return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
warpedd_
טוב אני יתחיל
(דרך אגב זה רק רעיון ראשוני
מנסיון כדאי להתחיל מהדבר הכי ראשוני אחרי זה קל להמשיך
)

"
ברוכים הבאים לאתר של )
----
בעציד יהיה ניתן למצא כאן הסברים מפורטים על סוגי המוזיקה האלקטרונית השונים
ביקורות על טראקים
ראיונות בלעדים עם מפיקים מהארץ ומחו"ל (יאללה איירבייס
התארגנות למסיבות
ופורום פעיל

-------------
טוב זה רק מה שעלה לי לראש:D
Rising
סבבה..
אני יודע הרעיון לעבוד ביחד..
אבל לא כולם בפורום ביחד
תכנס לאיסקיו זה יעזור.
אני אורן
ו-
q-pixel
זה רומן..

רומן מה האיסקיו שלך?
שלח בפרטי נעבוד על משהו.
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
סבבה במקום פורום של האתר נעשה לינק לפורום פה !
ככה גם נביא לפה יותר חברים
:)


המממממממ.......
מצד אחד זה רע......כי אם באמת האתר יצליח במידה מסויימת
הרבה 'מעפנים' יבוא לפורום וקצת יהרסו אותו

מצד שני, זה טוב כי נוכל לחנך את ה'מעפנים' ליותר מבינים.....

:rolleyes:


quote:
Originally posted by Rising
ד"א גם אני
DTF ;) לשעבר
לפני שנה בערך הייתי מהראשים שם..
אפשר להגיד שאני דיי שונא תמקום עכשיו ;)


למה עזבת?
האפטיפי שם משו טווווווב
?ואיך אני לא זוכר אותך
?באיזה פרוג'קט היית
-----------------------------------------------

רעיונות לאתר:
קטע השבוע להורדה
מקום שבו נוכל לפרסם וולפייפרס / תמונות או משו בסגנון
Rising
quote:
Originally posted by elad11
המממממממ.......
מצד אחד זה רע......כי אם באמת האתר יצליח במידה מסויימת
הרבה 'מעפנים' יבוא לפורום וקצת יהרסו אותו

מצד שני, זה טוב כי נוכל לחנך את ה'מעפנים' ליותר מבינים.....

:rolleyes:


אני מסכים עם הצד הראשון שלך...
שבאים מעפנים במכה קשה להסתדר עם הפורום.
שאחד בא פה ושם הוא לומד

quote:
Originally posted by elad11
למה עזבת?
האפטיפי שם משו טווווווב
?ואיך אני לא זוכר אותך
?באיזה פרוג'קט היית


עזוב מאה ואחת סיבות..
לא קוראים לי
rising
שם..
אחד אחר אני אגיד לך באיסקיו.
DJ-Kreing^^
הממ...
נראה לי כדאי יותר לשיהיה לאתר פורום עצמאי
למה אם הוא באמת יצליח, אז יכנסו לפה הרבה טמבלים ויהיה קשה להשטלת עליהם פה.
וגם הם יפלשו לפורומים הכלליים והספאם יחגוג.
עדיף, מי שרואים שהוא פעיל בפורום של האתר ומתחיל להבין עניין
אז פשוט ניתן לו את הכתובת.

הייתי ממש רוצה לתרום לאתר, אבל אני לא ממש יודע לעשות משהו מיוחד שיכול לעזור.
:(
Q-PiXeL
אני עם קרייג (רומן השני:)) בעניין של הפורום...

אבל בשביל פורום לא הייתי רוצה לעלות אותו על שרת איכסון חינמי או משהו בקומבינות...
צריך שיהיה יציב ולאורך זמן...
הכי טוב יהיה לקנות חבילת איכסון טובה באיזה 10-15 דולר לחודש + דומיין דוט קום ב10 דולר לשנה (שזה כלום)1
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
טוב אני יתחיל
(דרך אגב זה רק רעיון ראשוני
מנסיון כדאי להתחיל מהדבר הכי ראשוני אחרי זה קל להמשיך
)

"
ברוכים הבאים לאתר של )
----
בעציד יהיה ניתן למצא כאן הסברים מפורטים על סוגי המוזיקה האלקטרונית השונים
ביקורות על טראקים
ראיונות בלעדים עם מפיקים מהארץ ומחו"ל (יאללה איירבייס
התארגנות למסיבות
ופורום פעיל

-------------
טוב זה רק מה שעלה לי לראש:D


ואללה רעיון אחלה...
ברוכים הבאים ל
ILTA
(עדיין לא נפרש מה זה בדיוק)
אתר העוסק במוזיקה אלקטרונית לכל סוגייה ...
בעתיד ניתן יהיה למצוא פה - בלה בלה בלה ...
ועוד כאלה דברים .

אחלה רעיון

אני עוד התכוונתי לעמוד שלפני - יענו רק פתיח כזה שיוביל לזה ...
איזה תמונת נוף תלת מימד יפה כזאת שריזינג נגיד יעצב
עם איזה משחק בפלאש ואז שלוחצים עלייה היא תגיע לעמוד שתומר דיבר
עליו - כמו הצפרדע הסגולה בהתחלה של
TRANCEADDICT
שוב יש לכם רעיון לתמונה ? או לאיזה אנימציה קטנטונת וקולעת ?
אולי נעשה תמונה גדולה שבתוכה מחולקות
כמה תמונות של מפיקים מפורסמים ?
או יותר טוב - נשים תמונה גדולה מאיזה רייב ענק - נגיד
טראנס אנרג'י אולי או משהוא כזה ? וזה יהיה הפתיח שיוביל
לעמוד שתומר דיבר עליו ?

תציעו רעיונות !
ריזינג יש לך כבר רעיון להתחלה ?


quote:
Originally posted by Rising
סבבה..
אני יודע הרעיון לעבוד ביחד..
אבל לא כולם בפורום ביחד
תכנס לאיסקיו זה יעזור.


אורן אחי - הרעיון באמת לעבוד ביחד
אתה תהיה על העיצוב נגיד
רומן על התיכנות
מישהוא על כתבות
מישהוא על ראיונות וכו' וכו' יענו סה"כ אנחנו מציעים
פה רעיונות ... יאללה חבר'ה תתחילו לחשוב ...

quote:
Originally posted by elad11
המממממממ.......
מצד אחד זה רע......כי אם באמת האתר יצליח במידה מסויימת
הרבה 'מעפנים' יבוא לפורום וקצת יהרסו אותו

מצד שני, זה טוב כי נוכל לחנך את ה'מעפנים' ליותר מבינים.....

:rolleyes:



אני לא דואג מזה
עדיף שיבואו לפה כי פורום חדש שיהיה יציב ורציני ונוח כמו
זה יהיה קשה להגיע לכזה דבר ...
פה יש לנו את הבסיס ואת הנפח וגם זה לא יהיה על האתר שלנו
זה פותר המון בעיות וזה גם יהיה מהיר יותר - אין מה לדבר
הפורום פה באמת עדיף לפחות בתור התחלה ...

והמעפנים שיבואו - יש לי שתי דברים להגיד על זה - בשביל זה
יש מודים זה דבר ראשון ... עכשיו יש למודים גם סמכות להשעות אנשים
ומי שיעשו שטויות נעיף
דבר שני אם באמת והפורום יגדל נוסיף לפה מודים .
דבר שלישי - אם באמת נראה שהמצב מתדרדר לרק ממוסחר רציני ואנשים
יתחילו להרוס לגמרי אז אנחנו מספיק מגובשים לדעתי לעשות פה
ט'רדים על זה ולפתור ת'מצב

אבל אחי זה שטויות - שנגיע לגשר נעבור אותו ...


quote:
Originally posted by elad11



למה עזבת?
האפטיפי שם משו טווווווב
?ואיך אני לא זוכר אותך
?באיזה פרוג'קט היית
-----------------------------------------------

רעיונות לאתר:
קטע השבוע להורדה
מקום שבו נוכל לפרסם וולפייפרס / תמונות או משו בסגנון


גם אני הייתי חבר שם
וגם אני הייתי בפרוג'קט של האפטיפי
אבל זה היה לפני שהם חידשו
הייתי בפרוג'קט
A
ושרצו להעלות אותי לבי אז בדיוק כבר בקושי נכנסתי...
(אני לא בטוח שזה הסדר של האותיות - יכול להיות שאני מתבלבל וזה
להיפך) בכל אופן הפורום שלהם באמת חמוד אבל לא מדגדג את
TA
...




בכל מקרה יאללה רעיונות !!!
Rising
תמונה ואז כניסה לאתר מספיק...
אל תסבך את האנשים שנכנסים לאתר בעמוד כניסה ואז עוד עמוד עם פלאש ואז רק האתר..
זה סתם.

בקשר לתמונה בפתיחה...צריך משהו מקורי - קהל או תמונות של תקליטנים זה חרוש...
תעיף מבט על התמונה שעשיתי פה
---------------------- חשבתי על
Israeli Trance Addicts
עם עיצוב יפה ובלי ממש משמעות.

או זאת..
http://www.geocities.com/lucid2beat/Parker/splash.gif
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
תמונה ואז כניסה לאתר מספיק...
אל תסבך את האנשים שנכנסים לאתר בעמוד כניסה ואז עוד עמוד עם פלאש ואז רק האתר..
זה סתם.

בקשר לתמונה בפתיחה...צריך משהו מקורי - קהל או תמונות של תקליטנים זה חרוש...
תעיף מבט על התמונה שעשיתי פה
---------------------- חשבתי על
Israeli Trance Addicts
עם עיצוב יפה ובלי ממש משמעות.

או זאת..
http://www.geocities.com/lucid2beat/Parker/splash.gif


דבר ראשון לא אמרתי עמוד ועוד עמוד
לא הבנת אותי נכון או שלא הסברתי טוב

התכוונתי שיהיה עמוד כניסה עם תמונה מסוימת ובו נגיד בתמונה עצמה
יהיה איזה משחק עם פלאש או משהוא כזה
לא מעבר לעוד עמוד ...

בכל אופן - העמוד הראשון הראת יפה אבל באמת הוא קצת סתמי מדיי ...
אפשר נגיד משהוא כזה שהרקע של האותיות יזוז איכשהוא קצת או משהוא כזה

רומן אתה יכול לסדר כזה דבר נגיד ?

ואורן - הדבר השני ששמת לא עולה לי ...

ומשהוא אחרון - אתם רוצים שיהיה מוזיקת רקע בפתיחה ?
יענו שיר מייצג ?
גם את זה רומן אתה תוכל לסדר ?
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח..... רעיון נחמד.. אבל מי יהיה החשפן?!:) :D



R








E








L




ועכשיו חזרה לנושא:
: המסיבות
1. אנחנו צריכים להחליט שני דברים:
מה השם שלנו? אני מעדיף שלא ייכלל בו "טראנס אדיקט" כי אנחנו לא קשורים לאתר ולא צריכים לקשר אותנו. בחירת שם מצריכה ט'רד בפני עצמה

2. האם אנחנו פונים בראש ובראשונה לקהל ישראלי ואף בלעדית?

3. האם אנחנו ארגון רווחי? אם העניינים ילכו בהצלחה המסיבות יכניסו כסף. מה אנחנו עושים בו ? איך יוגדררו הסמכויות אצלנו?

4. ארגון של מועדון אומר שלמסיבות שונות תווך גילאים שונה. אירגון של כל מסיבה לחוד משמעותו טווב גילאים יחיד. כל שותף צריך להתחייב להזניח בצד את הרצון האישי שלו למסיבה בגיל שלו בזמן שמארגנים מסיבה לטווח שלא כולל אותו.

: האתר

1. עד לאיזה דקות אנחנו הולכים להגדיר את הז'אנרים?

2. אני את שלי מוכן לתרום בניסוח הייצוג שלנו (משהו כמו "מצע הקבוצה" או הצגת פני הארגון)
ובהגדרה של ז'אנרים

3. בהגדרת ז'אנרים, אני ממליץ מאוד שניתן הסבר מהיר (לקלאבר הממוצע והמתחנך), כי אנחנו מעדיפים שמישהו יבין בכללית מאשר שיגיד זין אין לי כח ויישאר בור, והסבר מפורט (חרשני) לאדיקט מתחיל, כולל דוגמאות וסמפלים תוך כדי... אני אשתדל להדגים משהו כזה אם אני אכתוב הסבר על סאב-ז'אנר

4. האם אנחנו רוצים להתקיים כגוף אנונימי? כגוף המייחצן את עצמו כגוף? כגוף המייחצן את החלקים הבודדים בו?

5. האם האתר יהיה בתשלום? האם כולנו נממן אותו?

6. עד כמה פתוחים נהיה לצירוף חברים חדשים?

DJ-Kreing^^
טוב, עלו לי כמה רעיונות נחמדים עכשיו:

קודם כל בתמונת פתיחה, כדאי לשלב את התמונות של הדיג'אים הטובים האהובים על כולנו
ferry, armin, tiesto, johan
וכו
נגיד תמונה ממסיבה גדולה עם קהל ואז ברקע במן פייד כזה מראים את התמונות פנים שלהם.

וגם באתר עצמו אפשר לעשות מן פלייר קטן כזה בצד, שיהיה אפשר להעביר שירים
(ראיתי הרבה כאלה באתרי טראנס)
והשירים שינוגנו שם יהיו טראנס אייכותי

זה יכול להיות נחמד...
:clown:
oDrori
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב, עלו לי כמה רעיונות נחמדים עכשיו:

קודם כל בתמונת פתיחה, כדאי לשלב את התמונות של הדיג'אים הטובים האהובים על כולנו
ferry, armin, tiesto, johan
וכו
נגיד תמונה ממסיבה גדולה עם קהל ואז ברקע במן פייד כזה מראים את התמונות פנים שלהם.

וגם באתר עצמו אפשר לעשות מן פלייר קטן כזה בצד, שיהיה אפשר להעביר שירים
(ראיתי הרבה כאלה באתרי טראנס)
והשירים שינוגנו שם יהיו טראנס אייכותי

זה יכול להיות נחמד...
:clown:


חביב, אבל לא נראה לי, כי אם נזכיר מישהו אחד נקפח את השני, אנחנו ניצור מסחור באנדרגראונד... אפשר לעשות גלריה עם תמונות ולינקים לתמונות ולדחוף תמונה פה ושם, אבל לא להבליט אמן ספציפי או ז'אנר ספציפי, חוץ מבמקומות שהצוות ייכתוב דעה אישית כמו ביקורות סטים או טראקים ושאר מקומות שיש לזה מקום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement