|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| xxl |
wow.. man on fire.... wat een toffe film!
dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat.
Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!! |
Veel meer standaard kan een verhaal anders niet worden hoor vind ik, typisch Amerikaans crappy sensatiefilmplot.
De special effects zijn overigens wel in orde (behalve die te neppe wolven), daarom ben ik em ook in de bios gaan kijken.
Gisteren maar weer eens La vita e bella gekeken. Blijft een erg mooie film. |
|
|
| Miss Proximus |
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn te kijken of een film genaamd "Tierra de Osos" ergens te downloaden is? :D
Sorry, heb over ong 2 weken zelf weer internet hoor :D |
|
|
| Optimus |
| Van de week Jeux d'enfants gezien. Leuke komische liefdesverhaal!:) Echt een aanrader als je van Franse films houdt:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by xxl
wow.. man on fire.... wat een toffe film!
dude met kopfschmerzen die alleen nog maar dingen probeert te vergeten met een drankje, tevens assassin, is toevallig in zuid amerika om te chillen bij een oude (CIA) maat.
Omdat ze maat om een bodyguard verlegen zit, regelt ie wat met het drankorgel. Dan gaat het fout. Geld weg, dooien overal en last but not least: ze nieuwe hartediefje ook weg.. Dan word het idd ACTIE!! |
Iemand in Cafe D'Anvers van de TA-ers vertelde me over een film met 'Man' in de titel, is dat deze dan?????
Want dan moet ik hem ook downen. |
|
|
| DJ Gerrit |
The Girl next door! GAAF, heel erg goede film
Euro Trip --> mega lachen!
Starsky & Hutch --> viel me tegen, bovenste 2 zijn echt beter |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by basd
Veel meer standaard kan een verhaal anders niet worden hoor vind ik, typisch Amerikaans crappy sensatiefilmplot.
De special effects zijn overigens wel in orde (behalve die te neppe wolven), daarom ben ik em ook in de bios gaan kijken.
Gisteren maar weer eens La vita e bella gekeken. Blijft een erg mooie film. |
Moet ik nog steeds zien. Resevoir Dogs gisteren gekeken, dat blijft ook een goede film! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
Euro Trip --> mega lachen!
|

:rolleyes: |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by jp

:rolleyes: |
Dat heb ik nooit gezien in die film. Is dat een uncensored versie ofzo? |
|
|
| Ding Chavez |
fotosoep
 |
|
|
| DJ Gerrit |
| toch blijft het een grappige film::) |
|
|
| SnuggLe |
Gezien dit weekend:
Shouf Shouf Habibie
Boring film........ wel aardig maar het verhaal is ruk. Het bevestigd maar weer de vooroordelen over Marokkanen misschien. Beetje cliche-achtig dit.
Amelie
http://www.imdb.com/title/tt0211915/
Een 8.7 op IMDB!!!
Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!! |
|
|
|
|