|
Dance Valley 2003
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
DANCE VALLEY
Zaterdag 2 Augustus 2003
10:00 - 00:00
Spaarnwoude
wwww.dancevalley.nl
Dance Valley wordt dit jaar voor de 9e maal georganiseerd en door de unieke interactie van de fans met het festival heeft het event in en om Spaarnwoude zich alle jaren bewezen als het origineel, de enige echte eerste keuze van het nationale en internationale dancepubliek. Dit jaar kent het festival 3 open air stages. Naast de Main Stage en de Hard Dance Stage is dit jaar een derde stage toegevoegd: de Global Stage die door niemand minder dan Carl Cox gehost zal worden.
LINE UP!
- Main Stage:
Tiësto, Sister Bliss, Junkie XL (live), Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Johan Gielen, Laidback Luke, Nick K, Marcella.
- Global Stage:
Carl Cox, Michel de Hey, Derrick May vs Kevin Saunderson, Monika Kruse, Jack de Marseille, Renato Cohen, Secret Cinema (live), Shinedoe, Will Grant.
- Hard Dance Stage:
Yoji Biomehanika, Dana, Tom Harding, JP, Derb vs Scot Project, Organ Donors (live) S.H.O.K.K., Steve Hill, Lisa Lashes, Andy Farley, Dave Randall, Rossi vs Danny D.
- Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.
- Loveland Arena:
Deep Dish, Vitalic (live), Sebastien Leger, Remy, Nicolas Vallee (live), Kiko, Marnix, Brian S, Behrouz, Godard, Roog.
- Impulz Arena:
Ferry Corsten, Cor Fijneman, Jean, Don Diablo, Astrid, Misja Helsloot, 303F (live), Jurgen, Johan Cyber, On The Wire (live), Ton TB.
- Batbeats:
Snowboy (live), Truby Trio, Bossa Tres Jazz Featuring: Tom & Joyce (live) / Yellow / Gregory,
Cassie6, Svendex, D-Rashid featuring Andrei Russo.
- Concept Arena:
Filterheadz (live), Umek, Erick E, Angelo, Dimitri, Tom de Neef, 100% Isis, Lucien Foort, Victor Coral, Montana, Benny Rodriguez, MC Lanesra.
- Ultimate Breaks Area:
Roni Size, Drummatic Twins, Ellis Dee, Freq Nasty, L Dopa, Mad Ed, Dab, L-Ende.
- Electro Area:
John Selway, Kagami, Chicken Lips, Terry Toner (live), Terry Toner vs Herr Arter, Whiplash, Dion.
- Timeless Area:
Chuckie, Kid, Orlando, Real el Canario, Frank, Otmar, Irwan, MC Pryme & MC Murth The Man-O-Script.
- Pin Up Area:
Joost van Bellen, Javier Navines, David Mas, Kareem Raihani, Cesar Lores, MarySol, Prinz, Alex Arnout, Toni Bass.
- UDC Member Area:
Dazzle, Mark van Dale, Jess-y-Lin, Hoes Junior, Jeff Bounce, Jair, Jonas Braun, Kaufman, Pedro, Moreland, Roger Stock.
- Chill on the Hill:
Lenny Ibizarre, Ambient Daan, Camiel (live), Odd Bod, Artefact (live), Ekanta, Mind, Tommy. Entrance Area: Matthew Deekay, Dame, Alan Luna, Barth Hendrix.
- Namaste TeePee Village:
Satyr & Shaktycat, Zen, Vacio, Hepcat, Bass80, La Nebuleuse, Danyel, Fatman, E-Fans.
|
|
|
| raoel |
Ik vin €67,50 dus gewoon belachelijk voor een kaartje.
Er is geen één feest dat in de buurt komt van die prijs:
Defqon = €40
Mystery Land = €50
ILT = €43
Het is dus gewoon aso en alleen al daarom boycotten :D
Maar zonder gein:
Ik vin het dus echt te duur en het op een zaterdag (dan kan ik dus ook niet werken = helemaal te duur voor mij.
(en ik ben dan toch op vakantie) |
|
|
| New Wave |
Ik ga dit jaar niet, al zal het best gezellig worden.
Tis me te veel lopen :)
Elke keer als ik ga dan vallen der gewonden ;)
En de technotent was echt bagger (kwa geluid, niet kwa muziek)
Heb der geen zin in dit jaar. |
|
|
| basd |
Mij zal je er hoogstwaarschijnlijk ook niet zien.
Ik ga alleen als er echt genoeg goede DJ's komen die ik nog wil zien.. anders niet, dan is het me echt VEEL te duur, dan ga ik liever naar twee andere feesten..
En voordat de line-up bekend is, zal het toch wel weer uitverkocht zijn.. De hype is vele malen groter dan dat hele feest bij mekaar.. |
|
|
| magrec |
| Nee ga niet, vorig jaar was nog steeds niet perfect geregeld. Sfeerop het terrein is echt perfect line up ook altijd erg sterk. Maar ook vanwege dat global gathering feestje in the UK heeft mij doen besloten om niet te gaan. |
|
|
| jploveparade |
[nostalgie]
Zo duur? Ja dag!
Vroegah (1995) had je zomers illegale house feesten open-air diep in het oostelijk havengebied. Daar draaiden bijv Speedy J en Flamman voor de prijs van 10 gulden.
Voor dat geld kreeg je er nog eens 4 comsumptie bonnen voor. Bier was FL 1.50 en sterke drank FL 3.00 :cool:
Waar zijn die tijden gebleven? :rolleyes: *zucht*
[/nostalgie] |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jploveparade
[nostalgie]
Zo duur? Ja dag!
Vroegah (1995) had je zomers illegale house feesten open-air diep in het oostelijk havengebied. Daar draaiden bijv Speedy J en Flamman voor de prijs van 10 gulden.
Voor dat geld kreeg je er nog eens 4 comsumptie bonnen voor. Bier was FL 1.50 en sterke drank FL 3.00 :cool:
Waar zijn die tijden gebleven? :rolleyes: *zucht*
[/nostalgie] |
Vroegah, was alles anders :)
Mensen die willen nu een dikke fette BMW 720 (met alle assowwaris) voor de deur staan dan de waarde van muziek als eerste prioriteit te zien. :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mensen die willen nu een dikke fette BMW 720 (met alle assowwaris) voor de deur staan dan de waarde van muziek als eerste prioriteit te zien. :) |
Met de 'waarde' van de muziek (i.e. wat het oplevert omdat bepaalde mensen blind de nieuwe Jan Wayne blijven kopen) die tegenwoordig in de schappen ligt kan je makkelijk zo'n BMW kopen hoor :) |
|
|
| K.nattick |
| Precies wat Raoel zegt, ik vind het waanzinnig duur. Omdat het overdag al begint zou ik vrij moeten vragen van m'n zaterdagbezigheid als postbode. Echt een 'waste of money'. Voor die prijs? Dan kun je naar 2 of misschien wel 3 vette parties. |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by New Wave
bmw 720 bestaat niet eens geloof ik.
maar nee ik ga niet naar dancevalley ben dan op vakantie en t is mij veels te duur. |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben d'r ook niet, toch echt iets te duur.
Er zijn betere dingen voor minder geld! |
|
|
| magrec |
Ik zie net dit bij de boekingen van nick warren staan :)
Saturday
26th Jul GLOBAL GATHERING
Stratford upon Avon
:D:D:D:D:D
Steve lawler:
Saturday
26th Jul GLOBAL GATHERING
Stratford upon Avon
:D:D:D:D:D |
|
|
|