|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
Net "The butterfly effect" gekeken, ik weet niet of iemand anders deze film al aangeraden heeft (heb geen zin om hele draad te lezen)
maar deze film moet je echt kijken. K'vond hem helemaal top en boeiend van het begin tot het einde.

Plot Outline: A young man (Kutcher) blacks out harmfull memories of significant events of his life. As he grows up he finds a way to remember these lost memories and a supernatural way to alter his life.
IMDB : HIER
User Rating: 7.4/10 (11,884 votes) [IMDB]
;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Net "The butterfly effect" gekeken, ik weet niet of iemand anders deze film al aangeraden heeft (heb geen zin om hele draad te lezen)
maar deze film moet je echt kijken. K'vond hem helemaal top en boeiend van het begin tot het einde.
|
Nee echt ?
Die is hier pas honderdveertig keer genoemd :)
Maar is inderdaad een goeie film, daar zijn de meesten het toch wel over eens hier geloof ik.
Gisteren zelf Office Space opgenomen, al vier keer ofzo gezien maar wel leuk voor het weekend.. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by basd
Van het weekend Secret Window gekeken, was wel een aardige film. Heb het normaal niet zo heel erg op boekverfilmingen (met uitzondering van LOTR), omdat ze het boek vaak geen recht doen, maar in dit geval heb ik het boek nog niet gelezen, dus dat maakte ook niet uit.
Nou hoef ik het boek in ieder geval niet meer te lezen, want de spanning is wel een beetje weg. Vond de plot-twist aan het einde wel aardig gevonden, al had ik wel een beetje zoiets verwacht.. Het was in ieder geval behoorlijk uitgewerkt, iets wat niet altijd het geval is.. |
Ik vond hem tegenvallen.
Laatst Van Helsing gekeken (nu al:D) en die beviel me beter, al zat ie vol cliches en het acteerwerk van Kate B. was nou ook niet hoogstaand...Wel goede special effects en actie-scenes, dat heeft de film gered. Vooral de scene met Mr Hyde was cool. Een 7 krijgt ie op de schaal van Cosmic:p |
|
|
| basd |
Wat vond je dan niet goed aan Secret Window?
Ik ga zelf niet zo voor die superhelden-films (al heb ik Austin Powers wel een x aantal keer gezien, maar dat is dan weer iets anders..), vind het meestal maar een poging om een slap verhaal omhoog te trekken door overmatig gebruik van special effects.. |
|
|
| Remy D |
| Heb net THIRTEEN gezien. Gave maar best wel aangrijpende film... En mocht ik nu een geil mokkeltje van 13-14 tegenkomen dan bedenk ik me geen moment en lul haar echt wel het bed in...Geile wijven waren het.. TOP :D:D |
|
|
| Remy D |
Ohja was ook nog naar de bios geweest..
1- Shaun of the Dead was zooooo'n kutfilm
2- King Arthur vond ik erg GAAF. Keira is zo HEEEEEET!! :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
3- I, Robot vond ik ook erg vermakelijk.
4- Chronicles of Riddick ook vette film alleen erg pauper einde.
En morgen om 21:15 naar The Village, zou eigenlijk vanavond gaan maarja om 19:30 komen mijn heldinnen en in het bijzonder Fatima Moreiro de Melo in actie en dat is zo'n TOPPER dat ik de film een dag moest verplaatsten. Ze pakken zeker GOUD en dat wil ik natuurlijk niet missen. :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
En morgen om 21:15 naar The Village, |
Ben net terug en ik kan best wel zeggen nu dat dit 1 van de GAARSTE films is die ik in tijden heb gezien!! Schraal, heel schraal!!! Begon echt veelbelovend maar na een uur word hij erg goedkoop en er had zooooooooo veel meer in kunnen zitten!!!
Heb ook nog nooit meegemaakt dat 80% tot 90& van de mensen hardop scheldend, mokkend en balend en nog meer balend en verontwaard de zaal uit lopen!! Erg jammer want het had echt een TOPPER kunnen worden! |
|
|
| ambs |
Heb gister Collateral gezien!!
Best een vette film eigenlijk, maar ik had 'm best vroeg al door en dat is dan minder leuk... maar tom cruise heeft met deze film voor mij echt bewezen dat hij goed kan acteren... was nooit echt besloten of hij dat wel of niet kon, zat er altijd een beetje tussen in voor mij... |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ben net terug en ik kan best wel zeggen nu dat dit 1 van de GAARSTE films is die ik in tijden heb gezien!! Schraal, heel schraal!!! Begon echt veelbelovend maar na een uur word hij erg goedkoop en er had zooooooooo veel meer in kunnen zitten!!!
Heb ook nog nooit meegemaakt dat 80% tot 90& van de mensen hardop scheldend, mokkend en balend en nog meer balend en verontwaard de zaal uit lopen!! Erg jammer want het had echt een TOPPER kunnen worden! |
Dus eigenlijk net zoiets als Signs, ook gehyped en het resultaat viel ook bar tegen. Van dezelfde regisseur trouwens....
| quote: | Originally posted by basd
Wat vond je dan niet goed aan Secret Window? |
Het einde viel me gewoon tegen, meer kan ik niet zeggen anders worden het spoilers... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
2- King Arthur vond ik erg GAAF. Keira is zo HEEEEEET!! :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
|
jah in dat bosmensen pakje is ze best goed te doen! |
|
|
| Miss Proximus |
| ik wacht op de nieuwe film van Pinkeltje |
|
|
| MennoB |
| Weet iemand een site waar je ondertitels kan downloaden voor films die je hebt gedownload? |
|
|
|
|