|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Net Beavis and Butt-Head Do America gekocht :tongue2 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Robert
Heb nog wat trailers gezien van andere films die eraan komen die me cool lijken:
-Manchurian Candidate
-Collateral
-Paparazzi
-Meet the Fockers
-Hero
-Alien vs Predator
-National Treasure |
1 tip : vermijd de trailer van 'The Forgotten'! Driekwart van de film wordt al verklapt! Kuttrailers tegenwoordig :mad: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ben_Lei
Team America |
Ik weet niet maar op de een of andere manier bevalt die titel me niet..
Van IMDB:
| quote: | | Team America, an international police force dedicated to maintaining global stability, learns that power hungry dictator is brokering weapons of destruction to terrorists. The heroes embark upon a harrowing mision to save the world. To infiltrate the terrorist network, Team America recruits Gary Johnston, a rising star on Broadway to go undercover. Although initially reluctant to sacrifice his promising career, Gary realizes that his acting gifts is needed for a higher cause. With the help of Team America (Chris, Sarah, Lisa, Joe and Spottswoode, Gary slips into an arms dealer's hideout where he discovers that the terrorists' plot has already begun to unfold. |
Lijkt echt zo'n 'Amerika-is-de-beste'-film.. Of valt het mee? |
|
|
| Ding Chavez |
| Juist niet ;) Hij is gemaakt door de makers van South Park dus je mag verwachten dat er weer een hoop in de zeik worden genomen. Het is ook een soort van animatie film, met poppen deze keer. Klik voor de trailer. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Juist niet ;) Hij is gemaakt door de makers van South Park dus je mag verwachten dat er weer een hoop in de zeik worden genomen. Het is ook een soort van animatie film, met poppen deze keer. Klik voor de trailer. |
Okee, dat had ik er niet zo snel uitgehaald.. Dat maakt die film wel een stuk interessanter!
Kan die trailer hier niet bekijken maar ik geloof je :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb gisteren de manga-serie Hellsing helemaal af gekeken, wat een geweldige serie zeg, één van de betere manga-series vind ik :) |
|
|
| Joost |
| Gister heb ik Lock, Stock and 2 Smoking Barrels voor de zoveelste keer gekeken, hij blijft goed. Alleen na een tijdje gaat het wel heel erg opvallen dat de hele cast zon beetje hetzelfde is als die van Snatch (Jason Statham, Flemming, etc.), en dat sommige dialogen ook heel erg op elkaar lijken. :) |
|
|
| Tim81 |
Heb weer wat Cabaret-dvd's aangeschaft:
Hans Teeuwen - Industry of Love
Najib Amhali - Free Fight
Arie & Silvester - VET
Dus kan weer ff lachen :stongue: |
|
|
| basd |
Van het weekend Secret Window gekeken, was wel een aardige film. Heb het normaal niet zo heel erg op boekverfilmingen (met uitzondering van LOTR), omdat ze het boek vaak geen recht doen, maar in dit geval heb ik het boek nog niet gelezen, dus dat maakte ook niet uit.
Nou hoef ik het boek in ieder geval niet meer te lezen, want de spanning is wel een beetje weg. Vond de plot-twist aan het einde wel aardig gevonden, al had ik wel een beetje zoiets verwacht.. Het was in ieder geval behoorlijk uitgewerkt, iets wat niet altijd het geval is.. |
|
|
| Valhalla |
| Mindhunters en Hero, beide toppertjes naar mijn mening |
|
|
|
|