|
הממממ.... איחוד הטראנסאדיקט הישראליים למוח גדול ולשינוי הארץ !!! עזרה מכולם ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
חשבתי על זה פעם
לא זוכר איזה טר'ד זה היה , באתי כבר לכתוב איזה פוסט ארוך כזה, באמת יצא לי איזה 20 שורות ויותר על כל הדברים שכתבו פה, ואז קראתי אותו בעצמי וזה היה נראה לי כמו חלום רחוק, אז מחקתי אותו
:(
בעזרת השם(ביטוי) אם יקום כזה דבר, כל הסופר דיג'ייס של הפורום, תרבות טראנס, בללאאאאא, לאט לאט להתקדם וזה יכול להיות ענק
צריך להראות מה הולך כאן לאיזה משקיע , איזה מליונר משהו , שיוכל לסדר הכל!!!
חלום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
חשבתי על זה פעם
לא זוכר איזה טר'ד זה היה , באתי כבר לכתוב איזה פוסט ארוך כזה, באמת יצא לי איזה 20 שורות ויותר על כל הדברים שכתבו פה, ואז קראתי אותו בעצמי וזה היה נראה לי כמו חלום רחוק, אז מחקתי אותו
:(
בעזרת השם(ביטוי) אם יקום כזה דבר, כל הסופר דיג'ייס של הפורום, תרבות טראנס, בללאאאאא, לאט לאט להתקדם וזה יכול להיות ענק
צריך להראות מה הולך כאן לאיזה משקיע , איזה מליונר משהו , שיוכל לסדר הכל!!!
חלום |
א-ש-כ-ר-ה
מישהוא מכיר כאן את יוסי ממן ?
מוש בחיית סדר משהוא !
לא רציני מה אתם אומרים בוא נפתח את הרעיון
BRAINSTORM !
יו מועדון כזה זה משהוא חבל"ז ...
יש כל כך הרבה טראקים שהייתי נותן כ"כ הרבה כסף כדי לשמוע אותם ...
מתי כבר אני יישמע את
HIVER & HAMMER - FIVE MILLION MILES
בדיסקוטק ...
אוי אוי ...
קיצר יאללה תמשיכו לפתח ... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by T_2199
looks cool :clown: |
huh?? |
|
|
|
|