרכו להיות בקשר עם הקהל, כשבתכנון מידע מגוון ומתעדכן הן על הטראנס לסוגיו והן על הסצינה בארץ. לטווח הקצר שאיפותינו הם פיתוח האתר וצבירת תומכים.
בטווח הארוך, אנחנו שואפים להתערב ולשפר
את סצינת המסיבות הקיימת בארץ
עם שלל אפשרויות התפתחות במידה ונתקדם לפי שאיפותינו.
גלישה והאזנה מהנה,
צוות האתר וקהילת הטראנס הישראלית
...
ובסוף תוסיף שהאתר תחת בנייה והכל ...
ככה יהיה לנו התחלה מה אתם אומרים ?
אורן זה בסיידר מצדך ?
ומוש - אחי אני לא יודע אם זה בגלל שלא קראת
אבל סיכמנו - האתר בעברית לא באנגלית ...
ובקשר לקומינג סוון זה סבבה ...
כל מה ששמענו אפילו שהולך לצאת עוד המון זמן
אפשר לכתוב על זה כמה מילים
ככה גם עושים באיוייביס וכאלה ...
אותו פורמט ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ומוש - אחי אני לא יודע אם זה בגלל שלא קראת
אבל סיכמנו - האתר בעברית לא באנגלית ...
ובקשר לקומינג סוון זה סבבה ...
כל מה ששמענו אפילו שהולך לצאת עוד המון זמן
אפשר לכתוב על זה כמה מילים
ככה גם עושים באיוייביס וכאלה ...
אותו פורמט ... |
הבנתי אותך
:D
אני יכול להיות אחראי על כל מיני דברים כאלה
:D
צח - מחלקת דיפ , פרוג האוס שלנו
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הבנתי אותך
:D
אני יכול להיות אחראי על כל מיני דברים כאלה
:D
צח - מחלקת דיפ , פרוג האוס שלנו
:D |
נו תנו תגובות יא חרא
מה אתה אומר על התמונה של הפתיחה שהצעתי ?
לדעתי הראשונה יותר טובה ...
איזה עצבים - חבר'ה אם לא תשקיעו ותקראו פוסטים של
אחרים זה לא יילך לשום מקום ... |
|
|
| Q-PiXeL |
אני נגד לקחת תמונות מוכנות ולשים באתר שלנו...
קודם כל לתמונה יש זכויות יוצרים
וגם זה אמור להיות אתר יחודי שלנו
אגב למישהו יש מושג אם סוומפר עשה לבד תתמונה של הצפרדע ושל האיש? |
|
|
| Sniper |
ממממ מורן התמונה ה1 באמת ליגה
אבל כמו שרומן אמר זכויות יוצרים וכו' מוש התמונה שלך ממש מפגיזה!! ואללה אהבתי אותהה בטירוף ניראה לי אני שם אותה בדסקטופ
ובכן אני כבר לקחתי על עצמי את הצילום ואני ירשום משו קצר על
אמביינט למרות שאין לי מושג מה לרשום |
|
|
| Rising |
מורן אחי אין בעיה..
אני אעבוד על זה אני בטוח שרומן יעזור לי..
בקשר לתמונות - כן הן טובות אבל באמת צריך משהו מקורי שלנו..
סומך עליי שנעשה יותר פצצה ? ;)
ויש לי רעיון...אולי נעשה גם מין חיה כזאת שתייחד אותנו? כמו הצפרדע שפה..
איזה נמר ? ארנב? קיפוד? ;)
מוש.. אין על הדסקטופ שאז הראיתי לך!!!
(אותיות סיניות)
אבל חאלס העפתי אותו האיקונים מאחורה לא באים איתו טוב. |
|
|
| Hell_Copter |
בקשר לשם...
שאומרים משהו כמו
israeli elctronic music
זה כאילו מוזיקה אלקטרונית של ישראלים....
אני גם חושב שאפשר שיהיה סקשן של מוזיקה ישראלית על סוגיה... לאו דווקא אלקטרונית...
עכשיו בקשר לתמונה...
זה לא הכי בסדר לקחת אותה... אבל אפשר להשתמש באלמנטים משם לרעיונות
סך הכל יש כאן אנשים מאוד כשרוניים...
ואם יהיה לי כוח אני בהזדמנות ינסה לנסח איזה משהו יפה שיהיה כתוב בנוסף למה שנערך על ידי מורן...
פשוט אני אחרי בגרות בחיבור אז לא בראש שלי :) |
|
|
| warpedd_ |
מורן אני חייב לחלוק עליך בקשר
לרעיון של העיצוב
לפי דעתי העמוד פתיחה
(זה שיוביל לעמוד הראשי)
צריך לכלול תמונה קטנה ולא משהו גרנדיוזי כמו שהצאת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מורן אני חייב לחלוק עליך בקשר
לרעיון של העיצוב
לפי דעתי העמוד פתיחה
(זה שיוביל לעמוד הראשי)
צריך לכלול תמונה קטנה ולא משהו גרנדיוזי כמו שהצאת |
בדיוק מה שאני חושב...
אפשר כזה דבר... אבל בקטן מאוד!! |
|
|
|
|