|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Nook |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Shrek 2
gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer :D |
idd, shrek2 is echt lol, die donkey is echt geweldig, net als die puss-in-boots :D
swat on the other hand, die is echt zo slecht. goed bagger dus. |
|
|
| Cosmic |
Gisteren TDAT gezien. Ik had er niet al te hoge verwachtingen van qua storyline e.d. special effects zagen er goed uit. Die vloedgolf over New York:eyespop:
Tis meestal dat als er veel special effects in een film zitten, dit ten koste gaat van de karakters/storyline, en dat was hier dus ook het geval. Het was een typische hollywood film met alle relatie-cliches erin verwerkt. Zitten aardig wat foutjes in, maar ja het blijft maar een film. Hij krijgt van mij een 6 (dankzij de s.e.) |
|
|
| New Wave |
Gister even Van Helsing gekeken. Ook wel grappig opzich.
Aankomende films die ik ga kijken :
Honey
EuroTrip
Seven
Hunted
en
Platoon |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by New Wave
Aankomende films die ik ga kijken :
EuroTrip |
Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk :) |
|
|
| Tim81 |
| Troy is inderdaad echt een bioscoopfilm! Wel aardige film (combinatie van Braveheart, Gladiator en Pirates of the Carabean), maar niet heel bijzonder... zal geen klassieker worden! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Daarvoor moet je wel in een echt melige bui zijn, sommige grappen zijn anders gewoon te flauw voor woorden. Maar Vinnie Jones als hooligan is wel meesterlijk :) |
Vet, die wil ik ook zien dan :) Vinnie JOnes rocks!
En Troy is inderdaad een SLECHTE film! :)
Filmtip, iedereen kijken: The Butterfly Effect!
TimEport, echt wat voor jou! |
|
|
| Remy D |
Geen film maar wel zo PHAT!!! :stongue:
The OFFICE!! :crazy: :haha: :crazy: RULESSSS
David Brent is zo de MAN!!! :haha: :crazy: :crazy: Hahaha lach me ziek om die serie. :D:D :haha: |
|
|
| Jappio |
| Heb the butterfly effect nu op svcd en hoop m binnenkort te bekijken :) |
|
|
| New Wave |
Gister Hunted gezien, ook wel beetje leuke film. tis wel een 13 in dozijn film.
Eurotrip heb ik niet kunnen zien, ik kreeg een disc error van mijn deeveedeespeler.....helaas...
Straks even Sven kijken. |
|
|
| Jappio |
| Ik heb vandaag the butterfly effect gekeken omdat iedereen er hier toch wel erg positief over is. En damn, wat een indrukwekkende film is dat zeg. Tijd geleden dat ik zo "in" het verhaal van een film zat en dat niet eens in de bioscoop. |
|
|
| New Wave |
Heb net effe Platoon gekeken.
Nou komt me die muziek van die film errug bekend voor. Volgens mij hebben tranceproducers dat een beetje lopen rippen.
Dat melodietje ken zo in een tranceplaatje.
Maargoed, kheb hem al 100 keer gezien. vind hem steeds minder goed worden. |
|
|
| Optimus |
| Samuel's Barbers Adagio for Strings--->> Tiesto en Ferry Corsten Remix |
|
|
|
|