|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הבעיה כאן זה שכשאנשים שמועים טראנס ישר הם חושבים מסיבות יער ורעש וסמים.
ילדים חסרי חיים מהכיתה שלי אומרים לי שטראנס זה רק מוזיקה שיש איזה מישהי שממלמלת שטויות כמו
The universe is ours, prepare to conquer
שטויות כאלה והם לא מכירים את הרבדים שיש למוזיקה הזאת כמונו בגלל שהם לא שומעים את זה בבית ומה שהם כן שומעים זה דידי ולאסגו במסיבות אז הם חושבים שזה כל המוזיקה.
אז עד שישראל תתחיל לנגן מוזיקת איכות במועדונים זה לא ייפתר. |
על זה כבר הסכמנו :)
מה אתם אומרים אחים שלי, יש לי אור ירוק לנסח את הייצוג שלנו?
בקשר להארד ואפליפטינג, נראה לי יתאים שאסף ייכתוב בנפרד על כל אחד, אח"כ ישלח אל מישהו (אני רוצה) שישכתב מה שצריך עד שהם יסכימו על זה, ואחרי שיהיו לנו הסאב ז'אנרים הבסיסיים נתחיל עם השיבוטים ביניהם.
בינתיים אני אשמח לבנות את השרשת המקשרת בין הסאב ז'אנרים
יש אישור מהקולקטיב? |
|
|
| oDrori |
אה ובקטע של אייוייבס, אנחנו עדיין לא שואפים לזה והמטרה שלנו לא כזאת. לדעתי האתר יבוא בראש ובראשונה להראות מה אנחנו רוצים מהאנשים, להדגים בסאמפלים ובהגדרות מה אנחנו מתכוונים ובבוא הזמן לקדם את המסיבות שלנו.
מה גם שאייוייבס לא מרכז את הפעילות בישראל. ואני מאמין שאם נשים ראיונות מאייוייבס, טראנס.נו באתר שלנו נרשום שמשם זה לקוח, פלוס לינק, לא יהיה להם בעיה לעבוד איתנו. |
|
|
| elad11 |
יש לי כמה תגובות.....אז תסלחו לי אם אני לא עושה ציטוטים כי אין מצב שאני אמצא את הכל עכשיו..
---
א. צריך למצוא משהו שיחזיר את הגולשים אל האתר כל כמה ימים
זה לא יהיה שווה אם נעדכן את האתר פעם בחודש באיזה 2 תמונות או ראיון פעם בחודשיים...צריך לחשוב על משהו שהם ירצו לחזור אל האתר, משהו שהם לא ימצאו באתר אחר...מה שעלה לי בראש זה רק כמה טראקים להורדה..עכשיו פה זה הקטע של לא חוקי...ועל זה גם צריך להחליט
----
מישהו פה אמר לגבי צילום, אני לא זוכר אם זה עודד או לאקי-סטרייק, סורי אני לא זוכר ת'שם
אז אמרתי שגם אני אוכל לתרום לעניין, לי ולחבר שלי יש הרבה תמונות מהמטרוק, ואנחנו עדיין לוקחים.....בנוסף, אני עובד גם בפאב חמישי-שישי ככה שגם שם אולי אני אוכל לקחת תמונות
עכשיו הבעיה פה, ששני המקומות האלה לא מייצגים טראנס או כל מוסיקה אלקטרונית
השאלה אם זה יהיה מתאים לאתר, ז"א אם תמונות של אנשים ממסיבות בכלל או רק ממסיבות עם סגנון מסויים של מוסיקה
עוד משו לגבי הצילום, ברגע שאתה מצלם לדוגמא 50 איש במסיבה, ואתה נותן להם את הכתובת של האתר - דבר ראשון על הבוקר שהם קמים הם יכנסו לאתר לבדוק אם הם שם, ועל הדרך גם לראות עוד על האתר
ככה שזאת דרך פרסום טובה
-------
בנוגע לתמונה מרכזית של האתר, או לוגו של האתר
חשבתי אולי על מגן דוד באיזושהי צורה מקורית, יענו טיפה מעוגל או משהו
שבין כל משולש שנוצר במגן דוד אפשר לשים תמונה של דיג'יי או תמונה ממסיבה
ובאמצע רשום את השם של הקבוצה שלנו
עכשיו הבעיה שמגן דוד זה לא הצורה הכי יפה
אבל זה איכשהו מייצג את הקהילה
ILTA
אם זה בכלל השם שאנחנו בוחרים
שלפי דעתי הוא דווקא די טוב, בלי קשר לאתר הזה אנחנו
"ישראלים מכורים לטראנס"
Israeli(s) Trance Addict(s)
------
בהזדמנות זאת
:D
אני רוצה להגיד כל הכבוד לאנשים שכבר התחילו לעבוד
עיצוב / תוכן
;) |
|
|
| warpedd_ |
אני מסכים עם אלעד
אמנם כבר קיימים איזה 3 אתרים של תמונות
אבל תמיד אפשר לשים עוד
ובנוסף יש דבר שאין אותו בשום מקום בצורה רצינית וזה ריכוז מסיבות
לבני נוער(לילה זבל)
ולדעתי יש פה קרש קפיצה להביא המון קהל כי תמיד כולם מחפשים מסיבות
טובות
ואפשר לארגן גם ביקורת על המסיבה כ
talkback למי שמבין
או סתם לעשות אוסף של ההזמנות שכל שבוע יתעכנו |
|
|
| oDrori |
יש לי כבר כותרת לסקציה של המפה שבא לוחצים על סאב ז'אנרים ומקבלים הסבר:
Trance Addiction - A Dictionary
או פשוט
The Addictionary |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
בדיוק מה שהצעתי. אני מציע שמעמוד האינדקס יש לינק לפירוט על הסאב-ז'אנרים, ומהעמוד הזה בצד של כל סאב ז'אנר יש לינק לדף המפורט ולדף הכללי יותר.
|
רעיון טוב
אני מסכים :)
דרך אגב כל מה שאנחנו מסכימים עליו ריזינג אתה
עובד על זה עכשיו ?
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חבריהה אז ככה בעניין של דומיין ושרת אני יכול לנסות לארגן משו כי אח שלי עובד בנטויז'ין ויש לו שם מעמד דיי חזק בשביל לקמבן כמה דברים (בלי עין הרע)
לא לתפוס אותי במילה אני יכול לברר
בעניין של מסיבות זה יותר עתידני כאילו אם האתר יעלה ויצליח סבבה אם לא אז חבל סתם ליזרוק כסף עכשיו בעניין של רווחים כל מי שהשקיע אחוז מסוים יקבל לפי מה שהוא השקיע
עמוד פתיחה לדעתי צריך להיות פשוט קצר ולעניין והכי חשוב מושך לעיין
שמי שניכנס יתלהב להיכנס ואני מקווה שתיהיה לו סיבה אמיתית
בקשר לפורום אפשר לעשות אחד משלנו פרטי ושיהיה מבחני קבלה להיכנס אליו זה בקלות מממ יש לי עוד כמה רעיונות אבל אין לי כח לירשום יש פה רעינות ממש טובים ואני חושב שבתעיד אפשר לבצע אותם בלי בעיה עם קצת עבודת צוות
אבל מה שכן אסור שיהיה הרבה אנשים על הכל אלה כל 1 על התחום שלו נגיד רומן ואורן יהיו אחריים על עיצוב וכן הלאה
אפשר לעשות גם כל מיני ביקורות על מסיבות או על דיסקים וויינלים חדשים
ואם אנחנו רוצים שדיג'י סלברטיז יסכימו להתראיין אנחנו מתחיביים לא לשים שם שוםגישה ל
mp3
צריך אתר חוקי גם אני חושב שנטויזיין לא תסכים לאכסן כאלה דברים יענתו לא חוקיים
טוב אז אני לוקח על עצמי תעניין של לצלם מסיבות אני מעכשיו אומר שאני אחראי על זה תאמת שהיה לי אפשרות להיכנס להיות צלם בלילה אבל יש 6 צלמים מאיזור השרון אז ככה שבינתיים אני על סטנד ביי אם יצטרכו אני ניכנס
למישו יש היתנגדות שאני יהיה אחראי על החלק של הצילום?? אם לא אז מיום שישי אני יתחיל לצלם בקיוג'ה וככה לאט לאט מי שיכול לצלם סבבה בכל מסיבה שהוא נימצא
בעניין של חסויות אפשר נגיד ללכת לכל החניות של המוזיקה נגיד
קרמבו פאנקיפיש
וכו'.. ככה יש מצב שהם יסכימו אבל קודם צריך תמיבנה
עוד רעיון חמוד שיש כבר הרבה אתרים שעושים את זה
זה פשוט לעשות רדיו ולשדר סטים בלייב כאילו של החברים מפה
יש פה הרבה שמנגנים וככה גם השם שלהם יתפרסם בציבור
ואז יעלה הביקוש שלהם
קיצר לדעתי רעיון ממש טוב
אז אפשר להתחיל לפתח את זה
שיהיה לנו בהצלחה בעזרת ה' שנצליח
אני מזמין את כולם להרמת כוס (שמפניה) אצלי בבית
מתאים
? |
אחי רעיון ענק ...
בקשר לנטויז'יון באמת תודה רבה
וואללה נקווה שזה יילך !
בקשר למה שלא חוקי ...
צריכים לחשוב על זה באמת ...
נתחיל בלי טראקים ואולי נראה אח"כ בהמשך ...
בקשר לפורום - כנ"ל ...
בקשר לחסויות אפשר לחכות אם זה עוד קצת למרות שהרעיונות שהועלו
פה מעולים !
אבל קודם כל שיהיה בסיס .
יאללה חבר'ה תציגו פה דברים ראשונים :)
ריזינג יש לך כבר משהוא להראות ?
מישהוא התחיל לעבוד על הניסוחים ?
אני עדיין בעד
ILTA |
|
|
| Q-PiXeL |
רגע האתר יהיה בעברית?
אז צריך לחשוב על כל הדברים האלו גם בעברית |
|
|
| Sniper |
טוב אלעד בקשר לתמונות ממסיבות זה יכול להיות כל מסיבה יענתו לא מסיבות של חברים שעושים בבית מסיבות מסיבות ואתה צודק שכל אחד שנצלם אותו יבוא בבוקר ויכנס וגם ככה אפשר לעשות כאילו מגזין כזה של מסיבות אירועים והפקות שיצאו בקרוב ככה גם אפשרי להיכנס חזק עם אנשים שמארגנים מסיבות הם יפרסמו אצלנו ואנחנו כאילו נפרסם תאתר נמליץ בלה בלה בלהה
האתר לדעתי צריך להיות באנגלית אבל הבעיה היא שכשאר אנשים שלא מבינים אנגלית כ"כ טוב יתבאסו להיכנס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
רגע האתר יהיה בעברית?
אז צריך לחשוב על כל הדברים האלו גם בעברית |
לדעתי עברית :)
ואפשר באמת לדבר עם אייוויביס
ואולי לעשות תרגום לדברים שם ולשים גם אצלנו
אני מאמין שיש מצב שזה יהיה וזה אחלה
כי ככה נקבל חסות שלהם וגם את החסות
שאצלם נוכל לקבל אולי ...
אני ינסה לתפוס את
קווין ולדסקס איתו בנושא ... |
|
|
| Sniper |
זה לאטלאט מתקדם פשש
נו יש עיצוב ראשוני?? |
|
|
| oDrori |
| טוב אני עובד על ניסוח ההיצג שלנו. במידה ונממן משהו או נקמבן משהו, אפשר להדפיס פליירים קטנים של האתר להפיץ במסיבות ומקומות של מוזיקה אלקטרונית כמו הבי"ס במוזיקה פלוס, פאנקי פיש וקרמבו רקורדס שאפשר לתלות מודעות ופליירים. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
טוב אני עובד על ניסוח ההיצג שלנו. במידה ונממן משהו או נקמבן משהו, אפשר להדפיס פליירים קטנים של האתר להפיץ במסיבות ומקומות של מוזיקה אלקטרונית כמו הבי"ס במוזיקה פלוס, פאנקי פיש וקרמבו רקורדס שאפשר לתלות מודעות ופליירים. |
די די אנשים אתם חושבים רחוק מידי.....
צעד צעד
צריך לפתוח קודם כל אתר
צריך לעשות פגישה כוללת ובלי תירוצים
צריך להשקיע כספים
:) |
|
|
|
|