|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik heb hem ook gekeken de eerste half uur drie kwartier had ik zoiets van Yo hoeveel joints moet je roken om deze film te snappen. Maar toen het kwartje viel bij mij werd hij alleen maar beter. Vooral het eind had ik zoiets van Damn vet einde.(met een klein brokje in de keel):D |
Geef maar toe dat het een dik brok was ;)
Ik had iig wel een dik brok, vet nr die Oasis.
Vandaag nog aangevraagd op 3fm :D
| quote: | Originally posted by Optimus
nope, waar heb je die vandaan gedownload, want kan hem nergens vinden:p EN ik hou alleen van geweldadige HongKong movies:disbelief |
Eh..campusnet
Je mag mijn login wel een keer lenen als je wil. Moet via VPN... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Geef maar toe dat het een dik brok was ;)
Ik had iig wel een dik brok, vet nr die Oasis.
Vandaag nog aangevraagd op 3fm :D
Eh..campusnet
Je mag mijn login wel een keer lenen als je wil. Moet via VPN... |
Oasis rules:) Met je maar What's the Story Morning Glory en Definitely Maybe luisteren, die zijn cool:D
Enmag ik je inlig? Wow, cool man, thnx(Y) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Oasis rules:) Met je maar What's the Story Morning Glory en Definitely Maybe luisteren, die zijn cool:D
Enmag ik je inlig? Wow, cool man, thnx(Y) |
Stop Crying Your Heart Out heet het nr, zoek maar eens op. Ijzersterke tekst. |
|
|
| Optimus |
| heb die cd allang op mp3 joh:p Ik ben Britrock fan:p:cool: |
|
|
| TimeportE |
gister eindelijk Y tu mamá también gekeken, en het was het waard hoor. eindelijk na lange tijd wachten weer eens een rustige film die gewoon een stuk leven volgt en laat zien wat voor veranderingen de hoofdrol spelers doormaken. altijd al fan van dit soort films geweest, what's eating gilbert grape, cider house rules, chocolat (allemaal van dezelfde regisseur btw :))..
ik ga die boterkoek effect eens checken als ik em kan vinden :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gister eindelijk Y tu mamá también gekeken, en het was het waard hoor. eindelijk na lange tijd wachten weer eens een rustige film die gewoon een stuk leven volgt en laat zien wat voor veranderingen de hoofdrol spelers doormaken. altijd al fan van dit soort films geweest, what's eating gilbert grape, cider house rules, chocolat (allemaal van dezelfde regisseur btw :))..
ik ga die boterkoek effect eens checken als ik em kan vinden :) |
Butterfly = geen boterkoek he? Ik dacht ik zeg het maar even ;)
Als je van dat soort films houdt, moet je 'the Virgin Suicides' ook kijken, en ook Etre et Avoir. Die laatste heb ik afgezet, zo boring issie. Filmhuisfilmpje. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Butterfly = geen boterkoek he? Ik dacht ik zeg het maar even ;)
|
lol, ja hele vreemde woordspeling als ie expres is gedaan :D |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh..campusnet
Je mag mijn login wel een keer lenen als je wil. Moet via VPN... |
PM me de addline maar :D |
|
|
| TimeportE |
| net Italiensk for begyndere gezien, rustige deense film en vond em echt geweldig.. echt aanradertje.. morgen ga ik naar nieuwe harry potter! :P |
|
|
| Remy D |
Ik was woensdag uiteraard meteen naar Harry Potter 3 en hij was zeker weer top!!
En Hermelien rocks my world :D Vorig jaar zei ik het al en Tin was het roerend met me eens maar ze is HEET. :D:D Het wordt ieder jaar beter met dat meisje. :crazy: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik was woensdag uiteraard meteen naar Harry Potter 3 en hij was zeker weer top!!
En Hermelien rocks my world :D Vorig jaar zei ik het al en Tin was het roerend met me eens maar ze is HEET. :D:D Het wordt ieder jaar beter met dat meisje. :crazy: |
Inderdaad, ik moet Harry Potter 3 ook maar ff snel kijken!!:crazy: :cool: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
Inderdaad, ik moet Harry Potter 3 ook maar ff snel kijken!!:crazy: :cool: |
over uuuh 2 uurtjes!!!!!! :p |
|
|
|
|